آشنایی با دوره مدیریت رسانه
معرفی دوره مدیریت رسانه
مدیریت رسانه یک حوزه تحقیقاتی بین رشتهای است که به مطالعه نحوه استفاده سازمان های رسانه ای از منابع کمیاب برای برآوردن نیازها و خواسته های یک جامعه اختصاص دارد. به عبارت دیگر به مدیریت مؤثر رسانه ها علاقه مند است. مدیریت رسانه حوزه ای از مدیریت کسب و کار است که با سازماندهی و نظارت بر تیم های متخصصان رسانه، کانال ها و فناوری های مختلف ارتباط جمعی، تولیدات رسانه ای و سرگرمی و غیره سروکار دارد. کارکردهای این حوزه ممکن است شامل مفهوم سازی، توسعه، طراحی، تولید، ویرایش و هدایت پروژه های رسانه ای یا بهره برداری، نگهداری و/یا نظارت بر امکانات رسانه ای، تولید و فعالیت های مرتبط با توزیع باشد.
دوره مدیریت رسانه موسسه علوم و فنون تهران یکی زا سرفصل های تخصصی دوره Post DBA است که بر اشکال مختلف رسانه های تبلیغاتی و نحوه استفاده موثر از آنها تمرکز دارد. این دوره که شاخه ای از مدیریت کسب و کار و همچنین رسانه است، برنامه درسی گسترده ای از جنبه های مختلف در مورد برخورد با استراتژی های کسب و کار، تجارت دیجیتال یا بازاریابی، بازار رسانه، تجزیه و تحلیل تحقیقاتی و موارد دیگر ارائه می دهد. این دوره بر جذب دانش و مهارت های موضوعات مرتبط با مدیریت رسانه برای شکل دادن موفقیت آمیز به آینده شغلی دانشجویان تمرکز دارد.
مزیت های دوره مدیریت رسانه
شرکت در دوره مدیریت رسانه موسسه علوم و فنون تهران مزایای زیر را برای شما به همراه دارد:
- آموزش طبق آخرین سرفصل ها و موضوعات پیرامون مدیریت رسانه در موسسات آموزشی برتر دنیا
- امکان تحصیل در دوره به صورت فشرده برای افراد شاغل یا پرمشغله به صورت حضوری یا غیر حضوری
- محیط عالی برای آشنایی با مدیران و کارآفرینان برجسته کشور که موسسه علوم و فنون تهران را همواره انتخاب اول خود می دانند
- حمایت علمی اساتید برجسته کشوری و بین المللی در مدت تحصیل و حتی پس از اتمام دوره
- دریافت مدرک معتبر با تاییدیه WES کانادا
- بهره مندی از آخرین امکانات آموزشی در فضای مجموعه همچون کلاس های تعاملی (چیدمان U)، تخته های هوشمند و سیستم یکپارچه LMS
دستاوردهای دوره
شرکت در دوره مدیریت رسانه نتایج زیر را برای شما به ارمغان می آورد:
- به درک تخصصی در زمینه مفاهیم و فرآیندهای مدیریت، فناوری اطلاعات، اقتصاد مدیریتی، رفتار مصرفکننده، مدیریت بازاریابی، استراتژیها و… خواهید رسید
- تاثیر مدیریت رسانه در توسعه اقتصاد کشور را می آموزید
- می توانید بسیاری از کارها و نقش های شغلی مانند بازاریاب دیجیتال، مدیر پروژه، برنامه ریز رسانه، تحلیلگر بازار، ارتباط دهنده، مدیر و بسیاری موارد دیگر را ایفا نمایید
- با افراد فعال در این حوزه آشنا می شوید و روابط حرفه ای برقرار می نمایید
مخاطبان دوره مدیریت رسانه
- استراتژیست ها، به خصوص در حوزه رسانه
- تحلیلگران بازاریابی
- مدیران ارشد و رهبران سازمان
- مدیران پروژه
- دانشجویان و دانش آموختگان رشته های مدیریت، رسانه و امثال آن
شرایط ثبت نام در دوره مدیریت رسانه
داشتن مدرک کارشناسی ارشد معتبر یا سابقه کاری و تجربه شغلی از الزامات شرکت در دوره مدیریت رسانه است. به علاوه، شما باید در مصاحبه اولیه نیز پذیرفته شوید (این مصاحبه می تواند به صورت حضوری و یا آنلاین انجام شود).
مهارت های ارتباطی و تعاملی، مهارتهای حل مسئله، مهارتهای تحلیلی، مهارتهای مدیریت فناوری دیجیتال و مهارتهای پژوهشی، از مجموعه مهارتهای لازم برای درک کارآمد موضوع دوره است.
سرفصل های دوره مدیریت رسانه موسسه علوم و فنون تهران
مدارک و گواهینامه ها
گواهینامه پایانی این دوره مورد تایید سازمان های زیر است:
- وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
- وزارت امور خارجه (در صورت ترجمه)
- قوه قضاییه (در صورت ترجمه)
- سازمان ارزیابی خدمات آموزشی WES کانادا
- سازمان بین المللی کار
نحوه برگزاری دوره
حضوری طول دوره: — نحوه شرکت: در صورتی که دانشجوی دوره حضوری باشید اما به هر دلیلی نتوانید در برخی از جلسات حضور پیدا کنید، می توانید در آن جلسات به صورت آنلاین شرکت نمایید. | غیر حضوری (آنلاین) طول دوره: — نحوه شرکت: کلاس های آنلاین دوره مدیریت رسانه به صورت همزمان با کلاس حضوری از طریق نرم افزار اسکای روم برگزار می شود. در صورتی که دانشجوی دوره حضوری باشید اما به هر دلیلی نتوانید در برخی از جلسات حضور پیدا کنید، می توانید در آن جلسات به صورت آنلاین شرکت نمایید. |
درباره موسسه علوم و فنون تهران
موسسه آموزش عالی علوم و فنون تهران اولین بیزینس اسکول ایران، در سال ۱۳۷۴ با هدف رشد و توسعه مهارتهای حرفهای به دانشپذیران در حوزههای گوناگون تاسیس گردیده است. بنابراین این موسسه، بنیانگذار و نخستین مجری دورههای مدیریت کسب و کار (MBA و DBA) در ایران با متدهای استاندارد آموزشیِ پیشرفته، و بر اساس آخرین سرفصلهای روز دنیاست.
ویژگی های برجسته این موسسه:
- برترین بیزینس اِسکول خاورمیانه در ده سال متوالی اخیر
- جز 10 بیزینس اسکول برتر خاورمیانه در سال 2021 از نظر مرکز رتبه سنجی بیزینس اسکول های آسیا
- حضور اساتید و هیات علمی خبره و سرشناس در حوزه مدیریت و تجارت
- حضور اساتید بین المللی در دوره ها (همچون کریستوف فورنیه استاد دانشگاه مون پلیه فرانسه، پروفسور وزیری عضو هیات علمی و استاد دانشگاه کالیفرنیا و ای. اسمیت استاد دانشگاه سوربن فرانسه)
- امکانات آموزشی پیشرفته، کلاس های آموزشی تعاملی و سیستم جامع LMS
نظرات دانش پذیران
در ادامه می توانید نظرات برخی از دانش پذیران دوره مدیریت رسانه را در خصوص کیفیت این دوره، دستاوردهای عملی دوره و سطح رضایت آنان از موسسه علوم و فنون تهران از زبان خود ایشان بشنوید.
سوالات متداول
برای شرکت در این دوره لازم است تا دانش و تجربه لازم را در حوزه مدیریت و نیز آشنایی با حوزه رسانه داشته باشید.
در دوره حضوری شما می توانید در کلاس های درسی که در محل موسسه تشکیل می شوند، حضور یابید. اگر امکان حضور در موسسه را ندارید، می توانیم دوره های آنلاین را به شما توصیه کنیم. امکان دسترسی به فایل های آفلاین آموزش دوره برای تمام دانش پذیران حضوری و آنلاین موسسه امکان پذیر است.
مدرک صادر شده برای شما نزد وزارت علوم و همچنین سازمان کار در ایران معتبر است. همچنین می توانید آن را ترجمه کنید و به موسسات خارج از کشور ارائه دهید. علاوه بر این، این دوره می تواند سطح توانایی شما را به طور چشمگیری ارتقا دهد.
ریاست هیات علمی موسسه علوم و فنون تهران را پروفسور محمد تقی وزیری (عضو هیات علمی دانشگاه کالیفرنیا) و دکتر حمید دیهیم (استاد دانشگاه نیویورک، عضو هیات علمی دانشگاه تهران) بر عهده دارند. اساتید این دوره ها از تجربه حرفه ای در زمینه تدریس علوم مدیریتی و کسب و کار و تجربه اجرایی حضور در سازمان های بزرگ جهانی و ایرانی بهره مند هستند.
برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با شماره 90008000 (بدون کد و رایگان) تماس بگیرید.