وقتی بازاریابی بلد باشید، جامعه هدفتان را پیدا میکنید؛ وقتی دیجیتال مارکتینگ بدانید؛ بهتر میتوانید روی جذب کاربران دنیای آنلاین تمرکز داشته باشید. در این دوره یاد میگیرید چطور فرصتهایی ایجاد کنید تا فرآیندهای ارتباط با مشتری از شناسایی، جذب تا نگهداشت و وفاداری را در محیط دیجیتالی پیش ببرید.
15 اسفند
8 الی 15
دارد
علوم و فنون تهران
نقد
پنجشنبه و جمعه
کسبوکاری دارید و به بازاریابی دیجیتال نیاز دارید تا بتوانید فروش خود را افزایش بدهید.
سایتی برای کسبوکار خود ساختهاید، اما میخواهید رتبه آن در موتورهای جستجو بهبود پیدا کند.
تمایل به انجام تولید محتوای کسبوکار خود دارید تا هزینه تبلیغات کم شود.
شبکههای اجتماعی را مستعد سودرسانی به کسبوکار خود میبینید و راهورسم آن را نمیدانید.
مدیر بازاریابی یک بیزینس هستید، اما از تکنولوژی و سازوکار آن سر در نمیآورید.
در دوره جامع دیجیتال مارکتینگ علوم و فنون تهران، بهطور خاص، شما مهارتها و ابزارهایی را یاد میگیرید که به شما کمک میکند تا کمپینهای بازاریابی دیجیتال را حرفهای طراحی و اجرا کنید. این دوره برای افرادی که میخواهند بهصورت تخصصی و عملی وارد دنیای بازاریابی دیجیتال شوند، طراحی شده است
چگونه یک برند را در فضای آنلاین متمایز کنید. طراحی تجربه کاربری و رابط کاربری (UX/UI) منطبق با هویت برند.
چگونه استراتژیهای بازاریابی دیجیتال را برای کسبوکارها تدوین کنیم؟ بررسی کمپینهای موفق در ایران و جهان.
در این بخش اصول پایهای بازاریابی و نحوه حل چالشها و ایجاد فرصتهای جدید برای جذب مشتری را یاد میگیرید.
این بخش تمرکز روی ساخت استراتژی محتوا و تقویم محتوایی همراستا با اهداف کسبوکار دارد. در این مبحث یاد میگیرید چه رویکردی را پیش بگیرید تا محتواهای برند مخاطب هدف شما را جذب و حفظ کند و توانایی برقراری تعامل با مخاطبین شما را داشته باشد.
این مبحث شامل فرایندهایی برای بهبود عملکرد و کارایی یک وبسایت از لحاظ فنی و ظاهری است. در این قسمت یاد میگیرید:
علاوهبر سایت، تولید محتوا در رسانههای اجتماعی مثل اینستاگرام اهمیت زیادی دارد. نوشتن یک کپشن مناسب یا عکاسی حرفهای از محصول یا ویدیوگرافی باکیفیت میتواند تبدیل به چالش اصلی شما به عنوان مدیر بازاریابی دیجیتال شود که موفقیت در این چالش مستلزم شناخت کافی از رسانههای اجتماعی است.
در این فصل یاد میگیرید چطور از ابزارهای دیجیتال استفاده کنید تا محصول و خدمات خود را تبلیغ، و مشتریان را جذب کنید. همچنین با انواع کمپینهای تبلیغاتی و نحوه طراحی تبلیغات ترغیبکننده در اینترنت آشنا میشوید.
در این بخش شما یاد میگیرید که یک راهنمای توزیع محتوایی ایجاد کنید که در آن تعیین میکنید که محتوای تبلیغاتی برندتان در چه زمان، چند بار، کدام رسانه (تلویزیون، سایتها، شبکههای اجتماعی و غیره) و با چه ویژگیهایی ارائه شود تا به حداکثر میزان تعامل و بازده با کمترین بودجه برسید.
در این بخش برای ورود سایت شما به رتبه یک نتایج موتورهای جستجو، اصول سئو و تعاریف کاربردی، تمام نکات و روشهای بهینهسازی سایت از تحلیل و بررسی رقبا گرفته تا محتوای سئو محور را آموزش میبینید.
مباحثی که در مورد بازاریابی ایمیلی و پیامکی یا پیامک یاد میگیرند نحوه طراحی ایمیلهای جذاب، لیست ایمیل مخاطبین، اصول ارسال ایمیل تبلیغاتی، ارسال هدفمند و تحلیل عملکرد کمپین است.
در بخش پیامک مارکتینگ یاد میگیرید چگونه از طریق نرمافزارها به صورت انبوه پیامک، تولید و ارسال کنید، طراحی خلاقانه پیامکی را میآموزید، نحوه مدیریت و تحلیل پیامکها را آموزش میبینید.
چند راهکار عملی برای بهرهمندی از تجربیات دیگران در این زمینه:
محتوایی که در این دوره گنجانده شده مطابق با مباحث درسی بهترین دورههای آکادمیک بینالمللی است. مطالب متناسب با آخرین تغییرات روندهای بازار است. اساتیدی که تدریس میکنند در حوزه دیجیتال مارکتینگ حضور فعال و مداومی دارند تا بتوانند نیازها و تکنیکهایی که بهدرد بازار امروز میخورند را منتقل کنند.
بله، این دوره علاوه بر اینکه با هدف یادگیری مهارتهای بازاریابی طراحی شده مهارتهای تصمیمگیری و تحلیلی و استراتژیکی شما را نیز تقویت خواهد کرد. این دوره بیشتر به شما کمک میکند تا درک بهتری از بازاریابی دیجیتال و چالشهای آن پیدا کنید.
قطعاً؛ شما در طول برنامه با تمرین روی پروژههای واقعی آموزش میبینید و یاد میگیرید چطور با چالشهای بازار کار روبرو شوید.
قبل از شروع دوره براساس پیشنیازهای دور به شما آموزشهای لازم را میدهیم تا بتوانید از مباحث تخصصی آموزش نهایت استفاده را ببرید.
خیر، اگر به هر دلیلی قادر به شرکت در یک یا چند جلسه نبودید، میتوانید جلسات را به صورت آفلاین تماشا کنید.
در دوره حضوری میتوانید از امکانات متنوع و ارتباطات مستقیم با اساتید استفاده کنید اما اگر نمیتوانید حضوری شرکت کنید، به شما آموزشهای آنلاین و آفلاین دوره بازاریابی دیجیتال را پیشنهاد میکنیم.
همین حالا ثبت نام کنید
کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت محفوظ و مربوط به آموزش عالی علوم و فنون تهران میباشد