100 برند برتر سال 2021 معرفی شدند

شرکت توسعه برندینگ و مشاوره بین المللی اینتربرند (Interbrand) به تازگی فهرستی از 100 برند برتر در سال 2021 را با توجه به ارزش برند و بیشترین میزان رشد منتشر کرده است. تغییرات عمیق اقتصادی، اجتماعی و تکنولوژی منجر شده تا تغییرات رشد و تحول در برخی از برندها چشمگیرتر باشد. ارزش ترکیبی 100 برند برتر از 2,326,491 میلیون دلار در سال 2020 به 2,667,524 میلیون دلار در سال 2021 افزایش یافته که رشد 15 درصدی را نشان می دهد.

بیشترین رشد در میان برندها در بخش فناوری به ثبت رسیده است. روندهای قوی رشد و توسعه در این بخش مشاهده شده و فناوری های ابری، هوش مصنوعی و خدمات مبتنی بر اشتراک داده ها اصلی ترین بخش های مورد توجه در این قسمت بوده اند. سه برند برتر یعنی اپل (Apple) آمازون (Amazon) و مایکروسافت (Microsoft) 62.3 درصد از ارزش کل ده برند برتر را شامل می شوند.

به لحاظ بیشترین میزان رشد، سه عامل قدرت برند که قوی ترین عملکردها را در میان برترین برندها در سال 2021 داشته اند مشارکت، چابکی و جهت گیری بوده اند. شرکت هایی همچون مایکروسافت و آمازون در این بخش بسیار موفق عمل کرده اند، اما در این میان بیشترین میزان رشد برند در کمپانی تسلا (Tesla) به ثبت رسیده که ارزش برند آن تقریبا سه برابر شده و با 26 پله صعود، به جایگاه چهاردهم در فهرست رسیده است. حضور فراگیر این برند در رسانه های اجتماعی منجر به شناخته شدن تسلا به عنوان پرچمدار تولید کننده خودروهای الکترونیکی شده و شعار این برند یعنی «سرعت بخشیدن به حرکت جامعه در جهت دستیابی به انرژی پایدار» را در جهان گسترش داده است. برای مشاهده فهرست کامل 100 برند برتر و برندهایی با بیشترین میزان رشد در سال 2021، اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.