دوره بازاریابی

بازاریابی دنیایی وسیع است که می تواند آینده و موفقیت کسب و کارها را تحت تاثیر قرار دهد و تمام فعالان حوزه کسب و کار نیاز دارند تا در مورد آن بیاموزند

دریافت مشاوره رایگان

دوره بازاریابی

آشنایی با دوره بازاریابی

معرفی دوره بازاریابی

بازاریابی یکی از ابعاد مهم در کسب و کارهاست که راه معرفی محصولات به مشتریان را باز می کند. دنیای بازاریابی بسیار گسترده و متنوع است و ابزارهای گوناگونی برای آن تعریف شده است. هر روزه بر گستردگی و تنوع متدهای بازاریابی، مدل های کاربردی آن و شیوه های خلاقانه و جدیدی که منجر به بازاریابی اثرگذار می شود، افزوده می گردد. بازاریابی یکی از بخش های بسیار رقابتی در مدیریت کسب و کار است. به همین دلیل، لازم است تا مدیران و مسئولان بازاریابی همواره دانش و مهارت خود را به روز کنند و از آخرین شیوه های بازاریابی متناسب با محصولات خودشان استفاده نمایند.

دوره بازاریابی موسسه علوم و فنون تهران بر اساس همین آخرین روش ها و شیوه ها تدوین شده است تا نیاز مخاطبان را به ابزارهای سودمند بازاریابی کسب و کار تامین کند. در این دوره کلیه نیازهای آموزشی سرپرستان و متخصصین بخش بازاریابی سازمان رفع خواهد شد و در نتیجه دستاوردهای مهارتی دوره، بهره وری این بخش به بیشترین میزان ممکن خواهد رسید.

مزیت های دوره بازاریابی

شرکت در دوره بازاریابی موسسه علوم و فنون تهران مزایای زیر را برای شما به همراه دارد:

  • یادگیری اصول بازاریابی و شناخت بازار با استانداردهای یکی از برترین بیزینس اسکول های جهان، یعنی مدرسه کسب و کار هاروارد (HBR)
  • امکان تحصیل در دوره به صورت فشرده برای افراد شاغل یا پرمشغله به صورت حضوری یا غیر حضوری
  • محیط عالی برای آشنایی با مدیران و کارآفرینان برجسته کشور که موسسه علوم و فنون تهران را همواره انتخاب اول خود می دانند
  • حمایت علمی اساتید برجسته کشوری و بین المللی در مدت تحصیل و حتی پس از اتمام دوره
  • دریافت مدرک معتبر با تاییدیه WES کانادا
  • بهره مندی از آخرین امکانات آموزشی در فضای مجموعه همچون کلاس های تعاملی (چیدمان U)، تخته های هوشمند و سیستم یکپارچه LMS

دستاوردهای دوره

شرکت در دوره بازاریابی نتایج زیر را برای شما به ارمغان می آورد:

  • دانش و مبنای نظری و تئوری های بازاریابی را خواهید آموخت
  • مدل های بازاریابی را می شناسید و می توانید برای کسب و کار خودتان یا سایر کسب و کارها، مدل مناسب را انتخاب کنید
  • خواهید آموخت که ارتباط بازاریابی با فروش، تبلیغات، برندینگ و مدیریت محصول به چه شکل است
  • مهارت ها و توانایی های یک بازاریاب موفق را خواهید شناخت و آنها را فرا خواهید گرفت
  • اشتباهات دنیای بازاریابی، چالش ها، اصطلاحات تخصصی و متدهای گوناگون را می آموزید
  • می توانید با دیگر علاقمندان و متخصصان حوزه بازاریابی در این دوره آشنا شوید و روابط سودمندی برقرار کنید

مخاطبان دوره بازاریابی

  • مدیران و سرپرستان سازمان که با بازاریابی، محصول، فروش و تبلیغات سر و کار دارند
  • کارمندان بخش های بازاریابی و فروش
  • تحلیلگران کسب و کار
  • توسعه دهندگان طرح کسب و کار و کارآفرینان
  • محققان بازاریابی
  • دانشجویان رشته های مدیریت و بازاریابی
  • صاحبان کسب و کارهای کوچک همچون کسب و کارهای خانگی و خانوادگی
  • علاقمندان به دروس و مباحث بازاریابی

شرایط ثبت نام در دوره بازاریابی

داشتن مدرک کارشناسی معتبر از الزامات شرکت در دوره بازاریابی است. به علاوه، شما باید در مصاحبه اولیه نیز پذیرفته شوید (این مصاحبه می تواند به صورت حضوری و یا آنلاین انجام شود).

این دوره نیاز به پیش نیاز خاصی ندارد و تمام افراد می توانند در آن شرکت کنند.

سرفصل های دوره بازاریابی موسسه علوم و فنون تهران

  • تعریف بازاریابی و 11 عملکرد آن
  • تفاوت بین فروش و بازاریابی
  • نقش بازاریابی در پیشبرد اهداف سازمان
  • قابلیت های یک مدیر و بازاریاب – 8 مهارت اصلی یک مدیر
  • مدل های SMART و MFAL
  • مدیریت حل مساله با ساخت املت!
  • شناخت و آنالیز 4 گانه
  • مدل STP
  • آمیخته بازاریابی
  • ماتریس SWOT
  • نمودار IFE و EFE
  • تعریف و کاربرد استراتژی های همگون و تمرکز
  • مدل BCG
  • پنج رسالت اصلی مدیریت ارتباط با مشتری
  • تعریف CEM
  • تعریف 7 استراتژی ویترینی
  • استراتژی های قیمت گذاری
  • استراتژی های پخش و توزیع

مدارک و گواهینامه ها

گواهینامه پایانی این دوره مورد تایید سازمان های زیر است:

  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • وزارت امور خارجه (در صورت ترجمه)
  • قوه قضاییه (در صورت ترجمه)
  • سازمان ارزیابی خدمات آموزشی WES کانادا
  • سازمان بین المللی کار

نحوه برگزاری دوره

حضوری  

طول دوره: —
نحوه شرکت: —
در صورتی که دانشجوی دوره حضوری باشید اما به هر دلیلی نتوانید در برخی از جلسات حضور پیدا کنید، می توانید در آن جلسات به صورت آنلاین شرکت نمایید.
غیر حضوری (آنلاین)  

طول دوره: —
نحوه شرکت: کلاس های آنلاین دوره بازاریابی به صورت همزمان با کلاس حضوری از طریق نرم افزار اسکای روم برگزار می شود. در صورتی که دانشجوی دوره حضوری باشید اما به هر دلیلی نتوانید در برخی از جلسات حضور پیدا کنید، می توانید در آن جلسات به صورت آنلاین شرکت نمایید.

درباره موسسه علوم و فنون تهران

موسسه آموزش عالی علوم و فنون تهران اولین بیزینس اسکول ایران، در سال ۱۳۷۴ با هدف رشد و توسعه مهارت‌های حرفه‌ای به دانش‌پذیران در حوزه‌های گوناگون تاسیس گردیده است. بنابراین این موسسه، بنیان‌گذار و نخستین مجری دوره‌های مدیریت کسب و کار (MBA و DBA) در ایران با متدهای استاندارد آموزشیِ پیشرفته، و بر اساس آخرین سرفصل‌های روز دنیاست.

ویژگی های برجسته این موسسه:

  • برترین بیزینس اِسکول خاورمیانه در ده سال متوالی اخیر
  • جز 10 بیزینس اسکول برتر خاورمیانه در سال 2021 از نظر مرکز رتبه سنجی بیزینس اسکول های آسیا
  • حضور اساتید و هیات علمی خبره و سرشناس در حوزه مدیریت و تجارت
  • حضور اساتید بین ‌المللی در دوره ‌ها (همچون کریستوف فورنیه استاد دانشگاه مون پلیه فرانسه، پروفسور وزیری عضو هیات علمی و استاد دانشگاه کالیفرنیا و ای. اسمیت استاد دانشگاه سوربن فرانسه)
  • امکانات آموزشی پیشرفته، کلاس های آموزشی تعاملی و سیستم جامع LMS

نظرات دانش پذیران

در ادامه می توانید نظرات برخی از دانش پذیران دوره بازاریابی را در خصوص کیفیت این دوره، دستاوردهای عملی دوره و سطح رضایت آنان از موسسه علوم و فنون تهران از زبان خود ایشان بشنوید.

سوالات متداول

دوره اجرا و کنترل استراتژیک (2)
آیا امکان شرکت در این دوره بدون آشنایی قبلی با مفاهیم بازاریابی وجود دارد؟

بله، شما با هر سطح از دانش و مهارت در این زمینه می توانید در دوره بازاریابی شرکت کنید.

تفاوت دوره حضوری با دوره آنلاین و دوره آفلاین چیست؟

در دوره حضوری شما می توانید در کلاس های درسی که در محل موسسه تشکیل می شوند، حضور یابید. اگر امکان حضور در موسسه را ندارید، می توانیم دوره های آنلاین را به شما توصیه کنیم. دسترسی به فایل های آفلاین آموزش دوره برای تمام دانش پذیران موسسه امکان پذیر است.

مزیت مدرک دوره بازاریابی برای رزومه کاری من چیست و چقدر تاثیرگذار است؟

مدرک صادر شده برای شما نزد وزارت علوم و همچنین سازمان کار در ایران معتبر است. همچنین می توانید آن را ترجمه کنید و به موسسات خارج از کشور ارائه دهید. علاوه بر این، این دوره می تواند سطح توانایی شما را به طور چشمگیری ارتقا دهد. فن بیان جزو مهارت های ضروری برای تمام افراد در تمام مشاغل است.

آیا پس از این دوره پرونده آموزش بازاریابی برای من بسته می شود؟

بازاریابی جزو زمینه هایی از کسب و کار است که دچار بیشترین تغییر و تحول می شود. هر روزه شیوه ها و ابزارهای جدید بازاریابی معرفی می گردد. بنابراین اگر در بخش های مرتبط با بازاریابی فعالیت دارید یا به آن علاقمند هستید، راه آموزش همیشه به روی شما باز است.

اساتید دوره بازاریابی موسسه علوم و فنون تهران چه کسانی هستند؟

ریاست هیات علمی موسسه علوم و فنون تهران را پروفسور محمد تقی وزیری (عضو هیات علمی دانشگاه کالیفرنیا) و دکتر حمید دیهیم (استاد دانشگاه نیویورک، عضو هیات علمی دانشگاه تهران) بر عهده دارند. اساتید این دوره ها از تجربه حرفه ای در زمینه تدریس علوم مدیریتی و کسب و کار و تجربه اجرایی حضور در سازمان های بزرگ جهانی و ایرانی بهره مند هستند.

آیا دوره های تکمیلی پس از این دوره برای من وجود دارد؟ چطور می توانم اطلاعات بیشتری کسب کنم؟

دوره های دیجیتال مارکتینگ و تحقیقات بازار مکمل این دوره هستند. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 90008000 (بدون کد و رایگان) تماس بگیرید.

ثبت نام در دوره

با پر کردن فرم زیر درخواست خود را برای ثبت نام در دوره ارسال نمایید

TBS در کنار شماست …

جهش سودآوری در کسب و کار خود با فراگیری به روزترین متدهای مدیریت بیزینس

ارتباط با ما : 90008000