دوره تحقیقات بازاریابی

دوره آموزش تحقیقات بازاریابی به شما بهترین روش های سنجش و ارزیابی بازار را نشان می دهد و بیان می کند که روش صحیح انتخاب بازار هدف چیست

دریافت مشاوره رایگان

دوره تحقیقات بازاریابی

آشنایی با دوره تحقیقات بازاریابی

معرفی دوره تحقیقات بازاریابی

دوره تحقیقات بازاریابی به مدیران بازاریابی در سازمان می آموزد چطور بازارهای مرتبط با کسب و کار خود را به درستی بشناسند و بهترین بازار هدف را برای محصولات و خدمات خود تعیین کنند. تحقیقات حوزه بازاریابی نیاز به شناخت و آموزش متدهای نوین دارد تا بتوان داده‌های موثق و قابل اطمینانی را برای تدوین طرح های بازاریابی از آنها استخراج کرد. مدیران بازاریابی باید بدانند بهترین روش ها و مدل های تحقیقات بازاریابی چیست و آن را به تناسب حیطه فعالیت کسب و کار خود به کار ببندند.

دوره تحقیقات بازاریابی موسسه علوم و فنون تهران بر اساس آخرین یافته‌های حوزه تحقیقات بازاریابی و تبلیغات طراحی شده است. این دوره به شما آموزش می دهد که چطور معیارهای مهم بازار را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید تا مناسب ترین بخش های بازار را برای فعالیت خود انتخاب کنید. چنانچه هدف شما شناخت حرفه ای مخاطبان در بازارهای گوناگون باشد یا بخواهید بدانید روش های درست تعیین بازار هدف برای کسب و کار چیست، دوره تحقیقات بازاریابی شما را یاری می کند.

مزیت های دوره تحقیقات بازاریابی

شرکت در دوره مدیریت فروش موسسه علوم و فنون تهران مزایای زیر را برای شما به همراه دارد:

  • یادگیری اصول تحقیقات بازاریابی با استانداردهای یکی از برترین بیزینس اسکول های جهان، یعنی مدرسه کسب و کار هاروارد (HBR)
  • امکان تحصیل در دوره به صورت فشرده برای افراد شاغل یا پرمشغله به صورت حضوری یا غیر حضوری
  • محیط عالی برای آشنایی با مدیران و کارآفرینان برجسته کشور که موسسه علوم و فنون تهران را همواره انتخاب اول خود می دانند
  • حمایت علمی اساتید برجسته کشوری و بین المللی در مدت تحصیل و حتی پس از اتمام دوره
  • دریافت مدرک معتبر با تاییدیه WES کانادا
  • بهره مندی از آخرین امکانات آموزشی در فضای مجموعه همچون کلاس های تعاملی (چیدمان U)، تخته های هوشمند و سیستم یکپارچه LMS

دستاوردهای دوره

شرکت در دوره مدیریت فروش نتایج زیر را برای شما به ارمغان می آورد:

  • انواع روش های تحقیقات بازاریابی، اصول صحیح شناخت بازار و معیارهای سنجش بازارهای بالقوه کسب و کار را می شناسید
  • تشخیص می دهید که بهترین بازار هدف برای کسب و کار شما چیست و چگونه باید از روش های بازاریابی برای آن استفاده کرد
  • می توانید ویژگی های بازار هدف را به دقت شناسایی و ارزیابی کنید
  • می توانید مبنای تحقیقاتی و علمی قوی برای فعالیت های بخش بازاریابی کسب و کار خود ایجاد نمایید
  • با افراد دیگری که در حوزه بازاریابی و تحقیقات بازار تخصص دارند، دیدار کنید و شبکه های ارتباطی حرفه ای تشکیل می دهید

مخاطبان دوره تحقیقات بازاریابی

  • مدیران و سرپرستان ارشد بخش‌های بازاریابی
  • متخصصان بخش دیجیتال مارکتینگ
  • دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته بازاریابی و رشته های مرتبط
  • علاقمندان به حوزه بازاریابی، فروش و تبلیغات
  • سرپرستان واحد تبلیغات، برندسازی و فروش

شرایط ثبت نام در دوره تحقیقات بازاریابی

داشتن مدرک کارشناسی معتبر از الزامات شرکت در دوره تحقیقات بازاریابی است. به علاوه، شما باید در مصاحبه اولیه نیز پذیرفته شوید (این مصاحبه می تواند به صورت حضوری و یا آنلاین انجام شود).

بیشتر بخوانید  دوره تفکر استراتژیک

جهت بهره مندی هرچه بیشتر از مباحث این دوره، آشنایی مقدماتی با مفهوم بازاریابی، برند، مدل های رایج بازاریابی (همچون SWOT و آمیخته بازاریابی) و روش های بازاریابی برای شرکت در این دوره الزامی است.

سرفصل های دوره تحقیقات بازاریابی موسسه علوم و فنون تهران

مدارک و گواهینامه ها

گواهینامه پایانی این دوره مورد تایید سازمان های زیر است:

  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • وزارت امور خارجه (در صورت ترجمه)
  • قوه قضاییه (در صورت ترجمه)
  • سازمان ارزیابی خدمات آموزشی WES کانادا
  • سازمان بین المللی کار

نحوه برگزاری دوره

حضوری  

طول دوره: —
نحوه شرکت: —
در صورتی که دانشجوی دوره حضوری باشید اما به هر دلیلی نتوانید در برخی از جلسات حضور پیدا کنید، می توانید در آن جلسات به صورت آنلاین شرکت نمایید.
غیر حضوری (آنلاین)  

طول دوره: —
نحوه شرکت: کلاس های آنلاین دوره تحقیقات بازاریابی به صورت همزمان با کلاس حضوری از طریق نرم افزار اسکای روم برگزار می شود. در صورتی که دانشجوی دوره حضوری باشید اما به هر دلیلی نتوانید در برخی از جلسات حضور پیدا کنید، می توانید در آن جلسات به صورت آنلاین شرکت نمایید.

درباره موسسه علوم و فنون تهران

موسسه آموزش عالی علوم و فنون تهران اولین بیزینس اسکول ایران، در سال ۱۳۷۴ با هدف رشد و توسعه مهارت‌های حرفه‌ای به دانش‌پذیران در حوزه‌های گوناگون تاسیس گردیده است. بنابراین این موسسه، بنیان‌گذار و نخستین مجری دوره‌های مدیریت کسب و کار (MBA و DBA) در ایران با متدهای استاندارد آموزشیِ پیشرفته، و بر اساس آخرین سرفصل‌های روز دنیاست.

ویژگی های برجسته این موسسه:

  • برترین بیزینس اِسکول خاورمیانه در ده سال متوالی اخیر
  • جز 10 بیزینس اسکول برتر خاورمیانه در سال 2021 از نظر مرکز رتبه سنجی بیزینس اسکول های آسیا
  • حضور اساتید و هیات علمی خبره و سرشناس در حوزه مدیریت و تجارت
  • حضور اساتید بین ‌المللی در دوره ‌ها (همچون کریستوف فورنیه استاد دانشگاه مون پلیه فرانسه، پروفسور وزیری عضو هیات علمی و استاد دانشگاه کالیفرنیا و ای. اسمیت استاد دانشگاه سوربن فرانسه)
  • امکانات آموزشی پیشرفته، کلاس های آموزشی تعاملی و سیستم جامع LMS

نظرات دانش پذیران

در ادامه می توانید نظرات برخی از دانش پذیران دوره تحقیقات بازاریابی را در خصوص کیفیت این دوره، دستاوردهای عملی دوره و سطح رضایت آنان از موسسه علوم و فنون تهران از زبان خود ایشان بشنوید.

سوالات متداول

تفاوت دوره حضوری با دوره آنلاین و دوره آفلاین چیست؟

در دوره حضوری شما می توانید در کلاس های درسی که در محل موسسه تشکیل می شوند، حضور یابید. و از امکانات آموزشی و شبکه سازی در محیط موسسه استفاده کنید. و اگر امکان حضور در موسسه را ندارید، می توانیم دوره های آنلاین را به شما توصیه کنیم که امکان انعطاف پذیری بیشتری را در برنامه آموزشی شما ایجاد می کنند. اما چنانچه در دوره حضوری ثبت نام کرده اید اما یک یا چند جلسه امکان حضور سر کلاس را ندارید، باز هم می توانید جلسه را به صورت آنلاین مشاهده کنید. به این ترتیب امکان دسترسی به فایل های آفلاین آموزش دوره برای تمام دانش پذیران حضوری و آنلاین موسسه امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید  دوره بیزینس اتیکت (آداب کسب و کار)

آیا امکان شرکت در این دوره بدون آشنایی قبلی با مفاهیم بازاریابی وجود دارد؟

بهتر است شما از قبل آشنایی کافی با مباحث مربوط به حوزه بازاریابی داشته باشید تا بتوانید بیشترین دستاورد را از این دوره کسب کنید. اما در صورت عدم آشنایی، مباحث اولیه به صورت کلی بازگو خواهد شد.

مزیت مدرک دوره تحقیقات بازاریابی برای رزومه کاری من چیست و چقدر تاثیرگذار است؟

مدرک صادر شده برای شما نزد وزارت علوم و همچنین سازمان کار در ایران معتبر است. همچنین می توانید آن را ترجمه کنید و به موسسات خارج از کشور ارائه دهید. علاوه بر این، سطح یادگیری و آموزش مهارتی شما در این دوره می تواند مزیت درخشانی در رزومه حرفه ای شما باشد و سطح توانایی شما را به طور چشمگیری ارتقا دهد.

آیا با شرکت در این دوره، پرونده آموزش در حوزه تحقیقات بازاریابی و اصول آن برای من بسته می شود؟

به طور قطع، خیر! حوزه بازاریابی بسیار پررونق و هر روزه در حال پیشرفت و تغییر است. همواره روش های جدیدی برای بازاریابی و مارکتینگ ایجاد می شود و بسترهای جدیدی برای فعالیت کسب و کارها معرفی می گردند که لازم است با متدهای فروش موثر در آنها آشنا شوید. شما لازم است به طور مداوم با اساتید، دانشجویان و فعالان این حوزه در ارتباط باشید و به طور مداوم آموزه های خود را به روز کنید. تلاش ما در این دوره، بر این است تا همواره آخرین مطالب آموزشی را برای شما فراهم کنیم.

اساتید دوره تحقیقات بازاریابی موسسه علوم و فنون تهران چه کسانی هستند؟

ریاست هیات علمی موسسه علوم و فنون تهران را پروفسور محمد تقی وزیری (عضو هیات علمی دانشگاه کالیفرنیا و نماینده بانک جهانی اروپا) و دکتر حمید دیهیم (استاد دانشگاه نیویورک، عضو هیات علمی دانشگاه تهران و موسس انجمن اقتصاددانان ایران) بر عهده دارند. اساتید این دوره ها علاوه بر عضویت در هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزشی برتر کشور، از سال ها تجربه حرفه ای در زمینه تدریس علوم مدیریتی و کسب و کار بهره مند هستند. به علاوه تجربه اجرایی حضور در سازمان های بزرگ جهانی و ایرانی را نیز دارند. و با مسائل روز تجارت جهانی و منطقه ای و رویه های عملیاتی مدیریت کسب و کار آشنایی دارند.

بیشتر بخوانید  دوره فن بیان

فایل های صوتی دوره به چه شیوه ای ارسال می شود؟

شما با ثبت نام در دوره تحقیقات بازاریابی می ‌توانید از پنل کاربری خود در سایت به ویس ‌های دوره دسترسی داشته باشید.

آیا دوره های تکمیلی پس از این دوره برای من وجود دارد؟ چطور می توانم اطلاعات بیشتری کسب کنم؟

بله؛ دوره های دیجیتال مارکتینگ، مدیریت فروش و دوره های برندینگ و تبلیغات در این زمینه مرتبط هستند. در این زمینه منتظر اخبار بیشتر بر روی سایت ما باشید و یا با شماره 90008000 (بدون کد و رایگان) تماس بگیرید.

ثبت نام در دوره

با پر کردن فرم زیر درخواست خود را برای ثبت نام در دوره ارسال نمایید

دریافت مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص دوره ها و پکیج های آموزشی فرم زیر را پر کنید

ارتباط مستقیم

از طریق راه های زیر با ما در تماس باشید