آشنایی با دوره استراتژی های بازاریابی
معرفی دوره استراتژی های بازاریابی
هر قدر سازمان ها و کسب و کارها پیچیده تر می شوند، نیاز آنها به ارتقاء روش های بازاریابی بیشتر می شود. جنگ بر سر کسب مزیت رقابتی در بازارهای پر تلاطم و پر سرعت امروزی باعث می شود تا مدیران و رهبران سازمان ها همواره به دنبال برترین استراتژی های رقابتی برای کسب و کار خودشان باشند. در چنین شرایطی، استراتژی های حوزه بازاریابی می توانند بسیار خلاقانه و نسبت به گذشته پیچیده تر تدوین شوند. بنابراین مدیران حرفه ای باید دانش خودشان را در این زمینه به روز نگه دارند و از مدرن سازی رویه های سازمانی خود غافل نشوند.
دوره استراتژی های بازاریابی موسسه علوم و فنون تهران یک دوره تخصصی است که برای افرادی با سوابق شغلی بازاریابی یا مبنای علمی قوی در این زمینه طراحی و اجرا می شود. مدیران در این دوره تک درس که یکی از سرفصل های دوره DBA محسوب می شود، با جدیدترین استراتژی های بازاریابی آشنا می شوند و می توانند آنها را در کسب و کار خود به کار بگیرند.
مزیت های دوره استراتژی های بازاریابی
شرکت در دوره استراتژی های بازاریابی موسسه علوم و فنون تهران مزایای زیر را برای شما به همراه دارد:
- آشنایی با جدیدترین و مدرن ترین استراتژی های بازاریابی تعریف شده در دنیای تجارت و پیشبرد و ارتقاء بخش بازاریابی سازمان ها جهت فعالیت بهتر در بازار
- امکان تحصیل در دوره به صورت فشرده برای افراد شاغل یا پرمشغله به صورت حضوری یا غیر حضوری
- محیط عالی برای آشنایی با مدیران و کارآفرینان برجسته کشور که موسسه علوم و فنون تهران را همواره انتخاب اول خود می دانند
- حمایت علمی اساتید برجسته کشوری و بین المللی در مدت تحصیل و حتی پس از اتمام دوره
- دریافت مدرک معتبر با تاییدیه WES کانادا
- بهره مندی از آخرین امکانات آموزشی در فضای مجموعه همچون کلاس های تعاملی (چیدمان U)، تخته های هوشمند و سیستم یکپارچه LMS
دستاوردهای دوره
شرکت در دوره استراتژی های بازاریابی نتایج زیر را برای شما به ارمغان می آورد:
- دانش شما در زمینه بازاریابی، روش ها و مدل های آن به روز و تکمیل می شود
- با علوم جدید تجارت و کسب و کار در زمینه تخصصی بازاریابی آشنا می شوید
- استراتژی های تخصصی و حرفه ای بازاریابی را خواهید شناخت و می توانید آنها را مطابق با کسب و کار خودتان تعریف و بازبینی کنید
- روش های اجرای این استراتژی ها را به صورت کارآمد و موثر خواهید آموخت
- با مدیران و فعالان بازاریابی سر کلاس درس خواهید نشست و ارتباطات سودمندی برقرار خواهید کرد
مخاطبان دوره استراتژی های بازاریابی
- مدیران و رهبران ارشد سازمان
- مدیران و متخصان بخش بازاریابی
- مدیران و متخصصان بخش طراحی محصول
- تحلیلگران کسب و کار، سرپرستان بخش تحقیق و توسعه
- دانشجویان کارشناسی ارشد رشته های بازاریابی و مدیریت
شرایط ثبت نام در دوره استراتژی های بازاریابی
داشتن مدرک کارشناسی ارشد معتبر یا سابقه کاری و تجربه شغلی از الزامات شرکت در دوره استراتژی های بازاریابی است. به علاوه، شما باید در مصاحبه اولیه نیز پذیرفته شوید (این مصاحبه می تواند به صورت حضوری و یا آنلاین انجام شود).
برای شرکت در این دوره لازم است تا شما دانش بازاریابی داشته باشید، مدل های بازاریابی را بشناسید و کلیتی در خصوص اقدامات و فرآیندهای بازاریابی کسب و کارها بدانید.
سرفصل های دوره استراتژی های بازاریابی موسسه علوم و فنون تهران
- چالش هماهنگی استراتژیک
- تحلیل محیط، ارزیابی فرصت های بازار
- نظریه نقاط مرجع استراتژیک
- استراتژی های مرحله معرفی محصول
- استراتژی های مرحله رشد محصول
- استراتژی های مرحله بلوغ محصول
- استراتژی های مرحله افول محصول
مدارک و گواهینامه ها
گواهینامه پایانی این دوره مورد تایید سازمان های زیر است:
- وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
- وزارت امور خارجه (در صورت ترجمه)
- قوه قضاییه (در صورت ترجمه)
- سازمان ارزیابی خدمات آموزشی WES کانادا
- سازمان بین المللی کار
نحوه برگزاری دوره
حضوری طول دوره: — نحوه شرکت: — در صورتی که دانشجوی دوره حضوری باشید اما به هر دلیلی نتوانید در برخی از جلسات حضور پیدا کنید، می توانید در آن جلسات به صورت آنلاین شرکت نمایید. | غیر حضوری (آنلاین) طول دوره: — نحوه شرکت: کلاس های آنلاین دوره استراتژی های بازاریابی به صورت همزمان با کلاس حضوری از طریق نرم افزار اسکای روم برگزار می شود. در صورتی که دانشجوی دوره حضوری باشید اما به هر دلیلی نتوانید در برخی از جلسات حضور پیدا کنید، می توانید در آن جلسات به صورت آنلاین شرکت نمایید. |
درباره موسسه علوم و فنون تهران
موسسه آموزش عالی علوم و فنون تهران اولین بیزینس اسکول ایران، در سال ۱۳۷۴ با هدف رشد و توسعه مهارتهای حرفهای به دانشپذیران در حوزههای گوناگون تاسیس گردیده است. بنابراین این موسسه، بنیانگذار و نخستین مجری دورههای مدیریت کسب و کار (MBA و DBA) در ایران با متدهای استاندارد آموزشیِ پیشرفته، و بر اساس آخرین سرفصلهای روز دنیاست.
ویژگی های برجسته این موسسه:
- برترین بیزینس اِسکول خاورمیانه در ده سال متوالی اخیر
- جز 10 بیزینس اسکول برتر خاورمیانه در سال 2021 از نظر مرکز رتبه سنجی بیزینس اسکول های آسیا
- حضور اساتید و هیات علمی خبره و سرشناس در حوزه مدیریت و تجارت
- حضور اساتید بین المللی در دوره ها (همچون کریستوف فورنیه استاد دانشگاه مون پلیه فرانسه، پروفسور وزیری عضو هیات علمی و استاد دانشگاه کالیفرنیا و ای. اسمیت استاد دانشگاه سوربن فرانسه)
- امکانات آموزشی پیشرفته، کلاس های آموزشی تعاملی و سیستم جامع LMS
نظرات دانش پذیران
در ادامه می توانید نظرات برخی از دانش پذیران دوره استراتژی های بازاریابی را در خصوص کیفیت این دوره، دستاوردهای عملی دوره و سطح رضایت آنان از موسسه علوم و فنون تهران از زبان خود ایشان بشنوید.
سوالات متداول
از آنجا که مباحث این دوره به صورت تخصصی مطرح می گردند، لازم است تا قبلا در مورد بازاریابی و استراتژی دانش بنیادی مورد نیاز را کسب کرده باشید. به این منظور می توانید در دوره های بازاریابی، تحقیقات بازاریابی و استراتژی شرکت کنید.
در دوره حضوری شما می توانید در کلاس های درسی که در محل موسسه تشکیل می شوند، حضور یابید. اگر امکان حضور در موسسه را ندارید، می توانیم دوره های آنلاین را به شما توصیه کنیم. امکان دسترسی به فایل های آفلاین آموزش دوره برای تمام دانش پذیران حضوری و آنلاین موسسه امکان پذیر است.
مدرک صادر شده برای شما نزد وزارت علوم و همچنین سازمان کار در ایران معتبر است. همچنین می توانید آن را ترجمه کنید و به موسسات خارج از کشور ارائه دهید. علاوه بر این، این دوره می تواند سطح توانایی شما را به طور چشمگیری ارتقا دهد.
ریاست هیات علمی موسسه علوم و فنون تهران را پروفسور محمد تقی وزیری (عضو هیات علمی دانشگاه کالیفرنیا) و دکتر حمید دیهیم (استاد دانشگاه نیویورک، عضو هیات علمی دانشگاه تهران) بر عهده دارند. اساتید این دوره ها از تجربه حرفه ای در زمینه تدریس علوم مدیریتی و کسب و کار و تجربه اجرایی حضور در سازمان های بزرگ جهانی و ایرانی بهره مند هستند.
دوره های بازاریابی پیشرفته و استراتژیک پیشرفته مکمل این دوره محسوب می شوند. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 90008000 (بدون کد و رایگان) تماس بگیرید.