آشنایی با دوره بازاریابی مدرن
معرفی دوره بازاریابی مدرن
بازاریابی مدرن توانایی استفاده از قابلیت های کامل کسب و کار برای ارائه بهترین تجربه برای مشتری و در نتیجه رشد است. در یک نظرسنجی 83 درصد از مدیران عامل شرکت های بین المللی گفته اند که بازاریابی را به عنوان یک محرک اصلی برای اکثر یا تمام برنامه های رشد یک شرکت می دانند. تکنیک های بازاریابی مدرن شامل رسانه های اجتماعی، جایگاه یابی محصول، بازاریابی وابسته و تبلیغات اینترنتی می شود که از این رهگذر، ارتباط تنگاتنگی با مبحث دیجیتال مارکتینگ دارد. اما می تواند مفاهیم بسیار مدرن تری همچون بازاریابی برای نسل Z، بازاریابی در واقعیت مجازی، بازاریابی NFTها، بازاریابی از طریق هوش مصنوعی و… را نیز دربر بگیرد.
دوره بازاریابی مدرن موسسه علوم و فنون تهران مراحل مدیریت چرخه عمر محصول را در کنار مدل های نوین بازاریابی و استراتژی های موجود در این زمینه، ارتباطات بازاریابی و ارتقاء فروش به کمک بازاریابی به شما می آموزد. همچنین در این دوره تکنیک های مدرن برای توسعه تبلیغات و بازاریابی رسانه های اجتماعی نیز تشریح خواهد شد. با گذراندن این دوره، مهارت هایی به دست خواهید آورد که به شما کمک می کند تا به یک رهبر فکری و موفق در زمینه بازاریابی تبدیل شوید.
مزیت های دوره بازاریابی مدرن
شرکت در دوره بازاریابی مدرن موسسه علوم و فنون تهران مزایای زیر را برای شما به همراه دارد:
- ارتقا دانش و مهارت به عالی ترین درجه در دنیای بازاریابی و آشنایی با جدیدترین ترندها و مدل های آن
- امکان تحصیل در دوره به صورت فشرده برای افراد شاغل یا پرمشغله به صورت حضوری یا غیر حضوری
- محیط عالی برای آشنایی با مدیران و کارآفرینان برجسته کشور که موسسه علوم و فنون تهران را همواره انتخاب اول خود می دانند
- حمایت علمی اساتید برجسته کشوری و بین المللی در مدت تحصیل و حتی پس از اتمام دوره
- دریافت مدرک معتبر با تاییدیه WES کانادا
- بهره مندی از آخرین امکانات آموزشی در فضای مجموعه همچون کلاس های تعاملی (چیدمان U)، تخته های هوشمند و سیستم یکپارچه LMS
دستاوردهای دوره
شرکت در دوره بازاریابی مدرن نتایج زیر را برای شما به ارمغان می آورد:
- می توانید در مورد مفاهیم و مراحل مدیریت چرخه عمر محصول دقیق تر بحث کنید
- تکنیک های مدیریت روابط در بازاریابی را بیان و کانال های مرتبط را انتخاب کنید
- فرآیند و مزایای ارتباطات بازاریابی را شرح دهید
- در مورد استراتژی های توسعه تبلیغات و ارتقای فروش بحث کنید
- تحلیل استراتژی های رسانه های اجتماعی در بازاریابی مدرن را انجام دهید
- رفتار مصرف کننده و استراتژی های بازاریابی چند کانالی را توضیح دهید
- و…
مخاطبان دوره بازاریابی مدرن
- مدیران ارشد بازاریابی، تبلیغات، فروش و برندینگ
- سرپرستان و متخصصان بخش های بازاریابی و برندسازی، تبلیغات و فروش
- کارآفرین ها
- دانش آموختگان دوره های قبلی بازاریابی
شرایط ثبت نام در دوره بازاریابی مدرن
داشتن مدرک کارشناسی ارشد معتبر یا سابقه کاری و تجربه شغلی از الزامات شرکت در دوره بازاریابی مدرن است. به علاوه، شما باید در مصاحبه اولیه نیز پذیرفته شوید (این مصاحبه می تواند به صورت حضوری و یا آنلاین انجام شود).
برای شرکت در این دوره لازم است تا پیشاپیش با کلیه مفاهیم بازاریابی و تکنیک های سنتی و شناخته شده آن آشنا باشید و درک کاملی از صفر تا صد فرآیند بازاریابی به دست آورده باشید.
سرفصل های دوره بازاریابی مدرن موسسه علوم و فنون تهران
مدارک و گواهینامه ها
گواهینامه پایانی این دوره مورد تایید سازمان های زیر است:
- وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
- وزارت امور خارجه (در صورت ترجمه)
- قوه قضاییه (در صورت ترجمه)
- سازمان ارزیابی خدمات آموزشی WES کانادا
- سازمان بین المللی کار
نحوه برگزاری دوره
حضوری طول دوره: — نحوه شرکت: در صورتی که دانشجوی دوره حضوری باشید اما به هر دلیلی نتوانید در برخی از جلسات حضور پیدا کنید، می توانید در آن جلسات به صورت آنلاین شرکت نمایید. | غیر حضوری (آنلاین) طول دوره: — نحوه شرکت: کلاس های آنلاین دوره بازاریابی مدرن به صورت همزمان با کلاس حضوری از طریق نرم افزار اسکای روم برگزار می شود. در صورتی که دانشجوی دوره حضوری باشید اما به هر دلیلی نتوانید در برخی از جلسات حضور پیدا کنید، می توانید در آن جلسات به صورت آنلاین شرکت نمایید. |
درباره موسسه علوم و فنون تهران
موسسه آموزش عالی علوم و فنون تهران اولین بیزینس اسکول ایران، در سال ۱۳۷۴ با هدف رشد و توسعه مهارتهای حرفهای به دانشپذیران در حوزههای گوناگون تاسیس گردیده است. بنابراین این موسسه، بنیانگذار و نخستین مجری دورههای مدیریت کسب و کار (MBA و DBA) در ایران با متدهای استاندارد آموزشیِ پیشرفته، و بر اساس آخرین سرفصلهای روز دنیاست.
ویژگی های برجسته این موسسه:
- برترین بیزینس اِسکول خاورمیانه در ده سال متوالی اخیر
- جز 10 بیزینس اسکول برتر خاورمیانه در سال 2021 از نظر مرکز رتبه سنجی بیزینس اسکول های آسیا
- حضور اساتید و هیات علمی خبره و سرشناس در حوزه مدیریت و تجارت
- حضور اساتید بین المللی در دوره ها (همچون کریستوف فورنیه استاد دانشگاه مون پلیه فرانسه، پروفسور وزیری عضو هیات علمی و استاد دانشگاه کالیفرنیا و ای. اسمیت استاد دانشگاه سوربن فرانسه)
- امکانات آموزشی پیشرفته، کلاس های آموزشی تعاملی و سیستم جامع LMS
نظرات دانش پذیران
در ادامه می توانید نظرات برخی از دانش پذیران دوره بازاریابی مدرن را در خصوص کیفیت این دوره، دستاوردهای عملی دوره و سطح رضایت آنان از موسسه علوم و فنون تهران از زبان خود ایشان بشنوید.
سوالات متداول
برای شرکت در این دوره آشنایی کامل با بازاریابی، متدهای آن و شیوه های بازاریابی ضروری است.
در دوره حضوری شما می توانید در کلاس های درسی که در محل موسسه تشکیل می شوند، حضور یابید. اگر امکان حضور در موسسه را ندارید، می توانیم دوره های آنلاین را به شما توصیه کنیم. امکان دسترسی به فایل های آفلاین آموزش دوره برای تمام دانش پذیران حضوری و آنلاین موسسه امکان پذیر است.
مدرک صادر شده برای شما نزد وزارت علوم و همچنین سازمان کار در ایران معتبر است. همچنین می توانید آن را ترجمه کنید و به موسسات خارج از کشور ارائه دهید. علاوه بر این، این دوره می تواند سطح توانایی شما را به طور چشمگیری ارتقا دهد.
ریاست هیات علمی موسسه علوم و فنون تهران را پروفسور محمد تقی وزیری (عضو هیات علمی دانشگاه کالیفرنیا) و دکتر حمید دیهیم (استاد دانشگاه نیویورک، عضو هیات علمی دانشگاه تهران) بر عهده دارند. اساتید این دوره ها از تجربه حرفه ای در زمینه تدریس علوم مدیریتی و کسب و کار و تجربه اجرایی حضور در سازمان های بزرگ جهانی و ایرانی بهره مند هستند.
برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با شماره 90008000 (بدون کد و رایگان) تماس بگیرید.