26 تیر
13:30
ندارد
علوم و فنون تهران
نقد
پنجشنبه و جمعه
کسبوکاری دارید و به بازاریابی دیجیتال نیاز دارید تا بتوانید فروش خود را افزایش بدهید.
سایتی برای کسبوکار خود ساختهاید، اما میخواهید رتبه آن در موتورهای جستجو بهبود پیدا کند.
تمایل به انجام تولید محتوای کسبوکار خود دارید تا هزینه تبلیغات کم شود.
شبکههای اجتماعی را مستعد سودرسانی به کسبوکار خود میبینید و راهورسم آن را نمیدانید.
مدیر بازاریابی یک بیزینس هستید، اما از تکنولوژی و سازوکار آن سر در نمیآورید.
در دوره جامع دیجیتال مارکتینگ «علوم و فنون تهران»، مهارتها و ابزارهای کاربردی را فرا میگیرید که به شما کمک میکند کمپینهای بازاریابی دیجیتال را بهصورت حرفهای طراحی و اجرا کنید.
این دوره با رویکردی تخصصی و عملی، ویژه افرادی طراحی شده که میخواهند بهطور جدی وارد دنیای دیجیتال مارکتینگ شوند و در آن بهصورت مؤثر فعالیت کنند
چگونه یک برند را در فضای آنلاین متمایز کنید. طراحی تجربه کاربری و رابط کاربری (UX/UI) منطبق با هویت برند.
چگونه استراتژیهای بازاریابی دیجیتال را برای کسبوکارها تدوین کنیم؟ بررسی کمپینهای موفق در ایران و جهان.
سابقهای مؤثر در طراحی و پیادهسازی کمپینهای بازاریابی دیجیتال برای برندهای داخلی و بینالمللی، دکتر تاروردی یکی از چهرههای برجسته و شناختهشده در حوزه دیجیتال مارکتینگ و استراتژیهای آنلاین در ایران محسوب میشود
نیاز به مشاوره دارید ! فرم زیر را پر کنید
مدرک معتبر و مورد تایید وزارت علوم
فراهم کردن محیط عالی برای ایجاد شبکه سازی
استخدام فارغالتحصیلان در کسبوکارهای متنوع
بهرهمندی از آخرین امکانات آموزشی
عضویت دانشجویان دوره
تاییدیه کیفیت و محتوای علمی
ردیف | سرفصلها | ردیف | سرفصلها |
---|---|---|---|
1 | آشنایی با اصول دیجیتال مارکتینگ | 5 | مدیریت بازاریابی محتوایی در دیجیتال مارکتینگ |
2 | آشنایی با انواع مدل های کسب و کارهای آنلاین | 6 | آمیختهی بازاریابی در دیجیتال مارکتینگ |
3 | آشنایی با تحلیل وضعیت در دیجیتال مارکتینگ | 7 | مدیریت سایت و نقش سایت در دیجیتال مارکتینگ |
4 | مدیریت قیف فروش در دیجیتال مارکتینگ | 8 | مدیریت سئو و بهینه سازی سایت در سئو |
9 | مدیریت شبکههای اجتماعی و روند تولید محتوا | 10 | مدیریت تبلیغات در فضای آنلاین |
11 | راهاندازی کمپینهای دیجیتال مارکتینگ |
همین حالا ثبت نام کنید