دوره اصـــول بــازاریــابــی

پایه‌ای‌ترین مهارت برای ورود حرفه‌ای به دنیای مارکتینگ
وقتی همه در حال تولید محصول‌اند، کسی برنده است که بهتر بفروشد.
بازاریابی، هنر فروش نیست علم دیده شدن، درک شدن و انتخاب شدن است.
درسی که پیش روی شماست، فقط «اصول بازاریابی» نیست؛
نقشه راهی‌ست برای درک واقعی بازار، رفتار مشتری و ساخت برندهایی که در ذهن‌ها ماندگار می‌شوند.
اگر می‌خواهید به جای تقلید از برندهای موفق، خودتان سازنده یکی باشید، این نقطه‌ی شروع شماست .

اطلاعات دوره

تاریخ شروع دوره

17 مرداد

ساعت برگزاری

13:30

نحوه برگزاری

حضوری

محل برگزاری

علوم و فنون تهران

شرایط پرداخت

نقد

روز دوره

جمعه

آنچه در این دوره می آموزیم ؟

برخی از سرفصل‌های اصلی دوره اصول بازاریابی

کلیات
بخش بندی بازار، هدف گذاری، جایگاه سازی
آمیخته بازاریابی
۳.۱. استراتژی محصول (Product)
۳.۲. استراتژی قیمت‌گذاری (Pricing)
۳.۳. استراتژی ترویج (Promotion)
۳.۴. استراتژی توزیع (Placing)

این دوره مناسب چه کسانی است؟

رزومه استاد

نام و نام خانوادگی : دکتر علیرضا نانکلی

مشاور ارشد برندینگ و بازاریابی | مدرس دانشگاه

رزومه استاد علیرضا نانکلی

با بیش از ۱۵ سال تجربه در حوزه بازاریابی، برندینگ و فروش، استاد علیرضا نانکلی یکی از چهره‌های فعال و مؤثر در صنعت تبلیغات و توسعه بازار در ایران و منطقه خلیج فارس به شمار می‌رود. او طی سال‌ها فعالیت حرفه‌ای، در سمت مدیر یا مشاور ارشد با برندهای بزرگی در ایران، عمان و امارات همکاری داشته و استراتژی‌های برندینگ و کمپین‌های بازاریابی موفقی را طراحی و اجرا کرده است.

مدارک و سوابق :

فرم ثبت نام و پرداخت

نام و نام خانوادگی(ضروری)