دوره جامع مدیریت بازاریابی چیست؟

بازاریابی نیروی محرکه هر کسب‌وکاری است؛ بنابراین یک بیزینس هر چقدر محصولات و خدمات ایده‌آل و کاربردی برای عرضه داشته باشد، تا زمانی که نتواند درست و استراتژیک وارد بازار کند، هیچ کس حاضر نمی‌شود آن را بخرد. در بازار رقابتی امروز، شیوه‌های قدیمی و سنتی بازاریابی دیگر پاسخگوی نیاز مخاطبان نیست. بنابراین در کنار تجربه، باید به دانش روز دنیا نیز مسلط بود. این دانش را تنها با یادگیری تکنیک‌های تبلیغات در کنار حل چالش‌های جدید در بازاریابی بدست می‌آورید. حقیقت مهارت بازاریابی نقشه راهی است برای رسیدن به اهداف فروش. 

این دوره جامع، با هدف توسعه مهارت های شخصی، ارتباطی و مذاکراتی، برندسازی، تکنیک‌ها و روش‌های ایجاد فرصت‌های و استراتژی‌های بازاریابی و همچنین شناخت بهتر بازار و البته رقبا طراحی شده است. آموزش عالی علوم و فنون تهران که در 1374 با تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تاسیس شد، با معتبرترین مدرک، سردم‌دار برگزارکنندگان دوره‌های مدیریت کسب و کار می باشد.

در دوره جامع مدیریت بازاریابی علوم و فنون تهران چه می‌آموزید؟

نمایش ویدیو درباره بازاریابی

تا به حال در موقعیت های زیر بوده اید؟

  • اگر یک آشنایی و علاقه اولیه نسبت به مدیریت بازاریابی دارید.
  • با بازار ایران آشنایی دارید ولی نیازمند تدوین استراتژی‌هایی برای حضور قدرتمند در این بازار هستید.
  • علاقه‌مند به شناخت رقبای خود هستید تا بتوانید یک سر و گردن از آن‌ها جلو بزنید.
  • بعد از سال‌ها تجربه در کسب‌وکاری، قصد دارید تا برند شخصی خود را طراحی کنید ولی نمی‌دانید از کجا و چطور این مسیر را طی کنید.
  • کسب و کاری دارید که به سودآوری نرسیده و نیاز دارید بخش تبلیغات آن را متحول کنید.

چرا دوره جامع مدیریت بازاریابی؟

  • زیرا فارغ التحصیلان این دوره قادر خواهند بود تا به یک مدیر بازاریابی حرفه‌ای تبدیل شوند.
  • تدوین استراتژی‌های بازاریابی با تحلیل و آنالیز رقبا و شرایط پیش رو
  • برندسازی، مدیریت و تحول در آن
  • مدیریت تبلیغات و ایستفاده از ایده‎‌ها و تکنیک‌های نوآورانه
  • توانایی طراحی و تدوین Marketing Plan
  • توانایی تحلیل رفتار مصرف کننده
  • توانایی طراحی استراتژی‌های بازار و محصول
معرفی دوره بازاریابی

فارغ‌التحصیلان دوره جامع مدیریت بازاریابی علوم و فنون تهران، چه افرادی هستند؟

دوره مدیریت بازاریابی
  • مدیران میان‌رده و ارشد به جهت ارتقای سازمان
  • سرپرستان فروش به منظور ایجاد تحول در فروش سازمان ها
  • مدیران شرکت‌های پخش و توزیع در راستای بازاریابی های موفق
  • کارشناسان و نمایندگان فروش برای موفقیت در مذاکرات
  • بازاریاب‌ها به منظور یادگیری تکنیک ‌های پیشرفته در بازاریابی
  • مشاوران کسب و کاری که به دنبال بازارهای با پتانسیل بالا
  • دانشجویان، فارغ‎‌التحصیلان و علاقه‌مندان حوزه مدیریت کسب و کار

دوره جامع مدیریت بازاریابی در علوم و فنون تهران ثبت نام می‌کند.

سرفصل های دوره جامع مدیریت بازاریابی

  • 1
    استراتژی بازاریابی
  • 2
    استراتژی بازار
  • 3
    تحقیقات بازاریابی
  • 4
    مدیریت برند
  • 5
    مدیریت تبلیغات
موسسه علوم و فنون تهران

دستاوردها و مزایای دوره جامع مدیریت بازاریابی

  • دریافت گواهینامه موردتایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، قابل ارائه به سازمان‌های دولتی و خصوصی
  • محیط عالی برای آشنایی با مدیران و کارآفرینان برجسته کشور و امکان شبکه‌سازی و ایجاد ارتباط با متخصصین حوزه خود
  • حمایت علمی اساتید برجسته کشوری و بین‌المللی در مدت تحصیل و حتی پس از اتمام دوره
  • دوره‌ای 100 ساعته (شامل درس‌گفتار+ تمرین، پروژه و کارگاه)
  • گواهینامه قابل استعلام در سایت وزارت علوم
  • گواهینامه موردتایید سازمان اعتبارسنجی کشور کانادا (WES) و سازمان بین‌المللی کار (ILO)
  • یادگیری تکنیک‌ها و مهارت‌های مدیریتی کسب و کار در کنار کسب تجربه و دانش تئوری
  • بهره مندی از آخرین امکانات آموزشی: کلاس‌های تعاملی (چیدمان U)، تخته‌های هوشمند و سیستم یکپارچه LMS
  • حضور در کلاس‌های تعاملی با سرفصل‌های به‌روز و مهارت‌محور، به‌همراه انجام پروژه‌هایی منطبق بر فضای واقعی کسب و کار
  • عضویت دانش‌پذیران در معتبرترین انجمن‌های علمی کشور با معرفی‌نامه این مرکز
  • معتبرترین Business School ایرانی در فهرست برترین مدارس کسب و کار جهان
  • تائیدیه کیفیت و محتوای علمی از نظر مرکز علمی دانشگاه‌های اتحادیه اروپا
موسسه علوم و فنون تهران

آیا تمایل دارید در بهترین مدرسه کسب و کار خاورمیانه دوره مدیریت جامع بازاریابی را بگذرانید؟

 عالیه! فقط در فرم پایین شماره تماس یا ایمیل خود را به همراه سوالی که دارید برای ما ارسال کنید تا پشتیبان موسسه شما را دقیق تر راهنمایی کند. پس از ارسال درخواست نهایتا ظرف 48 ساعت پشتیبان موسسه با شما تماس خواهد گرفت.در صورتی که می‌خواهید بدون معطلی با پشتیبان آموزش صحبت کنید با شماره 90008000 تماس بگیرید.

فرم پیش ثبت نام

سوالات پرتکرار

تحصیل در مرکز آموزشی علوم و فنون تهران چه تفاوتی با دوره‌های آکادمیک و دانشگاهی دارند؟
  • موسسه ما به شما چالش‌های واقعی و فرایند انجام یک پروژه را یاد می‌دهد. درحالی که دانشگاه‌ها بیشتر روی جنبه نظری و تحقیقاتی تمرکز دارند.
  • کیفیت بالای تدریس و امکانات متنوعی که مرکز ما در اختیار شرکت‌کنندگان خود می‌‌گذارد را هر دانشگاهی قادر به فراهم‌سازی آن نیست.
  • یکی از جنبه‌های مهم مرکز ما آسان کردن راه شبکه‌سازی و ارتباطات بین دانش‌پژوه و متخصصین بیزینس‌ها است که این با تحصیل در دانشگاه به سختی اتفاق می‌افتد و ممکن است برای استخدام بعد از تحصیل را چالش‌برانگیز کند
آیا در کنار تدریس، تمرین‌های کاربردی و عملی هم انجام می‌دهیم؟

قطعاً؛ در طول آموزش بر اساس پروژه‌های واقعی تمرین می‌کنید و یاد می‌گیرید چطور چالش‌های حین کار را با موفقیت پشت سر بگذارید.

پیش‌نیازهای شرکت در برنامه آموزشی چیست؟

سرفصل‌های دروس طوری طراحی شده که شما چه پیش‌زمینه در مورد رشته‌های MBA داشته باشید چه نه، بتوانید از مباحث کاربردی و جدید دوره‌های ما استفاده کنید.

اگر در کلاس حضوری غیبت کنم حذف می‌شوم؟

خیر، اگر به هر دلیلی نتوانستید یک یا چند جلسه شرکت کنید، می‌توانید کلاس را به صورت آفلاین ببینید.

هزینه ثبت‌نام و شرکت در کلاس‌ها چقدر است؟

برای اطلاع از هزینه‌ها با ما تماس بگیرید.

تفاوت دوره حضوری و آنلاین چیست؟

در دوره حضوری می‌توانید از امکانات متنوع آموزشی و شبکه ارتباطی در فضای این مرکز استفاده کنید. اگر امکان حضور در موسسه را ندارید، می‌توانیم برنامه‌ی آنلاین و آفلاین دوره بازاریابی را به شما توصیه کنیم که امکان انعطاف‌پذیری بیشتری را در برنامه آموزشی شما ایجاد می‌کنند.

آیا مدارک این مرکز قابل ترجمه است؟

بله؛ مدارک مرکز ما مورد تایید وزارت علوم است بنابراین امکان ترجمه رسمی با مهر تایید وزارت امور خارجه و وزارت دادگستری وجود دارد.