فقط چند لحظه تفکر کافیست!
فروش یکی از حیاتیترین بخشهای هر کسب و کاری است.
اما در بسیاری از موارد، به سرانجام نمیرسد و یا مولفههای اساسی همچون استراتژیهای فروش و بازایابی، تکنیکها و یا حتی ادبیات صحیح فروش رعایت نمیشود.
صاحبین کسب و کارهای کوچک و متوسط که فروش را در قالب دوره MBA آموزش دیدهاند، چه در طول دوره و چه پس از اتمام آن، فروش خود را تا 10 برابر افزایش دادهاند.
در این دوره خبری از مطالب تئوریک نیست و تمامی سرفصلها به صورت پروژه محور با همراهی اساتید دوره برگزار میشود. همچنین انجام یک پروژه کاملا واقعی و علمی در انتهای دوره به همراه تیم هیئت علمی و این مرکز صورت می گیرد.
عنوان | ساعت |
---|---|
مبانی سازمان | ۲۰ |
اقتصاد برای مدیران | ۲۰ |
رفتار سازمانی | ۲۰ |
مسائل حقوقی در کسب و کار | ۲۰ |
منابع انسانی | ۲۰ |
کارآفرینی | ۲۰ |
کارگاه فوق برنامه | ۸ |
عنوان | ساعت |
---|---|
امور مالی | ۲۰ |
کنترل و ارزیابی عملکرد | ۲۰ |
اصول و فنون مذاکره | ۲۰ |
طراحی کسب و کار | ۲۰ |
کارگاه فوق برنامه | ۸ |
عنوان | ساعت |
---|---|
بازاریابی | ۲۱ |
مدیریت فروش | ۱۸ |
استراتژی فروش | ۱۸ |
مدیریت ارتباط با مشتری | ۱۸ |
مهارت های فروش | ۱۸ |
رهبری فروش | ۱۵ |
نکته مهم این است که تمامی این بخشها باید به طور هماهنگ کار کنند. دانستن مبانی سازمان و رفتار سازمانی در کنار دانستن مهارت های مدیریت منابع انسانی، یک اکوسیستم دقیق و کاربردی را کسب و کار ایجاد می کند. از طرفی برای نتیجه بخش بودن این سیستم، استراژی های بازاریابی و فروش در کنار شناخت دقیق از اقتصاد ایران، سکوی پرتابی خواهد بود برای تبدیل یک مدیر به رهبری اصیل در کسب و کار.
مدرس دروسی همچون بازاریابی و فروش مشاوره تبلیغاتی و بازاریابی برندهایی همچون: McDonald، Burger King، Jaguar و ...
مدرس دروسی همچون کارآفرینی و توسعه کسب و کار همکاری با شرکت DELTAPARTNERS در پروژه تحقیقات بازار و تدوین استراتژی ورود به بازار صنعت تلکام در کشور قزاقستان مشاور عالی استراتژی؛ هلدینگ فراز عمران آریانا و شرکتهای زیرمجموعه گروه
مدرس دروسی همچون مدیریت استراتژیک و تغییر و تحول سازمانی مشاور و Coach شرکت هایی همچون: شرکت باند و گاز و پنبه کاوه، شرکت تولیدی رها پاپیروس، شرکت بهنوار ایران و ...