نادر غریب نواز

دکتر نادر غریب نواز

نگاهی کلی به رزومه دکتر نادر غریب نواز :

تحصیلات دکتر نادر غریب نواز :

  1. دکترای مدیریت بازرگانی، دانشگاه شهید بهشتی، ۱۳۸۷
  2. کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشگاه شهید بهشتی، ۱۳۸۱
  3. کارشناسی مدیریت دولتی، دانشگاه تهران، ۱۳۷۸

زمینه تخصصی تدریس:

  • مدیریت سازمان فروش (ساختار سازمانی فروش، حقوق و دستمزد فروشندگان، تقسیم بازارهای فروش و…)
  • تدریس اصول بازاریابی توسط دکتر نادر غریب نواز
  • برنامه‌ریزی بازاریابی
  • استراتژی‌های بازاریابی
  • استراتژی‌های جایگاه‌یابی
  • مهارت‌ها و تکنیک‌های فروش

فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی :

  • مدرس دوره MBA و دوره DBA دانشگاه تهران
  • مدرس دوره های MBA دانشگاه شهید بهشتی
  • تدریس دوره های MBA و DBA توسط دکتر نادر غریب نواز در موسسات آموزش عالی آزاد
  • مدرس روش‌های فروش حضوری، پارک علم و فناوری یزد
  • مدرس اندازه گیری رضایت مشتریان، فولاد آلیاژی اصفهان
  • مدرس تدوین استراتژی‌های بازاریابی، سازمان تربیت بدنی
  • مدرس اصول و فنون تعامل با کارکنان، بندر امام خمینی
  • مدرس برقراری ارتباط دو جانبه، تمامی مراکز استانی صدا و سیما
  • مدرس توزیع مویرگی، شرکت رامک شیراز
  • مدرس بازاریابی و فروش، رویا طرح داخلی (تهران)
  • مدرس بازاریابی استراتژیک، پتروشیمی ایران
  • مدرس روش‌های اصولی سنجش رضایت مشتریان، شرکت سیمان خوزستان
  • مدرس مهندسی فروش، مرکز آموزش سایپا
  • مدرس بازاریابی خدمات بانکی، بانکهای مسکن و تجارت
  • مدرس اصول بازاریابی رشته EMBA، تبلیغات و میزان اثربخشی آن، استراتژی‌های قیمت‌گذاری کالاها و خدمات، بازاریابی و فروش در موسسات آموزش عالی

مقالات، سمینارها و کنفرانس‌ها :

  • Gholamreza Zomorodian, Ali Rostami and Nader Gharibnavaz, ,(2011) A social capital perspective of knowledge management, A philosophical and scientific outlook, African Journal of Business Management . 5 2011. ISI Listed Journal.
  • Nader Gharibnavaz, Hossein Yazdi,(2012) A Model of Market Segmentation For The Customers of Mellat Bank in Iran, International Journal of Human and Social Science 6 2012. ISI Listed Journal.
  • Nader Gharibnavaz, Mohamad Mosadeghi, Naser Gharibnavaz, (2012), Prioritizing Influential Factors on The Promotion of Virtual Training Services, International Journal of Human and Social Science 6 2012. ISI Listed Journal.
  • مقاله شناسایی و تعیین عوامل کلیدی موفقیت به روش مدل سنجش رضایت کانو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس، مطالعات کمی مدیریت، سال دوم، شماره دوم، مجله علمی پژوهشی
  • مقاله طراحی و تبیین اهداف بازاریابی در شرکتهای تولید کننده مواد پروتئینی، نشریه چشم انداز مدیریت بازرگانی، ۱۳۹۰
  • مقاله طراحی و تبیین راهبرد های بازاریابی بر اساس جذابیت بازار و موقعیت رقابتی در صنعت مواد غذایی، نادر غریب نواز و نسرین جزنی، ۱۳۸۸
  • مقاله ارتباط سامانه پاداش با کنترل راهبردی، مطالعه موردی در یک شرکت خودرو سازی، نشریه کمال مدیریت، ۱۳۸۹
  • مقاله تحلیل استراتژي بازاريابي رقابتي از ديدگاه بازاريابي و رقابت، نادر غریب نواز و محمد علی بابایی، نشریه مهندسی خودرو و صنایع وابسته، ۱۳۸۴
  • مقاله معیارهای تقسیم بندی کسب و کارهای خدماتی، ماهنامه تخصصی بازاریابی، ۱۳۸۴
  • مقاله فرایند تبلیغات و خطاهای احتمالی آن ۱، نشریه گسترش صنعت، ۱۳۸۶
  • مقاله فرایند تبلیغات و خطاهای احتمالی آن ۲، نشریه گسترش صنعت، ۱۳۸۶
  • مقاله دوازده اشتباه برجسته در جلسات مذاکره فروش، نادر غریب نواز و لیلا آقابابایی، نشریه گسترش صنعت، ۱۳۸۶

سخنرانی در سمینارهای خارجی:

  • ۸th international Marketing Conference, ATINER Conference, July 2113. Athens, Oral Presentation
  • International Accounting and Business Conference, University of Mara, Malaysia 2111 , Oral Presentation
  • International Conference on Corporate Strategies and Governance, ICCSG 2112, Singapore, 12 September 2112, Oral Presentation.
  • International Conference on Marketing and Management Sciences, ICMMS 2112, Kuala Lumpur, February 2112, Oral Presentation.

سمینار صنایع غذایی عقاب
سمینار دومین سمینار پخش جنوب کشور
سمینار شرکت نیلپر
سمینار کنفرانس بین المللی مدیریت
سمینار پست بانک ایران
سمینار بانک تجارت
سخنرانی دکتر نادر غریب نواز در سمینار رامک
سمینار بیمه ایران
سمینار شرکت هاکوپیان
سمینار مجموعه شرکتهای همکاران سیستم

آثار منتشر شده  دکتر نادر غریب نواز :

  • کتاب «قدرت کوه در خودباوری و انگیزش» نشر اشراقیه و در دانش بهمن
  • کتاب «نقش ارتباطات انسانی در فروش حرفه‌ای» نشر نگاه دانش
  • کتاب «بازاریابی اثربخش» نشر نگاه دانش

سوابق شغلی و سایر فعالیت‌ها :

  • مشاور فروش و بازاریابی، واحد صنعتی پوشاک هاکوپیان
  • عضویت دکتر نادر غریب نواز در هیات مدیره و مشاور فروش، شرکت درخشان ماکارون پارس (پارسیلا)
  • مشاور فروش، شرکت استاندارد ماشین
  • مشاور فروش، شرکت بازرگانی اسپیتامن
  • مشاور فروش، شرکت سیزال
  • مشاور فروش شرکت لبنیاتی رامک
  • مشاور بازاریابی و فروش، شرکت سیمان دشتستان و داراب
  • مشاور بازاریابی و فروش، شرکت ایران فریمکو
  • مشاور بازاریابی و فروش، شرکت فکور مغناطیس اسپادانا
  • مشاور بازاریابی و فروش، شرکت رویا طرح داخلی
  • مشاور بازاریابی و فروش شرکت دره صنعت
  • مشاور بازاریابی بازرگانی بین‌المللی آریا
  • مشاور قیمت‌گذاری شرکت اطلاعات فردا
  • مشاور و مدرس شرکت دیکا آسیا
  • مشاور و مدرس شرکت اسپیتامن
  • مشاور بازاریابی و فروش شرکت دقیق صنعت
  • مشاور فروش صنایع نوری کاشان
  • مشاور فروش شرکت برسام
  • عضویت دکتر نادر غریب نواز در کمیته پژوهشی دومین و سومین کنفرانس بین المللی بازاریابی گروه صنعتی آریانا
  • عضویت در کمیته آکادمیک موسسه تحقیقاتی و آموزشی آتن، یونان
  • عضویت در کمیته مجله علمی پژوهشی چشم‌انداز مدیریت
  • کارشناس برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در رادیو ایران، رادیو دانش، رادیو اقتصاد، رادیو البرز، صدا و سیمای البرز
  • عضویت در کمیته کنفرانس مدیریت دانشگاه صنعتی شریف
  • کارشناس برنامه‌های تلویزیونی سیمای البرز
  • طرح پژوهشی بررسی رابطه بین راهبردهای بازاریابی (تهاجمی، تدافعی و کاهشی) با تقسیم بندی استراتژیک بازار در صنعت سیمان، مطالعه موردی یک شرکت سیمانی، واحد پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس
  • طرح پژوهشی شناسایی و تعیین عوامل کلیدی موفقیت به روش مدل سنجش رضایت کانو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس
  • طرح پژوهشی دسته بندی و طبقه بندی مشترکین واحد صنعتی یک شرکت پوشاک بر اساس روش – RFM )مطالعه موردی در یک شرکت پوشاک( واحد پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس
  • طرح پژوهشی اولویت بندی عوامل موثر بر ارتقای کیفیت خدمات آموزش مجازی، واحد پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس
  • طرح پژوهشی شناسایی و الویت بندی بازارهای هدف صادراتی محصولات باغی، واحد پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی شهر قدس
  • طرح پژوهشی بررسی ناسازگاری رفتاری کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت تغییر ساختار سازمانی، واحد پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس