دوره دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ به معنای بازاریابی با تمام ابزارهای کاربردی در دنیای دیجیتال است. این روش بازاریابی در مقابل بازاریابی دیجیتال قرار می گیرد؛ به این معنا که از ابزارهای سنتی بازاریابی دوری می کند و یا با ترکیب آنها با ابزارهای مدرن، استراتژی های خلاقانه تری برای بازاریابی ایجاد می نماید.

دریافت مشاوره رایگان

دوره دیجیتال مارکتینگ

آشنایی با دوره دیجیتال مارکتینگ

معرفی دوره دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ به معنای بازاریابی با تمام ابزارهای کاربردی در دنیای دیجیتال است. این روش بازاریابی در مقابل بازاریابی دیجیتال قرار می گیرد؛ به این معنا که از ابزارهای سنتی بازاریابی دوری می کند و یا با ترکیب آنها با ابزارهای مدرن، استراتژی های خلاقانه تری برای بازاریابی ایجاد می نماید. امروزه با پیشرفت فناوری و گسترش مدرنیته در دنیای تجارت، کسب و کارها ملزم به این هستند که بدانند بهترین و مناسب ترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ چیست. از این رو، آموزش در حوزه دیجیتال مارکتینگ اهمیت زیادی برای مدیران کسب و کارها پیدا کرده است. سرپرستان بخش دیجیتال مارکتینگ در هر سازمان باید در دوره های آموزشی به روز و سازمان یافته شرکت کنند تا خود را به آخرین مهارت های مدیریتی در دنیای بازاریابی نوین مجهز نمایند.

دوره دیجیتال مارکتینگ موسسه علوم و فنون تهران بر اساس آخرین متدهای تعریف‌شده بازاریابی در دنیای دیجیتال طراحی شده است. به این معنا که نقش ظهور آخرین فناوری ها و مفاهیم بازاریابی همچون توسعه متاورس، ابزارهای جدید شبکه های اجتماعی همچون ریلز اینستاگرام، شخصی سازی بازاریابی، نرم افزارهای بازاریابی دیجیتال و… در آن مورد توجه قرار گرفته‌است. شما پس از شرکت در این دوره خواهید آموخت که دیجیتال مارکتینگ چیست، مهارت های کم نظیری در بازاریابی دیجیتال به دست خواهید آورد که در اداره موفق رویه های بازاریابی کسب و کار به شما کمک می کند.

مزیت های دوره دیجیتال مارکتینگ

شرکت در دوره دیجیتال مارکتینگ موسسه علوم و فنون تهران مزایای زیر را برای شما به همراه دارد:

  • یادگیری اصول مدیریت و هدایت منابع انسانی با استانداردهای یکی از برترین بیزینس اسکول های جهان، یعنی مدرسه کسب و کار هاروارد (HBR)
  • امکان تحصیل در دوره به صورت فشرده برای افراد شاغل یا پرمشغله به صورت حضوری یا غیر حضوری
  • محیط عالی برای آشنایی با مدیران و کارآفرینان برجسته کشور که موسسه علوم و فنون تهران را همواره انتخاب اول خود می دانند
  • حمایت علمی اساتید برجسته کشوری و بین المللی در مدت تحصیل و حتی پس از اتمام دوره
  • دریافت مدرک معتبر با تاییدیه WES کانادا
  • بهره مندی از آخرین امکانات آموزشی در فضای مجموعه همچون کلاس های تعاملی (چیدمان U)، تخته های هوشمند و سیستم یکپارچه LMS

دستاوردهای دوره

شرکت در دوره دیجیتال مارکتینگ نتایج زیر را برای شما به ارمغان می آورد:

  • درک روشنی به دست می آورید که مفهوم دیجیتال مارکتینگ چیست و چه تفاوتی با بازاریابی سنتی دارد
  • با ابزارهای دیجیتال مارکتینگ و کاربردهای آن آشنا می شوید
  • موارد موفقی از متدهای دیجیتال مارکتینگ در کسب و کارهای موفق دنیا را می شناسید
  • به طور عملیاتی روش های بازاریابی دیجیتال را در فرآیند بازاریابی کسب و کار استفاده می کنید
  • تجربه غنی در زمینه برقراری ارتباط با اساتید خبره و سایر متخصصان و سرپرستان دیجیتال مارکتینگ در کلاس به دست می آورید
  • برای پیشرفت و یادگیری بیشتر در حوزه بازاریابی و بازاریابی دیجیتالی آماده می شوید

مخاطبان دوره دیجیتال مارکتینگ

  • مدیران و سرپرستان ارشد بخش‌های بازاریابی
  • متخصصان بخش دیجیتال مارکتینگ
  • دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته بازاریابی
  • علاقمندان به حوزه دیجیتال مارکتینگ
  • سرپرستان واحد تبلیغات، برندسازی و فروش

شرایط ثبت نام در دوره دیجیتال مارکتینگ

داشتن مدرک کارشناسی معتبر از الزامات شرکت در دوره مدیریت منابع انسانی است. به علاوه، شما باید در مصاحبه اولیه نیز پذیرفته شوید (این مصاحبه می تواند به صورت حضوری و یا آنلاین انجام شود).

بیشتر بخوانید  دوره مذاکرات حرفه ای

جهت بهره مندی هرچه بیشتر از مباحث این دوره، آشنایی مقدماتی با مفهوم بازاریابی، برند، مدل های رایج بازاریابی (همچون SWOT و آمیخته بازاریابی) و روش های بازاریابی سنتی برای شرکت در این دوره الزامی است.

سرفصل های دوره دیجیتال مارکتینگ موسسه علوم و فنون تهران

  • آشنایی با مفاهیم بازاریابی در فضای آنلاین
  • آشنایی با مفاهیم داده‌های بازاریابی در فضای آنلاین
  • معرفی Keyword Search و ابزارهای آن
  • انجام Keyword Search در عمل با محوریت Google Trends
  • معرفی بازاریابی در موتورهای جستجو
  • Google Ads
  • Search Engine Optimization
  • انجام عملی سئو در 4 گام
  • برندینگ در فضای آنلاین با محوریت شبکه های اجتماعی
  • بازاریابی در اینستاگرام و لینکدین
  • معرفی بازاریابی محتوایی و ابزارهای تولید محتوا

مدارک و گواهینامه ها

گواهینامه پایانی این دوره مورد تایید سازمان های زیر است:

  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • وزارت امور خارجه (در صورت ترجمه)
  • قوه قضاییه (در صورت ترجمه)
  • سازمان ارزیابی خدمات آموزشی WES کانادا
  • سازمان بین المللی کار

نحوه برگزاری دوره

حضوری  

طول دوره: —
نحوه شرکت: —
در صورتی که دانشجوی دوره حضوری باشید اما به هر دلیلی نتوانید در برخی از جلسات حضور پیدا کنید، می توانید در آن جلسات به صورت آنلاین شرکت نمایید.
غیر حضوری (آنلاین)  

طول دوره: —
نحوه شرکت: کلاس های آنلاین دوره دیجیتال مارکتینگ به صورت همزمان با کلاس حضوری از طریق نرم افزار اسکای روم برگزار می شود. در صورتی که دانشجوی دوره حضوری باشید اما به هر دلیلی نتوانید در برخی از جلسات حضور پیدا کنید، می توانید در آن جلسات به صورت آنلاین شرکت نمایید.

درباره موسسه علوم و فنون تهران

موسسه آموزش عالی علوم و فنون تهران اولین بیزینس اسکول ایران، در سال ۱۳۷۴ با هدف رشد و توسعه مهارت‌های حرفه‌ای به دانش‌پذیران در حوزه‌های گوناگون تاسیس گردیده است. بنابراین این موسسه، بنیان‌گذار و نخستین مجری دوره‌های مدیریت کسب و کار (MBA و DBA) در ایران با متدهای استاندارد آموزشیِ پیشرفته، و بر اساس آخرین سرفصل‌های روز دنیاست.

بیشتر بخوانید  دوره مدیریت فروش

ویژگی های برجسته این موسسه:

  • برترین بیزینس اِسکول خاورمیانه در ده سال متوالی اخیر
  • جز 10 بیزینس اسکول برتر خاورمیانه در سال 2021 از نظر مرکز رتبه سنجی بیزینس اسکول های آسیا
  • حضور اساتید و هیات علمی خبره و سرشناس در حوزه مدیریت و تجارت
  • حضور اساتید بین ‌المللی در دوره ‌ها (همچون کریستوف فورنیه استاد دانشگاه مون پلیه فرانسه، پروفسور وزیری عضو هیات علمی و استاد دانشگاه کالیفرنیا و ای. اسمیت استاد دانشگاه سوربن فرانسه)
  • امکانات آموزشی پیشرفته، کلاس های آموزشی تعاملی و سیستم جامع LMS

نظرات دانش پذیران

در ادامه می توانید نظرات برخی از دانش پذیران دوره دیجیتال مارکتینگ را در خصوص کیفیت این دوره، دستاوردهای عملی دوره و سطح رضایت آنان از موسسه علوم و فنون تهران از زبان خود ایشان بشنوید.

سوالات متداول

تفاوت دوره حضوری با دوره آنلاین و دوره آفلاین چیست؟

در دوره حضوری شما می توانید در کلاس های درسی که در محل موسسه تشکیل می شوند، حضور یابید. و از امکانات آموزشی و شبکه سازی در محیط موسسه استفاده کنید. و اگر امکان حضور در موسسه را ندارید، می توانیم دوره های آنلاین را به شما توصیه کنیم که امکان انعطاف پذیری بیشتری را در برنامه آموزشی شما ایجاد می کنند. اما چنانچه در دوره حضوری ثبت نام کرده اید اما یک یا چند جلسه امکان حضور سر کلاس را ندارید، باز هم می توانید جلسه را به صورت آنلاین مشاهده کنید. به این ترتیب امکان دسترسی به فایل های آفلاین آموزش دوره برای تمام دانش پذیران حضوری و آنلاین موسسه امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید  دوره کارآفرینی

آیا امکان شرکت در این دوره بدون آشنایی قبلی با مفاهیم بازاریابی وجود دارد؟

بهتر است شما از قبل آشنایی کافی با مباحث بازاریابی داشته باشید تا بتوانید بیشترین دستاورد را از این دوره کسب کنید. اما در صورت عدم آشنایی، مباحث اولیه به صورت کلی بازگو خواهد شد.

مزیت مدرک دوره دیجیتال مارکتینگ برای رزومه کاری من چیست و چقدر تاثیرگذار است؟

مدرک صادر شده برای شما نزد وزارت علوم و همچنین سازمان کار در ایران معتبر است. همچنین می توانید آن را ترجمه کنید و به موسسات خارج از کشور ارائه دهید. علاوه بر این، سطح یادگیری و آموزش مهارتی شما در این دوره می تواند مزیت درخشانی در رزومه حرفه ای شما باشد و سطح توانایی شما را به طور چشمگیری ارتقا دهد.

آیا با شرکت در این دوره، پرونده آموزش دیجیتال مارکتینگ برای من بسته می شود؟

به طور قطع، خیر! حوزه دیجیتال مارکتینگ بسیار پررونق و هر روزه در حال پیشرفت و تغییر است. شما لازم است به طور مداوم با اساتید، دانشجویان و فعالان این حوزه در ارتباط باشید و به طور مداوم آموزه های خود را به روز کنید. تلاش ما در این دوره، بر این است تا همواره آخرین مطالب آموزشی را برای شما فراهم کنیم.

اساتید دوره دیجیتال مارکتینگ موسسه علوم و فنون تهران چه کسانی هستند؟

ریاست هیات علمی موسسه علوم و فنون تهران را پروفسور محمد تقی وزیری (عضو هیات علمی دانشگاه کالیفرنیا و نماینده بانک جهانی اروپا) و دکتر حمید دیهیم (استاد دانشگاه نیویورک، عضو هیات علمی دانشگاه تهران و موسس انجمن اقتصاددانان ایران) بر عهده دارند. اساتید این دوره ها علاوه بر عضویت در هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزشی برتر کشور، از سال ها تجربه حرفه ای در زمینه تدریس علوم مدیریتی و کسب و کار بهره مند هستند. به علاوه تجربه اجرایی حضور در سازمان های بزرگ جهانی و ایرانی را نیز دارند. و با مسائل روز تجارت جهانی و منطقه ای و رویه های عملیاتی مدیریت کسب و کار آشنایی دارند.

بیشتر بخوانید  دوره اقتصاد کاربردی

فایل های صوتی دوره به چه شیوه ای ارسال می شود؟

شما با ثبت نام در دوره دیجیتال مارکتینگ می ‌توانید از پنل کاربری خود در سایت به ویس ‌های دوره دسترسی داشته باشید.

آیا دوره های تکمیلی پس از این دوره برای من وجود دارد؟ چطور می توانم اطلاعات بیشتری کسب کنم؟

دوره هایی همچون تحقیقات بازاریابی و مدیریت برند مکمل این دوره هستند. در این زمینه منتظر اخبار بیشتر بر روی سایت ما باشید و یا با شماره 90008000 (بدون کد و رایگان) تماس بگیرید.

ثبت نام در دوره

با پر کردن فرم زیر درخواست خود را برای ثبت نام در دوره ارسال نمایید

دریافت مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص دوره ها و پکیج های آموزشی فرم زیر را پر کنید

ارتباط مستقیم

از طریق راه های زیر با ما در تماس باشید