دوره مدیریت برند و تبلیغات

دوره مدیریت برند و تبلیغات مباحث آموزشی دو حوزه کلیدی در سازمان، یعنی برندسازی (برندینگ) و تبلیغات را در بر می گیرد. در بستر رقابتی کسب و کارها، هر کسب و کار نیاز دارد تا در میان انبوه رقبا به خوبی دیده شود و محصولات خود را به نحوی شایسته و رقابت پذیر معرفی کند. در این راستا، نقش برندسازی و تقویت برند در کنار مباحث بازاریابی نقشی غیر قابل انگار دارد.

دریافت مشاوره رایگان

دوره مدیریت برند و تبلیغات

آشنایی با دوره مدیریت برند و تبلیغات

معرفی دوره مدیریت برند و تبلیغات

دوره مدیریت برند و تبلیغات مباحث آموزشی دو حوزه کلیدی در سازمان، یعنی برندسازی (برندینگ) و تبلیغات را در بر می گیرد. در بستر رقابتی کسب و کارها، هر کسب و کار نیاز دارد تا در میان انبوه رقبا به خوبی دیده شود و محصولات خود را به نحوی شایسته و رقابت پذیر معرفی کند. در این راستا، نقش برندسازی و تقویت برند در کنار مباحث بازاریابی نقشی غیر قابل انگار دارد. از طرف دیگر، بازوی اصلی فروش یعنی تبلیغات می تواند با شناساندن برند کسب و کار به مخاطبان در رشد جایگاه برند در میان آنها، فروش بیشتر و در نتیجه سودآوری کسب و کار بیشترین تاثیر را داشته باشد. به همین جهت، آموزش در این دو زمینه یکی از الزامات موفقیت در مبحث برند سازی موثر برای سازمان و تبلیغ آن برند به شیوه ای ماندگار و پایدار است.

دوره مدیریت برند و تبلیغات موسسه علوم و فنون تهران شما را با آخرین سرفصل ها و مطالب آموزشی در حوزه برند یک سازمان آشنا می کند. همچنین به شما می آموزد چگونه تبلیغات باید در خدمت ارتقاء برند قرار گیرد تا منجر به تقویت فروش در سازمان شود. در این دوره تاکید کامل بر روی آموزش عملیاتی است؛ به این معنی که تمام تکنیک های ارائه‌شده قابلیت کاربردی در کسب و کار شما را داشته باشند. از جمله مهم ترین مباحثی که در این دوره مورد توجه قرار می گیرد استراتژی های ساخت، مدیریت و بهبود برند، استراتژی های تبلیغات و توسعه تبلیغات و ارتباط پیوسته این دو حوزه در حیطه تجارت است.

مزیت های دوره مدیریت برند و تبلیغات

شرکت در دوره مدیریت برند و تبلیغات موسسه علوم و فنون تهران مزایای زیر را برای شما به همراه دارد:

  • یادگیری اصول مدیریت برند، برندسازی، ارتقاء تصویر برند، تبلیغ برند و تبلیغات هدفمند با استانداردهای یکی از برترین بیزینس اسکول های جهان، یعنی مدرسه کسب و کار هاروارد (HBR)
  • امکان تحصیل در دوره به صورت فشرده برای افراد شاغل یا پرمشغله به صورت حضوری یا غیر حضوری و با تعداد ساعات منعطف
  • امکان پرداخت شهریه دوره به صورت اقساط
  • محیط عالی برای آشنایی با مدیران و کارآفرینان برجسته کشور که موسسه علوم و فنون تهران را همواره انتخاب اول خود می دانند
  • حمایت علمی اساتید برجسته کشوری و بین المللی در مدت تحصیل و حتی پس از اتمام دوره
  • دریافت مدرک معتبر با تاییدیه WES کانادا
  • بهره مندی از آخرین امکانات آموزشی در فضای مجموعه همچون کلاس های تعاملی (چیدمان U)، تخته های هوشمند و سیستم یکپارچه LMS

دستاوردهای دوره

شرکت در دوره مدیریت برند و تبلیغات نتایج زیر را برای شما به ارمغان می آورد:

  • در زمینه آموزش مدیریت برند و تبلیغات مفاهیم کاربردی را کسب می کنید
  • مهم ترین ابزارها و مهارت های برندسازی، شکل دهی و تقویت هویت برند، جایگاه یابی برند، معرفی برند و بهبود برند را به کار می گیرید
  • بهترین ابزارها و کانال های تبلیغاتی را بشناسید و به طور موثر آنها را در خدمت برند سازمان استفاده می کنید
  • روش های تبلیغات برند را بیاموزید و در کسب و کار خود به کار می گیرید
  • تجربه غنی در زمینه برقراری ارتباط با اساتید خبره و سایر متخصصان و سرپرستان برندینگ و تبلیغات در کلاس به دست خواهید آورد
  • برای پیشرفت و یادگیری بیشتر در حوزه برند سازی و مدیریت تبلیغات آماده می شوید

مخاطبان دوره مدیریت برند و تبلیغات

  • مدیران و سرپرستان ارشد برندینگ و تبلیغات
  • متخصصان بخش برندسازی و تبلیغات
  • دانشجویان و دانش‌آموختگان مدیریت کسب و کار
  • علاقمندان به حوزه برندینگ و تبلیغات
  • سرپرستان واحد تبلیغات، برندسازی و فروش

شرایط ثبت نام در دوره مدیریت برند و تبلیغات

داشتن مدرک کارشناسی معتبر از الزامات شرکت در دوره مدیریت برند و تبلیغات است. به علاوه، شما باید در مصاحبه اولیه نیز پذیرفته شوید (این مصاحبه می تواند به صورت حضوری و یا آنلاین انجام شود).

این دوره از سطح پایه شروع به آموزش مبحث مدیریت برند سازمان و تبلیغات موثر می پردازد. اما جهت بهره مندی هرچه بیشتر از مباحث این دوره، آشنایی مقدماتی با مفهوم برند و برندسازی (برندینگ) و مفهوم تبلیغات و کانال های تبلیغاتی مفید خواهد بود.

سرفصل های دوره مدیریت برند و تبلیغات موسسه علوم و فنون تهران

  • چالش های برند و برندسازی در ایران و جهان
  • مفاهیم بنیادین و پایه ای برند
  • مفاهیم ذهنی و ارتباطات ذهن
  • مفهوم و مدل ارزش ویژه برند
  • طراحی هویت برند
  • مفاهیم و تکنیک های جایگاه سازی برند
  • مفاهیم شخصیت برند
  • تکنیک های خلق شخصیت برای برند
  • بررسی و موردکاوی برندهای پیشروی جهان
  • مفاهیم بنیادین و پایه ای تبلیغات
  • نقش و جایگاه مدیریت تبلیغات
  • برنامه ریزی تبلیغات و الزامات آن
  • اخلاق در تبلیغات
  • خلاقیت در تبلیغات
  • ویژگی های انواع رسانه ها و نقش و جایگاه آنها در تبلیغات
  • اصول طراحی کمپین های 360 درجه
  • بررسی و تحلیل تبلیغات روز ایران و جهان

مدارک و گواهینامه ها

گواهینامه پایانی این دوره مورد تایید سازمان های زیر است:

  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
  • وزارت امور خارجه (در صورت ترجمه)
  • قوه قضاییه (در صورت ترجمه)
  • سازمان ارزیابی خدمات آموزشی WES کانادا
  • سازمان بین المللی کار

نحوه برگزاری دوره

حضوری  

طول دوره: —
نحوه شرکت: —
در صورتی که دانشجوی دوره حضوری باشید اما به هر دلیلی نتوانید در برخی از جلسات حضور پیدا کنید، می توانید در آن جلسات به صورت آنلاین شرکت نمایید.
غیر حضوری (آنلاین)  

طول دوره: —
نحوه شرکت: کلاس های آنلاین دوره مدیریت برند و تبلیغات به صورت همزمان با کلاس حضوری از طریق نرم افزار اسکای روم برگزار می شود. در صورتی که دانشجوی دوره حضوری باشید اما به هر دلیلی نتوانید در برخی از جلسات حضور پیدا کنید، می توانید در آن جلسات به صورت آنلاین شرکت نمایید.

درباره موسسه علوم و فنون تهران

موسسه آموزش عالی علوم و فنون تهران اولین بیزینس اسکول ایران، در سال ۱۳۷۴ با هدف رشد و توسعه مهارت‌های حرفه‌ای به دانش‌پذیران در حوزه‌های گوناگون تاسیس گردیده است. بنابراین این موسسه، بنیان‌گذار و نخستین مجری دوره‌های مدیریت کسب و کار (MBA و DBA) در ایران با متدهای استاندارد آموزشیِ پیشرفته، و بر اساس آخرین سرفصل‌های روز دنیاست.

ویژگی های برجسته این موسسه:

  • برترین بیزینس اِسکول خاورمیانه در ده سال متوالی اخیر
  • جز 10 بیزینس اسکول برتر خاورمیانه در سال 2021 از نظر مرکز رتبه سنجی بیزینس اسکول های آسیا
  • حضور اساتید و هیات علمی خبره و سرشناس در حوزه مدیریت و تجارت
  • حضور اساتید بین ‌المللی در دوره ‌ها (همچون کریستوف فورنیه استاد دانشگاه مون پلیه فرانسه، پروفسور وزیری عضو هیات علمی و استاد دانشگاه کالیفرنیا و ای. اسمیت استاد دانشگاه سوربن فرانسه)
  • امکانات آموزشی پیشرفته، کلاس های آموزشی تعاملی و سیستم جامع LMS

نظرات دانش پذیران

در ادامه می توانید نظرات برخی از دانش پذیران دوره مدیریت برند و تبلیغات را در خصوص کیفیت این دوره، دستاوردهای عملی دوره و سطح رضایت آنان از موسسه علوم و فنون تهران از زبان خود ایشان بشنوید.

سوالات متداول

تفاوت دوره حضوری با دوره آنلاین و دوره آفلاین چیست؟

در دوره حضوری شما می توانید در کلاس های درسی که در محل موسسه تشکیل می شوند، حضور یابید. و از امکانات آموزشی و شبکه سازی در محیط موسسه استفاده کنید. و اگر امکان حضور در موسسه را ندارید، می توانیم دوره های آنلاین را به شما توصیه کنیم که امکان انعطاف پذیری بیشتری را در برنامه آموزشی شما ایجاد می کنند. اما چنانچه در دوره حضوری ثبت نام کرده اید اما یک یا چند جلسه امکان حضور سر کلاس را ندارید، باز هم می توانید جلسه را به صورت آنلاین مشاهده کنید. به این ترتیب امکان دسترسی به فایل های آفلاین آموزش دوره برای تمام دانش پذیران حضوری و آنلاین موسسه امکان پذیر است.

آیا امکان شرکت در این دوره بدون آشنایی قبلی با مفاهیم برند و تبلیغات وجود دارد؟

بهتر است شما از قبل آشنایی کافی با مباحث برندینگ و تبلیغات داشته باشید تا بتوانید بیشترین دستاورد را از این دوره کسب کنید. اما در صورت عدم آشنایی، مباحث اولیه به صورت کلی بازگو خواهد شد.

مزیت مدرک دوره مدیریت برند و تبلیغات برای رزومه کاری من چیست و چقدر تاثیرگذار است؟

مدرک صادر شده برای شما نزد وزارت علوم و همچنین سازمان کار در ایران معتبر است. همچنین می توانید آن را ترجمه کنید و به موسسات خارج از کشور ارائه دهید. علاوه بر این، سطح یادگیری و آموزش مهارتی شما در این دوره می تواند مزیت درخشانی در رزومه حرفه ای شما باشد و سطح توانایی شما را به طور چشمگیری ارتقا دهد.

آیا با شرکت در این دوره، پرونده آموزش تبلیغات و مدیریت برند برای من بسته می شود؟

به طور قطع، خیر! مدیریت برند و تبلیغات همواره به تکنیک ها و مهارت های جدید نیاز دارد و همواره در حال پیشرفت و تغییر است. شما لازم است به طور مداوم با اساتید، دانشجویان و فعالان این حوزه در ارتباط باشید و به طور مداوم آموزه های خود را به روز کنید. تلاش ما در این دوره، بر این است تا همواره آخرین مطالب آموزشی را برای شما فراهم کنیم.

اساتید دوره مدیریت برند و تبلیغات موسسه علوم و فنون تهران چه کسانی هستند؟

ریاست هیات علمی موسسه علوم و فنون تهران را پروفسور محمد تقی وزیری (عضو هیات علمی دانشگاه کالیفرنیا و نماینده بانک جهانی اروپا) و دکتر حمید دیهیم (استاد دانشگاه نیویورک، عضو هیات علمی دانشگاه تهران و موسس انجمن اقتصاددانان ایران) بر عهده دارند. اساتید این دوره ها علاوه بر عضویت در هیات علمی دانشگاه ها و موسسات آموزشی برتر کشور، از سال ها تجربه حرفه ای در زمینه تدریس علوم مدیریتی و کسب و کار بهره مند هستند. به علاوه تجربه اجرایی حضور در سازمان های بزرگ جهانی و ایرانی را نیز دارند. و با مسائل روز تجارت جهانی و منطقه ای و رویه های عملیاتی مدیریت کسب و کار آشنایی دارند.

فایل های صوتی دوره به چه شیوه ای ارسال می شود؟

شما با ثبت نام در دوره مدیریت برند و تبلیغات می ‌توانید از پنل کاربری خود در سایت به ویس ‌های دوره دسترسی داشته باشید.

آیا دوره های تکمیلی پس از این دوره برای من وجود دارد؟ چطور می توانم اطلاعات بیشتری کسب کنم؟

دوره های بازاریابی همچون تحقیقات بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ با دوره مدیریت برند و تبلیغات ارتباط نزدیکی دارند. در این زمینه منتظر اخبار بیشتر بر روی سایت ما باشید و یا با شماره 90008000 (بدون کد و رایگان) تماس بگیرید.

ثبت نام در دوره

با پر کردن فرم زیر درخواست خود را برای ثبت نام در دوره ارسال نمایید

TBS در کنار شماست …

جهش سودآوری در کسب و کار خود با فراگیری به روزترین متدهای مدیریت بیزینس

ارتباط با ما : 90008000