دوره مدیریت فروش

دوره جامع مدیریت فروش در موسسه علوم و فنون تهران با تدریس مجرب ترین اساتید این حوزه برگزار می گردد که تجربه فعالیت چندین ساله را در این حوزه در کسب و کارهای گوناگونی داشته‌اند.

دریافت مشاوره رایگان

دوره مدیریت فروش

آشنایی با دوره مدیریت فروش

معرفی دوره مدیریت فروش

مدیریت فروش به مجموعه اقداماتی گفته می شود که با یادگیری و انجام آنها می توان فروش یک کسب و کار را بهبود بخشید. توسعه کسب و کار وابسته به رشد فروش و سودآوری است و از این جهت، یادگیری و به کارگیری اصول مدیریت فروش برای کسانی که در این حوزه در کسب و کار فعالیت دارند بسیار مهم است. یافتن بهترین راه برای بالا بردن فروش و افزایش سودآوری چیزی نیست که بتوانید آن را با آزمون و خطا و تجربه صرف به دست آورید. بنابراین دوره آموزشی مدیریت فروش و تکنیک های لازم برای آن، می تواند در این زمینه به شما کمک کند و نشان دهد که الزامات فروش موفق و تبدیل شدن به یک فروشنده ماهر چیست.

دوره مدیریت فروش موسسه علوم و فنون تهران با هدف آشناسازی مدیران و کارشناسان فروش و کلیه افراد سازمانی مرتبط با تکنیک های پیشرفته و کاملا اجرایی فروش طراحی شده است تا آنها را برای فعالیت در هنگامه رکود اقتصادی آشنا کند و راهکارهای کاربردی افزایش راندمان عرضه در بازار ارائه دهد. در این دوره تعریف می شود که مدیریت فروش چیست و چرا اهمیت دارد، و اصول فروش موفقیت آمیز، شناخت پرسونای مشتریان و روش های ارتباطی موثر با آنان آموزش داده می شود. همچنین متدهای اصلی فروش، زبان بدن مشتری، موقعیت یابی فروش موثر و… از دیگر مسائلی هستند که در دوره آموزشی مدیریت فروش مطرح می گردند.

مزیت های دوره مدیریت فروش

شرکت در دوره مدیریت فروش موسسه علوم و فنون تهران مزایای زیر را برای شما به همراه دارد:

  • یادگیری اصول مدیریت فروش با استانداردهای یکی از برترین بیزینس اسکول های جهان، یعنی مدرسه کسب و کار هاروارد (HBR)
  • امکان تحصیل در دوره به صورت فشرده برای افراد شاغل یا پرمشغله به صورت حضوری یا غیر حضوری
  • محیط عالی برای آشنایی با مدیران و کارآفرینان برجسته کشور که موسسه علوم و فنون تهران را همواره انتخاب اول خود می دانند
  • حمایت علمی اساتید برجسته کشوری و بین المللی در مدت تحصیل و حتی پس از اتمام دوره
  • دریافت مدرک معتبر با تاییدیه WES کانادا
  • بهره مندی از آخرین امکانات آموزشی در فضای مجموعه همچون کلاس های تعاملی (چیدمان U)، تخته های هوشمند و سیستم یکپارچه LMS

دستاوردهای دوره

شرکت در دوره مدیریت فروش نتایج زیر را برای شما به ارمغان می آورد:

  • به فردی توانمند، حاذق و مدیری سودآور و تاثیرگذار در بخش فروش سازمان تبدیل می شوید
  • تشخیص می دهید که بهترین تکنیک های مدیریت فروش برای کسب و کار شما چیست و آنها را به کار می بندید
  • با جدیدترین متدهای فروش در دنیا، تیم‌ سازی، تبدیل مشتریان موقت به مشتریان دائمی و… آشنا می شوید
  • اصول فروش را برای خود یا کسب و کار خود اختصاصی سازی می کنید
  • جایگاه و درآمد خودتان را در موقعیت های شغلی فروش، تبلیغات و حتی بازاریابی ارتقا می دهید و مزیت رقابتی به دست می آورید
  • میزان سود شرکت را بالا می برید
  • با سایر پرسنل و متخصصان حوزه فروش آشنا می شوید و شبکه ارتباطی حرفه ای به وجود می آورید

مخاطبان دوره مدیریت فروش

  • مدیران ارشد و میانی سازمان ها
  • استارتاپ ها و هلدینگ های بزرگ و کوچک
  • مدیران اجرایی و سوپروایزرها
  • مدیران فروش، بازاریابی، تبلیغات و…
  • پرسنل واحد فروش، تبلیغات و بازاریابی
  • کارمندان و کارشناسان واحد پشتیبانی و خدمات
  • افراد علاقمند به حوزه کسب سرمایه و اقتصاد

شرایط ثبت نام در دوره مدیریت فروش

داشتن مدرک کارشناسی معتبر از الزامات شرکت در دوره مدیریت فروش است. به علاوه، شما باید در مصاحبه اولیه نیز پذیرفته شوید (این مصاحبه می تواند به صورت حضوری و یا آنلاین انجام شود).

بیشتر بخوانید  دوره مدیریت برند و تبلیغات

اگر با مفاهیم اولیه حوزه فروش آشنا باشید یا تجربه شغل فروش را قبلا به دست آورده باشید و همچنین آگاهی کلی نسبت به ساختار کسب و کار و مشتریان داشته باشید، شرکت در این دوره برای شما ساده تر است. اما از آنجا که این دوره به صورت جامع طراحی شده، عدم آشنایی با اصول و مدیریت فروش نیز مشکلی در آموزش شما ایجاد نخواهد کرد.

سرفصل های دوره مدیریت فروش موسسه علوم و فنون تهران

  • قبل از فروش
    • تعریف فروش و انواع آن، اطلاعات و آمادگی پیش از فروش، فوندانسیون فروش، تیپ و ظاهر حرفه ای و…
  • حین فروش
    • ارتباطات ابتدایی، تکنیک های عمومی، موقعیت سازی و موقعیت یابی، متدولوژی AIDA، زبان بدن مشتری و…
  • پس از فروش
    • پیگیری فروش، پیگیری عقد قرارداد، تکنیک ها و…

مدارک و گواهینامه ها

گواهینامه پایانی این دوره مورد تایید سازمان های زیر است:

  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • وزارت امور خارجه (در صورت ترجمه)
  • قوه قضاییه (در صورت ترجمه)
  • سازمان ارزیابی خدمات آموزشی WES کانادا
  • سازمان بین المللی کار

نحوه برگزاری دوره

حضوری  

طول دوره: —
نحوه شرکت: —
در صورتی که دانشجوی دوره حضوری باشید اما به هر دلیلی نتوانید در برخی از جلسات حضور پیدا کنید، می توانید در آن جلسات به صورت آنلاین شرکت نمایید.
غیر حضوری (آنلاین)  

طول دوره: —
نحوه شرکت: کلاس های آنلاین دوره مدیریت فروش به صورت همزمان با کلاس حضوری از طریق نرم افزار اسکای روم برگزار می شود. در صورتی که دانشجوی دوره حضوری باشید اما به هر دلیلی نتوانید در برخی از جلسات حضور پیدا کنید، می توانید در آن جلسات به صورت آنلاین شرکت نمایید.

درباره موسسه علوم و فنون تهران

موسسه آموزش عالی علوم و فنون تهران اولین بیزینس اسکول ایران، در سال ۱۳۷۴ با هدف رشد و توسعه مهارت‌های حرفه‌ای به دانش‌پذیران در حوزه‌های گوناگون تاسیس گردیده است. بنابراین این موسسه، بنیان‌گذار و نخستین مجری دوره‌های مدیریت کسب و کار (MBA و DBA) در ایران با متدهای استاندارد آموزشیِ پیشرفته، و بر اساس آخرین سرفصل‌های روز دنیاست.

بیشتر بخوانید  دوره مدیریت منابع انسانی

ویژگی های برجسته این موسسه:

  • برترین بیزینس اِسکول خاورمیانه در ده سال متوالی اخیر
  • جز 10 بیزینس اسکول برتر خاورمیانه در سال 2021 از نظر مرکز رتبه سنجی بیزینس اسکول های آسیا
  • حضور اساتید و هیات علمی خبره و سرشناس در حوزه مدیریت و تجارت
  • حضور اساتید بین ‌المللی در دوره ‌ها (همچون کریستوف فورنیه استاد دانشگاه مون پلیه فرانسه، پروفسور وزیری عضو هیات علمی و استاد دانشگاه کالیفرنیا و ای. اسمیت استاد دانشگاه سوربن فرانسه)
  • امکانات آموزشی پیشرفته، کلاس های آموزشی تعاملی و سیستم جامع LMS

نظرات دانش پذیران

در ادامه می توانید نظرات برخی از دانش پذیران دوره مدیریت فروش را در خصوص کیفیت این دوره، دستاوردهای عملی دوره و سطح رضایت آنان از موسسه علوم و فنون تهران از زبان خود ایشان بشنوید.

سوالات متداول

تفاوت دوره حضوری با دوره آنلاین و دوره آفلاین چیست؟

در دوره حضوری شما می توانید در کلاس های درسی که در محل موسسه تشکیل می شوند، حضور یابید. و از امکانات آموزشی و شبکه سازی در محیط موسسه استفاده کنید. و اگر امکان حضور در موسسه را ندارید، می توانیم دوره های آنلاین را به شما توصیه کنیم که امکان انعطاف پذیری بیشتری را در برنامه آموزشی شما ایجاد می کنند. اما چنانچه در دوره حضوری ثبت نام کرده اید اما یک یا چند جلسه امکان حضور سر کلاس را ندارید، باز هم می توانید جلسه را به صورت آنلاین مشاهده کنید. به این ترتیب امکان دسترسی به فایل های آفلاین آموزش دوره برای تمام دانش پذیران حضوری و آنلاین موسسه امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید  دوره مطالعات موردی استراتژیک (Case Studies)

آیا امکان شرکت در این دوره بدون آشنایی قبلی با مفاهیم فروش وجود دارد؟

بهتر است شما از قبل آشنایی کافی با مباحث مربوط به حوزه فروش داشته باشید تا بتوانید بیشترین دستاورد را از این دوره کسب کنید. اما در صورت عدم آشنایی، مباحث اولیه به صورت کلی بازگو خواهد شد.

مزیت مدرک دوره مدیریت فروش برای رزومه کاری من چیست و چقدر تاثیرگذار است؟

مدرک صادر شده برای شما نزد وزارت علوم و همچنین سازمان کار در ایران معتبر است. همچنین می توانید آن را ترجمه کنید و به موسسات خارج از کشور ارائه دهید. علاوه بر این، سطح یادگیری و آموزش مهارتی شما در این دوره می تواند مزیت درخشانی در رزومه حرفه ای شما باشد و سطح توانایی شما را به طور چشمگیری ارتقا دهد.

آیا با شرکت در این دوره، پرونده آموزش در حوزه فروش و اصول مدیریتی آن برای من بسته می شود؟

به طور قطع، خیر! حوزه فروش بسیار پررونق و هر روزه در حال پیشرفت و تغییر است. همواره روش های جدیدی برای فروش ایجاد می شود و بسترهای جدیدی برای فعالیت کسب و کارها معرفی می گردند که لازم است با متدهای فروش موثر در آنها آشنا شوید. شما لازم است به طور مداوم با اساتید، دانشجویان و فعالان این حوزه در ارتباط باشید و به طور مداوم آموزه های خود را به روز کنید. تلاش ما در این دوره، بر این است تا همواره آخرین مطالب آموزشی را برای شما فراهم کنیم.

اساتید دوره مدیریت فروش موسسه علوم و فنون تهران چه کسانی هستند؟

ریاست هیات علمی موسسه علوم و فنون تهران را پروفسور محمد تقی وزیری (عضو هیات علمی دانشگاه کالیفرنیا و نماینده بانک جهانی اروپا) و دکتر حمید دیهیم (استاد دانشگاه نیویورک، عضو هیات علمی دانشگاه تهران و موسس انجمن اقتصاددانان ایران) بر عهده دارند. اساتید این دوره ها علاوه بر عضویت در هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزشی برتر کشور، از سال ها تجربه حرفه ای در زمینه تدریس علوم مدیریتی و کسب و کار بهره مند هستند. به علاوه تجربه اجرایی حضور در سازمان های بزرگ جهانی و ایرانی را نیز دارند. و با مسائل روز تجارت جهانی و منطقه ای و رویه های عملیاتی مدیریت کسب و کار آشنایی دارند.

بیشتر بخوانید  دوره بازاریابی

فایل های صوتی دوره به چه شیوه ای ارسال می شود؟

شما با ثبت نام در دوره مدیریت فروش می ‌توانید از پنل کاربری خود در سایت به ویس ‌های دوره دسترسی داشته باشید.

آیا دوره های تکمیلی پس از این دوره برای من وجود دارد؟ چطور می توانم اطلاعات بیشتری کسب کنم؟

در این زمینه منتظر اخبار بیشتر بر روی سایت ما باشید و یا با شماره 90008000 (بدون کد و رایگان) تماس بگیرید.

ثبت نام در دوره

با پر کردن فرم زیر درخواست خود را برای ثبت نام در دوره ارسال نمایید

دریافت مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص دوره ها و پکیج های آموزشی فرم زیر را پر کنید

ارتباط مستقیم

از طریق راه های زیر با ما در تماس باشید