فقط چند لحظه تفکر کافیست!

فروش یکی از حیاتی‌ترین بخش‌های هر کسب و کاری است.

اما در بسیاری از موارد، به سرانجام نمی‌رسد و یا مولفه‌های اساسی همچون استراتژی‌های فروش و بازایابی، تکنیک‌ها و یا حتی ادبیات صحیح فروش رعایت نمی‌شود.

جالب است بدانید که

صاحبین کسب و کارهای کوچک و متوسط که فروش را در قالب دوره MBA آموزش دیده‌اند، چه در طول دوره و چه پس از اتمام آن، فروش خود را تا 10 برابر افزایش داده‌اند.

در این دوره خبری  از مطالب تئوریک نیست و تمامی سرفصل‌ها به صورت پروژه محور با همراهی اساتید دوره برگزار می‌شود. همچنین انجام یک پروژه کاملا واقعی و علمی در انتهای دوره به همراه تیم هیئت علمی و این مرکز صورت می گیرد.

با یادگیری اصول فروش و مدیریت حرفه‌ای

به شماره یک کسب و کار خود تبدیل شوید!

بعد از شرکت در دوره MBA علوم و فنون تهران، روند کسب و کار شما مثل قبل نخواهد بود!

در دوره MBA فروش علوم و فنون تهران، چه چیزی بدست می‌آوریم؟

  • دریافت گواهینامه مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، قابل ارائه به سازمان‌های دولتی و خصوصی
  • تسلط بر تکنیک های قیمت گذاری و بهترین تاریخ عرضه محصول
  • یادگیری شیوه های مذاکراتی برنده
  • توانایی آنالیز شرایط اقتصاد ایران و برنامه ریزی برای آینده براساس این مهارت
  • آموزش شخصیت شناسی مشتریان در جهت متقاعدسازی
  • گواهینامه‌های علوم و فنون تهران مورد تایید سازمان اعتبارسنجی کشور کانادا (WES) و سازمان بین‌المللی کار (ILO) هستند.
  • محیط عالی برای آشنایی با مدیران و کارآفرینان برجسته کشور و امکان شبکه‌سازی و ایجاد ارتباط با افراد شاخص

چه کسانی باید در این دوره شرکت کنند؟

  • صاحبان کسب و کارهای آنلاین کوچک و متوسط با هدف بهبود و ارتقای کسب و کار
  • علاقه‌مندان حوزه کسب و کار و ارتقای فردی و شغلی برای ارتقای یک کسب و کار نوپا
  • دانشجویان و فارغ‌التحصیلان علاقه‌مند به راه اندازی کسب و کار خود
  • سرمایه گذاران و کارآفرینان به جهت کاهش ریسک و تصمیم‌گیری‌های بر پایه آمار و دانش روز دنیا

سرفصل‌های این دوره

ترم یک

[table id=10 /]

ترم دوم

[table id=11 /]

ترم سوم

[table id=12 /]

رهبر اصیل کسب و کار کیست؟

کسب و کار یک اکوسیستم است؛ یک چیز زنده که از کارمندان و سیستم ها تشکیل شده است.

نکته مهم این است که تمامی این بخش‌ها باید به طور هماهنگ کار کنند. دانستن مبانی سازمان و رفتار سازمانی در کنار دانستن مهارت های مدیریت منابع انسانی، یک اکوسیستم دقیق و کاربردی را کسب و کار ایجاد می کند. از طرفی برای نتیجه بخش بودن این سیستم، استراژی های بازاریابی و فروش در کنار شناخت دقیق از اقتصاد ایران، سکوی پرتابی خواهد بود برای تبدیل یک مدیر به رهبری اصیل در کسب و کار.

این فرصت طلایی را از دست ندهید

اساتید چه کسانی هستند؟

آموزش عالی علوم و فنون تهران مفتخر است به همراهی و همکاری با اساتید حرفه‌ای همچون:

دکتر محسن مولایی

مدرس دروسی همچون بازاریابی و فروش مشاوره تبلیغاتی و بازاریابی برندهایی همچون: McDonald، Burger King، Jaguar و ...

دکتر هادی افشاری

مدرس دروسی همچون کارآفرینی و توسعه کسب و کار همکاری با شرکت DELTAPARTNERS در پروژه تحقیقات بازار و تدوین استراتژی ورود به بازار صنعت تلکام در کشور قزاقستان مشاور عالی استراتژی؛ هلدینگ فراز عمران آریانا و شرکتهای زیرمجموعه گروه

دکتر بابک پیرونذیری

مدرس دروسی همچون مدیریت استراتژیک و تغییر و تحول سازمانی مشاور و Coach شرکت هایی همچون: شرکت باند و گاز و پنبه کاوه، شرکت تولیدی رها پاپیروس، شرکت بهنوار ایران و ...

نظرسنجی مخاطبان دوره

اگر به قبل برگردید باز هم در این دوره شرکت می کنید؟
100%
کیفیت دوره mba آنلاین
95%
آیا این دوره را به کسی توصیه می کنید؟
98%
آیا زمانی که گذاشتین ارزشش را داشت؟
99%
ارزیابی کلی شما از دوره
96%
برخورد پرسنل علوم و فنون تهران
99%
ظرفیت دوره
نفر
تاکنون ثبت نام شده‌اند
نفر

درخواست مشاوره تخصصی

درباره ما

آموزش عالی علوم و فنون تهران  از سال ۱۳۷۴ قدیمی ترین و نخستین  آموزش عالی آزاد کشور  با هدف توسعه دانش و مهارت آموزی در زمینه های آموزش عالی شروع به فعالیت نمود . این مجموعه به عنوان معتبرترین آموزش عالی ایرانی، در زمینه کسب و کار  از دیدگاه مرکز رتبه‌سنجی دانشگاه‌های آسیا در سال 2020 شناخته شده است.

ارتباط با ما

تاییدیه ها

مجوز ها

کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت محفوظ و مربوط به آموزش عالی علوم و فنون تهران میباشد

برای دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید