دوره دیجیتال مارکتینـگ

وقتی بازاریابی بلد باشید، جامعه هدفتان را پیدا می‌کنید؛ وقتی دیجیتال مارکتینگ بدانید؛ بهتر می‌توانید روی جذب کاربران دنیای آنلاین تمرکز داشته باشید. در این دوره یاد می‌گیرید چطور فرصت‌هایی ایجاد کنید تا فرآیندهای ارتباط با مشتری از شناسایی، جذب تا نگهداشت و وفاداری را در محیط دیجیتالی پیش ببرید.

تاریخ شروع دوره MBA

15 اسفند

ساعت برگزاری

8 الی 15

قابلیت ضبط

دارد

محل برگزاری

علوم و فنون تهران

شرایط پرداخت

نقد

روز های دوره

پنجشنبه و جمعه

تا به حال در موقعیت های زیر بوده اید؟

کسب‌وکاری دارید و به بازاریابی دیجیتال نیاز دارید تا بتوانید فروش خود را افزایش بدهید.

سایتی برای کسب‌وکار خود ساخته‌اید، اما می‌خواهید رتبه آن در موتورهای جستجو بهبود پیدا کند.

تمایل به انجام تولید محتوای کسب‌وکار خود دارید تا هزینه تبلیغات کم شود.

شبکه‌های اجتماعی را مستعد سودرسانی به کسب‌وکار خود می‌بینید و راه‌ورسم آن را نمی‌دانید.

مدیر بازاریابی یک بیزینس هستید، اما از تکنولوژی و سازوکار آن سر در نمی‌آورید.

دوره دیجیتال مارکتینگ علوم و فنون تهران 1

در دوره جامع دیجیتال مارکتینگ علوم و فنون تهران چه می‌آموزید؟

در دوره جامع دیجیتال مارکتینگ علوم و فنون تهران، به‌طور خاص، شما مهارت‌ها و ابزارهایی را یاد می‌گیرید که به شما کمک می‌کند تا کمپین‌های بازاریابی دیجیتال را حرفه‌ای طراحی و اجرا کنید. این دوره برای افرادی که می‌خواهند به‌صورت تخصصی و عملی وارد دنیای بازاریابی دیجیتال شوند، طراحی شده است

دیجیتال برندینگ و ساخت هویت دیجیتال

چگونه یک برند را در فضای آنلاین متمایز کنید. طراحی تجربه کاربری و رابط کاربری (UX/UI) منطبق با هویت برند.

طراحی کمپین‌های بازاریابی دیجیتال از صفر تا صد

چگونه استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال را برای کسب‌وکارها تدوین کنیم؟ بررسی کمپین‌های موفق در ایران و جهان.

چرا دوره دیجیتال مارکتینگ؟

  • توانایی شناسایی اولویت‌های بازاریابی
  • توانایی ارزیابی و بهینه‌سازی عملکرد بازاریابی
  • طراحی استراتژی سئوی کسب‌وکار‌ها
  • قادر به تشخیص و برنامه‌ریزی استراتژی‌های موثر برای دستیابی به جامعه هدف
  • انجام سفارشی‌سازی و خدمات دیجیتال شخصی شده
  • استفاده از داده‌ها برای بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغاتی
  • توانایی مدیریت بهتر تعامل با مشتری
دوره دیجیتال مارکتینگ

فارغ‌التحصیلان دوره جامع دیجیتال مارکتینگ علوم و فنون تهران، چه افرادی هستند؟

مدیران و کارشناسان بازاریابی و فروش

کارآفرینان و صاحبان کسب‌وکار

علاقه‌مندان مشاغل جدید و همگام با تکنولوژی

فعالین استارت‌آپ‌ و کسب وکارهای اینترنتی

مدیران و کارشناسان تبلیغات

علاقه‌مندان به حوزه کسب‌وکارهای آنلاین

دوره دیجیتال مارکتینگ

نظرات کاربران علوم و فنون تهران

سرفصل‌های دوره دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی

در این بخش اصول پایه‌ای بازاریابی و نحوه حل چالش‌ها و ایجاد فرصت‌های جدید برای جذب مشتری را یاد می‌گیرید.

بازاریابی محتوا

این بخش تمرکز روی ساخت استراتژی محتوا و تقویم محتوایی هم‌راستا با اهداف کسب‌وکار دارد. در این مبحث یاد می‌گیرید چه رویکردی را پیش بگیرید تا محتواهای برند مخاطب هدف شما را جذب و حفظ کند و توانایی برقراری تعامل با مخاطبین شما را داشته باشد.

بهینه‌سازی سایت

این مبحث شامل فرایندهایی برای بهبود عملکرد و کارایی یک وب‌سایت از لحاظ فنی و ظاهری است. در این قسمت یاد می‌‌گیرید:

  • چطور سرعت بارگذاری صفحات را افزایش دهید.
  • چطور کدنویسی و امنیت سایت را بهبود ببخشید.
  • چطور تجربه کاربری و رابط کاربری سایت را بهینه می‌کند.
  • چطور ناوبری سایت (website navigation) را ساده و کاربرپسند کرد.
بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

علاوه‌بر سایت، تولید محتوا در رسانه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام اهمیت زیادی دارد. نوشتن یک کپشن مناسب یا عکاسی حرفه‌ای از محصول یا ویدیوگرافی باکیفیت می‌تواند تبدیل به چالش اصلی شما به عنوان مدیر بازاریابی دیجیتال شود که موفقیت در این چالش مستلزم شناخت کافی از رسانه‌های اجتماعی است.

دیجیتال مارکتینگ و کمپین‌ها

در این فصل یاد می‌گیرید چطور از ابزارهای دیجیتال استفاده کنید تا محصول و خدمات خود را تبلیغ، و مشتریان را جذب کنید. همچنین با انواع کمپین‌های تبلیغاتی و نحوه طراحی تبلیغات ترغیب‌کننده در اینترنت آشنا می‌شوید.

برنامه‌ریزی رسانه

در این بخش شما یاد می‌گیرید که یک راهنمای توزیع محتوایی ایجاد کنید که در آن تعیین می‌کنید که محتوای تبلیغاتی برندتان در چه زمان، چند بار، کدام رسانه (تلویزیون، سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی و غیره) و با چه ویژگی‌هایی ارائه شود تا به حداکثر میزان تعامل و بازده با کمترین بودجه برسید.

بازاریابی موتور جستجو

در این بخش برای ورود سایت شما به رتبه یک نتایج موتورهای جستجو، اصول سئو و تعاریف کاربردی، تمام نکات و روش‌های بهینه‌سازی سایت از تحلیل و بررسی رقبا گرفته تا محتوای سئو محور را آموزش می‌بینید.

بازاریابی ایمیلی و SMS

مباحثی که در مورد بازاریابی ایمیلی و پیامکی یا پیامک یاد می‌گیرند نحوه طراحی ایمیل‌های جذاب، لیست ایمیل مخاطبین، اصول ارسال ایمیل تبلیغاتی، ارسال هدفمند و تحلیل عملکرد کمپین است.
در بخش پیامک مارکتینگ یاد می‌گیرید چگونه از طریق نرم‌افزارها به صورت انبوه پیامک، تولید و ارسال کنید، طراحی خلاقانه پیامکی را می‌آموزید، نحوه مدیریت و تحلیل پیامک‌ها را آموزش می‌بینید.

امکانات دوره دیجیتال مارکتینگ

  • مدرک معتبر و مورد تایید وزارت علوم
  • فراهم کردن محیط عالی برای ایجاد شبکه
  • استخدام فارغ‌التحصیلان در کسب‌وکارهای متنوع
  • بهره‌مندی از آخرین امکانات آموزشی
  • عضویت دانشجویان دوره
  • تاییدیه کیفیت و محتوای علمی
دوره دیجیتال مارکتینگ

سوالات پرتکرار

چگونه می‌توانم از تجربیات دیگران در دوره‌های دیجیتال مارکتینگ بهره‌مند شوم؟

چند راهکار عملی برای بهره‌مندی از تجربیات دیگران در این زمینه:

  • در قسمت گفتگوهای گروهی کلاس مشارکت فعال داشته باشید و با فارغ‌التحصیلان دوره‌های قبل صحبت کنید.
  • از اساتید در مورد مطالعات موردی و تجربیات موفق و ناموفق در زمینه دیجیتال مارکتینگ بپرسید.
  • سعی کنید در کار گروهی و پروژه‌ها حتماً مشارکت داشته باشید تا تجربیات بیشتری کسب کنید.
چگونه می‌توانم مطمئن شوم که دوره دیجیتال مارکتینگ متناسب با نیازهای بازار است؟

محتوایی که در این دوره گنجانده شده مطابق با مباحث درسی بهترین دوره‌های آکادمیک بین‌المللی است. مطالب متناسب با آخرین تغییرات روندهای بازار است. اساتیدی که تدریس می‌کنند در حوزه دیجیتال مارکتینگ حضور فعال و مداومی دارند تا بتوانند نیازها و تکنیک‌هایی که به‌درد بازار امروز می‌خورند را منتقل کنند. 

دوره دیجیتال مارکتینگ علوم و فنون تهران برای کسی که مهارت‌های بازاریابی ضعیفی دارد مناسب است؟

بله، این دوره علاوه بر اینکه با هدف یادگیری مهارت‌های بازاریابی طراحی شده مهارت‌های تصمیم‌گیری و تحلیلی و استراتژیکی شما را نیز تقویت خواهد کرد. این دوره بیشتر به شما کمک می‌کند تا درک بهتری از بازاریابی دیجیتال و چالش‌های آن پیدا کنید.

آیا در کنار آموزش، تمرین‌های کاربردی و عملی هم انجام می‌دهیم؟

قطعاً؛ شما در طول برنامه با تمرین روی پروژه‌های واقعی آموزش می‌بینید و یاد می‌گیرید چطور با چالش‌های بازار کار روبرو شوید.

پیش‌نیازهای شرکت در این دوره چیست؟

قبل از شروع دوره براساس پیش‌نیازهای دور به شما آموزش‌های لازم را می‌دهیم تا بتوانید از مباحث تخصصی آموزش نهایت استفاده را ببرید.

اگر در کلاس حضوری غیبت کنم حذف می‌شوم؟

خیر، اگر به هر دلیلی قادر به شرکت در یک یا چند جلسه نبودید، می‌توانید جلسات را به صورت آفلاین تماشا کنید.

تفاوت دوره‌های آنلاین و حضوری دیجیتال مارکتینگ چیست؟

در دوره حضوری می‌توانید از امکانات متنوع و ارتباطات مستقیم با اساتید استفاده کنید اما اگر نمی‌توانید حضوری شرکت کنید، به شما آموزش‌های آنلاین و آفلاین دوره بازاریابی دیجیتال را پیشنهاد می‌کنیم.

همین حالا ثبت نام کنید 

فرم ثبت نام و پرداخت

نام و نام خانوادگی(ضروری)

درباره ما

آموزش عالی علوم و فنون تهران  از سال ۱۳۷۴ قدیمی ترین و نخستین  آموزش عالی آزاد کشور  با هدف توسعه دانش و مهارت آموزی در زمینه های آموزش عالی شروع به فعالیت نمود . این مجموعه به عنوان معتبرترین آموزش عالی ایرانی، در زمینه کسب و کار  از دیدگاه مرکز رتبه‌سنجی دانشگاه‌های آسیا در سال 2020 شناخته شده است.

ارتباط با ما

تاییدیه ها

آموزش عالی علوم و فنون تهران 

درباره ما

آموزش عالی علوم و فنون تهران  از سال ۱۳۷۴ قدیمی ترین و نخستین  آموزش عالی آزاد کشور  با هدف توسعه دانش و مهارت آموزی در زمینه های آموزش عالی شروع به فعالیت نمود . این مجموعه به عنوان معتبرترین آموزش عالی ایرانی، در زمینه کسب و کار  از دیدگاه مرکز رتبه‌سنجی دانشگاه‌های آسیا در سال 2020 شناخته شده است.

ارتباط با ما

تاییدیه ها

تاییدیه های علوم و فنون تهران

وزارت علوم ایران

تاییدیه های علوم و فنون تهران

WES کانادا

تاییدیه های علوم و فنون تهران

سازمان بین المللی کار

وزارت علوم آلمان

کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت محفوظ و مربوط به آموزش عالی علوم و فنون تهران میباشد

برای دریافت مشاوره فرم زیر را پر کنید