دوره اصـــول بــازاریــابــی
پایهایترین مهارت برای ورود حرفهای به دنیای مارکتینگ
وقتی همه در حال تولید محصولاند، کسی برنده است که بهتر بفروشد.
بازاریابی، هنر فروش نیست علم دیده شدن، درک شدن و انتخاب شدن است.
درسی که پیش روی شماست، فقط «اصول بازاریابی» نیست؛
نقشه راهیست برای درک واقعی بازار، رفتار مشتری و ساخت برندهایی که در ذهنها ماندگار میشوند.
اگر میخواهید به جای تقلید از برندهای موفق، خودتان سازنده یکی باشید، این نقطهی شروع شماست .
تاریخ شروع دوره
17 مرداد
ساعت برگزاری
13:30
نحوه برگزاری
حضوری
محل برگزاری
علوم و فنون تهران
شرایط پرداخت
نقد
روز دوره
جمعه
آنچه در این دوره می آموزیم ؟
- تدوین و اجرای کمپینهای بازاریابی یکپارچه (IMC)
- تکنیکهای قیمتگذاری، جایگاهیابی برند و بخشبندی بازار
- اصول پایهای و پیشرفته بازاریابی با رویکرد بومیشده برای بازار ایران
- طراحی مسیر سفر مشتری (Customer Journey) و نقاط تماس مؤثر
- آشنایی با ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، سوشالمدیا و بازاریابی محتوایی
- تحلیل رفتار مصرفکننده و تدوین استراتژیهای جذب و نگهداشت مشتری
- سنجش اثربخشی فعالیتهای بازاریابی و بهینهسازی آنها بر اساس دادهها
برخی از سرفصلهای اصلی دوره اصول بازاریابی
این دوره مناسب چه کسانی است؟
- کارآفرینان و صاحبان کسبوکار
- مدیران و کارشناسان فروش و بازاریابی
- علاقهمندان به ورود حرفهای به دنیای مارکتینگ
- دانشجویان MBA و DBA که میخواهند مفاهیم را کاربردی بیاموزند
رزومه استاد
نام و نام خانوادگی : دکتر علیرضا نانکلی
مشاور ارشد برندینگ و بازاریابی | مدرس دانشگاه
رزومه استاد علیرضا نانکلی
با بیش از ۱۵ سال تجربه در حوزه بازاریابی، برندینگ و فروش، استاد علیرضا نانکلی یکی از چهرههای فعال و مؤثر در صنعت تبلیغات و توسعه بازار در ایران و منطقه خلیج فارس به شمار میرود. او طی سالها فعالیت حرفهای، در سمت مدیر یا مشاور ارشد با برندهای بزرگی در ایران، عمان و امارات همکاری داشته و استراتژیهای برندینگ و کمپینهای بازاریابی موفقی را طراحی و اجرا کرده است.
مدارک و سوابق :
- ۱۵ سال سابقه حرفهای در مدیریت مارکتینگ، فروش و مشاوره برند
- تجربه همکاری با برندهای مطرح در ایران، عمان و امارات
- تخصص در استراتژی برند، تحقیقات بازار، تبلیغات و بازاریابی دیجیتال