دوره مدیریـــت فـــروش
تصمیمات مالی هوشمندانه، رشد پایدار کسبوکار
این دوره برای اشخاصی مناسب است که در ردههای سرپرستی و مدیریت مشغول به فعالیت بوده و قصد دارند تا با ارتقای دانش مالی خود، مهارتهای مدیریتی خود را نیز تقویت کنند. بخشی از دانش کسب شده در این دوره شما را با اصول مالی و حسابداری نظیر اصول گزارشگری مالی آشنا کرده و بخش مهمتر این دوره شما را با مهارتهای مدیریت مالی آشنا میسازد. آشنایی با مطالبی چون مدیریت نقدینگی ، مدیریت ریسک و سرمایه گذاری ، تنوعی از مهارتهای مدیریتی لازم را برای موفقیت در مشاغل تحت تصدی شما فراهم میسازد.
تاریخ شروع دوره
14 شهریور
ساعت برگزاری
8:30 الی 12:30
نحوه برگزاری
حضوری
محل برگزاری
علوم و فنون تهران
شرایط پرداخت
نقد
روز دوره
پنج شنبه
این دوره مناسب چه افرادی است؟
- مدیران فروش در سازمانها و شرکتها
- مدیران بازاریابی که در تعامل مستقیم با تیمهای فروش هستند
- کارآفرینان و صاحبان کسبوکار برای هدایت حرفهایتر تیم فروش خود
- کارشناسان فروش با سابقه کاری که میخواهند به موقعیت مدیریتی برسند
رزومـــه استـــاد
زمینه فعالیت :
- مشاوره و آموزش دیجیتال مارکتینگ
- طراحی کمپینهای 360 درجه آنلاین
- آنالیز دادههای بازاریابی و رفتار مشتری
- استراتژی محتوا و سئو
- بازاریابی در شبکههای اجتماعی
درباره استاد:
سابقهای مؤثر در طراحی و پیادهسازی کمپینهای بازاریابی دیجیتال برای برندهای داخلی و بینالمللی، دکتر تاروردی یکی از چهرههای برجسته و شناختهشده در حوزه دیجیتال مارکتینگ و استراتژیهای آنلاین در ایران محسوب میشود
چــرا دکتر تاروردی؟
- تلفیق تجربه عملی با تدریس دانشگاهی در حوزه دیجیتال
- توانایی انتقال مفاهیم فنی دیجیتال مارکتینگ به زبان ساده و اجرایی
- تجربه همکاری با برندهای فعال در صنایع مختلف
- تمرکز بر بازاریابی دادهمحور و قابل اندازهگیری
- آموزش بهروز با تمرکز بر ابزارهای کاربردی بازار ایران و بینالملل
برخی از سرفصلهای اصلی دوره مدیریت فروش
ردیف | سرفصلها | ردیف | سرفصلها |
---|---|---|---|
1 | آشنایی با نیاز و خواسته مشتری | 5 | نحوه ایجاد و مدیریت تیم فروش |
2 | استراتژیهای رشد فروش | 6 | آشنایی با اصول مذاکره در فروش |
3 | مدلهای فروش در کسبوکار | 7 | آشنایی با سبکهای مختلف رفع تعارض و مدیریت اعتراضات مشتری |
4 | آشنایی با NLP و نیازسنجی مشتری | 8 |