آشنایی با دوره برند و برندسازی شخصی
معرفی دوره برند و برندسازی شخصی
برند شخصی یا پرسنال برند (Personal Brand) برداشتی از یک فرد است بر اساس تجربیات، تخصص، شایستگی ها، اقدامات و دستاوردهای او در جامعه، بازار یا صنعت محل کارش. برندهای شخصی عمدتا برای معرفی یک فرد با تصویری جدید شکل می گیرند. برندسازی شخصی یا پرسنال برندینگ به افراد کمک می کند تا هویت خودشان را در موقعیت های خاص مانند ملاقات های تجاری از نو و به شیوه ای جذاب تعریف نمایند و در اصل، با شنیدن نامشان افراد دیگر به یاد چیزی خاص بیفتند.
دوره برند و برندسازی شخصی موسسه علوم و فنون تهران به شما کمک می کند به بهترین شیوه ممکن برند شخصی خودتان را طراحی کرده و توسعه دهید. درست مانند برندینگ کسب و کار، شما حتی اگر هیچ اقدامی هم در این زمینه انجام ندهید، اطرافیانتان شما را با خصوصیات ویژه ای خواهند شناخت. بنابراین چه بهتر که آگاهانه برند شخصی خودتان را توسعه دهید و همانی به نظر برسید که می خواهید! این دوره یکی از سرفصل های دوره جامع DBA است.
مزیت های دوره برند و برندسازی شخصی
شرکت در دوره برند و برندسازی شخصی موسسه علوم و فنون تهران مزایای زیر را برای شما به همراه دارد:
- آشنایی با عالی ترین روش های مدرن برند سازی شخصی یا پرسنال برندینگ مطابق با استانداردهای روز دنیا
- امکان تحصیل در دوره به صورت فشرده برای افراد شاغل یا پرمشغله به صورت حضوری یا غیر حضوری
- محیط عالی برای آشنایی با مدیران و کارآفرینان برجسته کشور که موسسه علوم و فنون تهران را همواره انتخاب اول خود می دانند
- حمایت علمی اساتید برجسته کشوری و بین المللی در مدت تحصیل و حتی پس از اتمام دوره
- دریافت مدرک معتبر با تاییدیه WES کانادا
- بهره مندی از آخرین امکانات آموزشی در فضای مجموعه همچون کلاس های تعاملی (چیدمان U)، تخته های هوشمند و سیستم یکپارچه LMS
دستاوردهای دوره
شرکت در دوره برند و برندسازی شخصی نتایج زیر را برای شما به ارمغان می آورد:
- می توانید فرصت های خوب شغلی و غیر آن را جذب کنید
- به تقویت شخصیت اجتماعی، کاریزما و وجهه فردی شما کمک می کند
- در کار و زندگی خودتان شادتر خواهید بود و حس بهتری خواهید داشت
- می توانید با برند شخصی خودتان خلق ثروت نمایید (از طریق جلب اعتماد مخاطبان)
- خودتان انتخاب می کنید که به چه چیزی شهرت پیدا کنید
- انرژی شما در جمع های عمومی و در زندگی فردی بالاتر می رود
- کنترل شغل خود را به دست می گیرید.
مخاطبان دوره برند و برندسازی شخصی
- مدیران و رهبران
- کارمندان سازمان ها
- کارآفرین ها و صاحبان کسب و کارهای کوچک و خانگی
- تمام افراد شاغل در زمینه های گوناگون
شرایط ثبت نام در دوره برند و برندسازی شخصی
داشتن مدرک کارشناسی ارشد معتبر یا سابقه کاری و تجربه شغلی از الزامات شرکت در دوره برند و برندسازی شخصی است. به علاوه، شما باید در مصاحبه اولیه نیز پذیرفته شوید (این مصاحبه می تواند به صورت حضوری و یا آنلاین انجام شود).
شما برای شرکت در این دوره باید از قبل اطلاعات جامعی در خصوص مفهوم برند، ایجاد برند، هویت برند و اجزای برند داشته باشید.
سرفصل های دوره برند و برندسازی شخصی موسسه علوم و فنون تهران
مدارک و گواهینامه ها
گواهینامه پایانی این دوره مورد تایید سازمان های زیر است:
- وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
- وزارت امور خارجه (در صورت ترجمه)
- قوه قضاییه (در صورت ترجمه)
- سازمان ارزیابی خدمات آموزشی WES کانادا
- سازمان بین المللی کار
نحوه برگزاری دوره
حضوری طول دوره: — نحوه شرکت: در صورتی که دانشجوی دوره حضوری باشید اما به هر دلیلی نتوانید در برخی از جلسات حضور پیدا کنید، می توانید در آن جلسات به صورت آنلاین شرکت نمایید. | غیر حضوری (آنلاین) طول دوره: — نحوه شرکت: کلاس های آنلاین دوره برند و برندسازی شخصی به صورت همزمان با کلاس حضوری از طریق نرم افزار اسکای روم برگزار می شود. در صورتی که دانشجوی دوره حضوری باشید اما به هر دلیلی نتوانید در برخی از جلسات حضور پیدا کنید، می توانید در آن جلسات به صورت آنلاین شرکت نمایید. |
درباره موسسه علوم و فنون تهران
موسسه آموزش عالی علوم و فنون تهران اولین بیزینس اسکول ایران، در سال ۱۳۷۴ با هدف رشد و توسعه مهارتهای حرفهای به دانشپذیران در حوزههای گوناگون تاسیس گردیده است. بنابراین این موسسه، بنیانگذار و نخستین مجری دورههای مدیریت کسب و کار (MBA و DBA) در ایران با متدهای استاندارد آموزشیِ پیشرفته، و بر اساس آخرین سرفصلهای روز دنیاست.
ویژگی های برجسته این موسسه:
- برترین بیزینس اِسکول خاورمیانه در ده سال متوالی اخیر
- جز 10 بیزینس اسکول برتر خاورمیانه در سال 2021 از نظر مرکز رتبه سنجی بیزینس اسکول های آسیا
- حضور اساتید و هیات علمی خبره و سرشناس در حوزه مدیریت و تجارت
- حضور اساتید بین المللی در دوره ها (همچون کریستوف فورنیه استاد دانشگاه مون پلیه فرانسه، پروفسور وزیری عضو هیات علمی و استاد دانشگاه کالیفرنیا و ای. اسمیت استاد دانشگاه سوربن فرانسه)
- امکانات آموزشی پیشرفته، کلاس های آموزشی تعاملی و سیستم جامع LMS
نظرات دانش پذیران
در ادامه می توانید نظرات برخی از دانش پذیران دوره برند و برندسازی شخصی را در خصوص کیفیت این دوره، دستاوردهای عملی دوره و سطح رضایت آنان از موسسه علوم و فنون تهران از زبان خود ایشان بشنوید.
سوالات متداول
برای شرکت در این دوره لازم است تا با مفاهیم برند، هویت برند و موضوعات مرتبط با رشد و توسعه فردی آشنا باشید.
در دوره حضوری شما می توانید در کلاس های درسی که در محل موسسه تشکیل می شوند، حضور یابید. اگر امکان حضور در موسسه را ندارید، می توانیم دوره های آنلاین را به شما توصیه کنیم. امکان دسترسی به فایل های آفلاین آموزش دوره برای تمام دانش پذیران حضوری و آنلاین موسسه امکان پذیر است.
مدرک صادر شده برای شما نزد وزارت علوم و همچنین سازمان کار در ایران معتبر است. همچنین می توانید آن را ترجمه کنید و به موسسات خارج از کشور ارائه دهید. علاوه بر این، این دوره می تواند سطح توانایی شما را به طور چشمگیری ارتقا دهد.
ریاست هیات علمی موسسه علوم و فنون تهران را پروفسور محمد تقی وزیری (عضو هیات علمی دانشگاه کالیفرنیا) و دکتر حمید دیهیم (استاد دانشگاه نیویورک، عضو هیات علمی دانشگاه تهران) بر عهده دارند. اساتید این دوره ها از تجربه حرفه ای در زمینه تدریس علوم مدیریتی و کسب و کار و تجربه اجرایی حضور در سازمان های بزرگ جهانی و ایرانی بهره مند هستند.
دوره های بازاریابی می توانند مکمل این دوره باشند. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با شماره 90008000 (بدون کد و رایگان) تماس بگیرید.