امین اسد اللهی

دکتر امین اسد اللهی

نگاهی کلی به رزومه دکتر امین اسد اللهی :

تحصیلات :

دکترای مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی

زمینه تخصصی تدریس دکتر امین اسد اللهی :

  • دروس دوره‌ MBA و دوره DBA
  • بازاریابی استراتژیک
  • مدیریت بازاریابی و تبلیغات
  • تحقیقات بازاریابی
  • برند سازی
  • مشتری مداری

فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی :

  • مدرس مدیریت بازاریابی استراتژیک و تحقیقات بازاریابی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات آمل در مقطع کارشناسی ارشد
  • مدرس تئوری‌های مدیریت پیشرفته، مدیریت استراتژیک پیشرفته، بازاریابی و تحقیقات بازار و روش تحقیق پیشرفته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران در مقطع کارشناسی ارشد
  • مدرس بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس در مقطع کارشناسی ارشد
  • مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی در زمینه بازاریابی، تبلیغات و مشتری‌مداری
  • تدریس دوره‌های MBA در دانشگاه تهران و دانشگاه شهید بهشتی توسط دکتر امین اسد اللهی
  • مدرس دوره‌های بازاریابی، برند، تحقیقات بازاریابی و مدیریت تبلیغات سازمان مدیریت صنعتی
  • مدرس علمی دوره MBA – بازاریابی استراتژیک در سازمان مدیریت صنعتی
  • مدرس دوره‌های مشتری‌مداری در بیمه ایران
  • مدرس دوره DBA، CRM، گرافیک و بازارپسندی محصولات در موسسات آموزش عالی
  • مدرس اصول بازاریابی و تبلیغات در کانون تبلیغاتی مات
  • مدرس دوره آموزشی استراتژی‌های رقابتی بازاریابی و PLC در شرکت صنایع زرین سلولز
  • مدرس دوره بازاریابی و تبلیغات در آژانس تبلیغاتی دی داد

مقالات، سمینارها و کنفرانس‌ها :

  • بیش از ۳۰ مقاله ISI و ۶۰ مقاله علمی پژوهشی از دکتر امین اسد اللهی
  • سخنران سمینار با عنوان آموزش روش‌های نوین جذب مشتری ویژه مدیران فروش
  • Investigating the effect of brand knowledge and brand relationships on purchase behavior of customers, World Applied Sciences Journal (WASJ), 2011
  • Evaluation of Service Quality, Value and Customer Satisfaction on Consumer Buying Behavior, American Journal of Scientific Research (AJSR), 2011
  • Investigating of the Relationship between Product Involvement and Brand Commitment, American Journal of Scientific Research (AJSR), 2011
  • Investigating Effects of Personality Characteristics on Responses toward Sexual Appeals in Advertising and Brand by Using the BFF Model, Journal of Basic and Applied Scientific Research (JBASR), 2011
  • The Examination of the Relationship between Role Stress with Customer Orientation and Job Performance of Retail Salespeople, American Journal of Scientific Research (AJSR), 2012
  • A Fuzzy Methodology for Supplier Performance Evaluation in Outsourcing Process, Archives Des Sciences Journal (ADS), 2012
  • Investigating the effect of Brand Equity and Brand Preference on Purchase Intention, Research Journal of Applied Sciences, Engineering and Technology (RJASET), 2012
  • Application of the VIKOR-AHP Model in VSP, Archives Des Sciences Journal (ADS), Archives Des Sciences Journal (ADS), 2012
  • Developing & Solving an Inventory Control Model with Fuzzy Multi Objective Approach, Archives Des Sciences Journal (ADS), 2012
  • Investigating the Effect of Brand Satisfaction, Brand Trust and Brand Attachment on Purchase Behavior of Customers, Research Journal of Applied Sciences, Engineering and Technology (RJASET), 2012
  • Study of the Relationship between Religiosity and Controversial Product Purchase, Archives Des Sciences Journal (ADS), 2012
  • Developing and Solving Two Inventory Control Models: A Fuzzy-Stochastic Multi-Objective Approach, Archives Des Sciences Journal (ADS), 2012
  • Investigating Internal Controls in Investment Companies from the Viewpoint of Independent Auditors, Journal of Basic and Applied Scientific Research (JBASR), 2013
  • Evaluation of Intermediaries Channels Dissatisfaction of Foodstuff Distribution System in Iran, Journal of Basic and Applied Scientific Research (JBASR), 2013
  • Analyzing “ETKA Chain Stores” Strategies and Proposing Optimal Strategies; Using SWOT Model based on Fuzzy Logic, Research Journal of Applied Sciences, Engineering and Technology (RJASET), 2013
  • The Impact of Store Brand Price –Image on Retailer Equity Dimensions among the Customers of ETKA Chain Stores of Tehran, Journal of Basic and Applied Scientific Research (JBASR), 2013
  • Investigating the effect of electronic banking systems on customer satisfaction in Tehran, Journal of Basic and Applied Scientific Research (JBASR), 2013
  • Developing a Framework for Attractiveness and Capability of Chain Stores in Iran, Research Journal of Applied Sciences, Engineering and Technology (RJASET), 2013
  • Evaluating Internal and External Factors of Chain Store for Improvement in Iran: A Case Study (ETKA Chain Stores), Research Journal of Applied Sciences, Engineering and Technology (RJASET), 2013
  • Financial Distress and Bankruptcy Prediction in Subsidiaries of the Largest Business Holding in Iran Using the Model of Altman, Research Journal of Recent Sciences, 2013
  • Presenting a Method for a Robust Prediction of Time Series Used in Financial Issues in an Automotive Manufacturing Company, Research Journal of Recent Sciences, 2013
  • The Effects of Retailer’s Equity on ETKA Customers’, Research Journal of Recent Sciences, 2013
  • Investigating the Impact of Store Brand Price-Image and Retailer Equity Dimensions on ETKA Chain Store Customer’s Purchase Intention, Research Journal of Recent Sciences, 2013
  • The Relation between Personality Type, Locus of Control, Occupational Satisfaction and Occupational Exhaustion and Determining the Effectiveness of Stress Inoculation Training (SIT) on Reducing it among staffers of SAIPA Company, Research Journal of Recent Sciences, 2013
  • مقاله بررسی نقش قانون فیبوناچی در تجارت و بازاریابی، مجله توسعه مهندسی بازار، ۱۳۸۶ از دکتر امین اسد اللهی
  • مقاله نقش و جایگاه منطق فازی در پیش بینی رفتار مصرف کننده درسال ۱۳۸۶ روی وب سایت www.TMBA.ir
  • مقاله بازاریابی نانوتکنولوژی، مجله توسعه مهندسی، ۱۳۸۷
  • مقاله بازاریابی جهانی، مجله توسعه مهندسی بازار، ۱۳۸۷
  • مقاله خریدهای بدون برنامه، روزنامه سرمایه ، ۱۳۸۷
  • مقاله تصویر اندیش و کلام اندیش، روزنامه سرمایه ۱۳۸۷
  • مقاله بازاریابی ویروسی، روزنامه سرمایه ، ۱۳۸۷
  • مقاله چارچوبی برای ارزیابی میزان مشتری مداری در سازمان‌های خدماتی، مجله توسعه مهندسی بازار، ۱۳۸۷
  • مقاله تاثیر شناخت نام و نشان تجاری و روابط با نام و نشان تجاری بر رفتار خرید مشتریان، مجله مدیریت بازاریابی ۱۳۸۸
  • مقاله داستان یک شرکت: شرکت هواپیمایی ساوت وست، مجله توسعه مهندسی بازار، ۱۳۸۸
  • مقاله ارزیابی برند ورزشی پوما از دیدگاه بازاریابی با سایر برندهای ورزشی، مجله مدیریت فرایند دانشگاه تهران، ۱۳۸۹
  • مقاله بررسی فعالیت های مربوط به نوآوری و تحقیق و توسعه، ۱۳۸۹ روی وب سایت www.TMBA.ir)
  • مقاله سهم ذهنی مشتری و سهم قلبی مشتری، مجله توسعه مهندسی بازار، ۱۳۹۰
  • مقاله سهم ذهنی مشتری و سهم قلبی مشتری، روزنامه دنیای اقتصاد ۱۳۹۰
  • مقاله ارتباط کارکرد مغز با بسته بندی محصولات، روزنامه دنیای اقتصاد، ۱۳۹۰
  • مقاله فروشندگان خاموش: بررسی معیارهای مهم در بسته بندی کالا، فصلنامه تخصصی انجمن صنایع سلولزی بهداشتی ایران، ۱۳۹۰
  • مقاله اهمیت روان شناسی رفتار مصرف کننده در زمان خرید، روزنامه دنیای اقتصاد، ۱۳۹۰
  • مقاله ارزیابی برندهای ورزشی، روزنامه دنیای اقتصاد، ۱۳۹۰
  • مقاله استیفن براون و دیدگاه های انتقادی وی بر کاتلر، مجله توسعه مهندسی بازار، سال ۱۳۹۰
  • مقاله کنترل های داخلی موثر در شرکتهای سرمایه گذاری از دیدگاه حسابرسان مستقل، مجله پژوهش های تجربی حسابداری، ۱۳۹۳
  • مقاله استراتژی های رقابتی در کشورهای در حال توسعه، سمینار بازاریابی در بنگلر هند ۱۳۸۵
  • مقاله بررسی تاثیر شناخت نام و نشان تجاری و روابط با نام و نشان تجاری بر رفتار خرید مشتریان، چهارمین سمینار برند ۱۳۸۸
  • مقاله راهکارهایی برای اجرا و سازگاری مفاهیم و اخلاقیات بازاریابی در کشورهای اسلامی، اولین دوره سمینار بازاریابی جهانی اسلامی در ابوظبی، ۱۳۸۹
  • مقاله بررسی نقش تعصب مذهبی روی خرید محصولات بحث برانگیز، دومین دوره سمینار بازاریابی جهانی اسلامی در ابوظبی، ۱۳۹۰ از دکتر امین اسد اللهی

آثار منتشر شده دکتر امین اسد اللهی :

مترجم کتاب «جعبه ابزار بازاریابی» با همکاری دکتر کامبیز حیدرزاده، نوشته پاتریک باروایز وریچارد لیوک، انتشارات سیته

مترجم کتاب «مقیاس سازی در تحقیقات بازاریابی»، با همکاری دکتر کامبیز حیدرزاده، نوشته پروفسور روبرت دی ویلیس، نشر علم

مولف کتاب «مدیریت ترازمند مقالات با رویکرد ISI»، با همکاری دکتر آقایی، انشارات ترمه ( دکتر امین اسد اللهی )

مترجم کتاب «بازاریابی ورزشی» با همکاری دکتر کامبیز حیدرزاده، نوشته پروفسور ماتیو دی شانک، انتشارات ایده

مترجم کتاب «بازاریابی دارو» با همکاری دکتر آقایی و مهندس قربانی، نوشته پروفسور دیمیتریس دوگراماتزیس، انتشارات ترمه

مترجم کتاب «برنامه ریزی برند» نوشته پروفسور کلر، انتشارات بازاریابی

مترجم کتاب «اتو برند» نوشته آندریاس پارمنت، انتشارات ایران فردا

مترجم کتاب «تحقیقات بازاریابی با رویکرد کاربردی» نوشته پینگالی ونوگپال، با همکاری خانم عابدینی، انتشارات بازاریابی

مترجم کتاب «نقشه راه بازاریابی» نوشته جری رکلی، با همکاری آقای مهدی خیرآبادی، انتشارات بازاریابی

سوابق شغلی و سایر فعالیت‌ها :

  • معاونت دکتر امین اسد اللهی در تبلیغات و برند موسسه اعتباری توسعه (بانک توسعه فردا)
  • مدیر پروژه، برنامه ریزی و تحقیقات بازار شرکت تجارت الکترونیک تات (وابسته به بانک آینده)
  • مدیر پروژه و کمپین نویسی تبلیغات تجاری و بازاریابی شرکت تجارت بین الملل هم وطا آریا (وابسته به بانک گردشگری)
  • مدیر بازاریابی و فروش کارخانه لوازم التحریر و دفتر سازی سام
  • مشاور بازاریابی و تحقیقات بازار شرکت روغن کنجد سمن
  • مشاور بازاریابی و تحقیقات بازار شرکت توسعه و تجارت چینو (کول کاپ)
  • مدیر تبلیغات و تحقیقات بازار آژانس تبلیغاتی مات
  • مشاور تبلیغات و بازاریابی آژانس هواپیمایی فریال گشت
  • مشاور بازاریابی و برندینگ شرکت صنعتی ایستا توان صنعت
  • مشاور تحقیقات بازار شهر فرش
  • مشاور و مدیر بازاریابی و فروش رستوران بین المللی پریماورا
  • طراحی بیش از ۱۰ کمپین تبلیغاتی و برنامه بازاریابی موفق برای برندهای داخلی و خارجی
  • مشاور بازاریابی و برندینگ شرکت بازرگانی گرام (نماینده انحصاری گاز و کمپرسورهای استارگیت در ایران)
  • مشاور بازاریابی و تحقیقات بازار شرکت پروشات خودرو شرق (نمایندگی ایرتویا)
  • مشاور بازاریابی، تحقیقات بازار و برندینگ شرکت ولتک (واردکننده پولوس، سرپولوس و مشعلی خودرو)
  • مشاور بازاریابی، تحقیقات بازار و تبلیغات شرکت کولاک موتور ( نمایندگی آئودی در ایران)
  • مشاور بازاریابی و تبلیغات وب سایت مورچه ( خرید و فروش و بررسی خودرو)
  • مشاور بازاریابی شرکت داتیس پرداز کویر در کرمان
  • اجرا و مدیریت بیش از ۷۰ پروژه تحقیقات بازاریابی و طرح کسب و کار شامل: آئودی (کولاک موتور)، ایرتویا )تویوتا(، بانک صادرات، بانک سرمایه، بانک آینده، بانک کارآفرین، بانک گردشگری، موسسه اعتباری توسعه، شهر فرش، شیرین عسل، روغن کنجد سمن، لبنیات نسیم هزاره، توسعه و تجارت چینو (کول کاپ)، بیمه پاسارگاد، ، بیمه کارآفرین، نوشت افزار سام، بادی شاپ، رستوران پریماورا، بازرگانی گرام، آوافن، ولتک، ایستا توان صنعت، فر افزاطب، آژانس هواپیمایی فریال گشت، وب سایت مورچه ( خرید و فروش و بررسی خودرو) و…
  • مدیر علمی دوره های مدیریت بازاریابی استراتژیک (در سطح کارشناسی ارشد) سازمان مدیریت صنعت
  • مشاور تبلیغات و تحقیقات بازار آژانس های تبلیغاتی ایران (مات، تدبیر برتر پاسارگاد، طاها پیام و …)
  • عضو انجمن تحقیقات بازاریابی ایران
  • عضویت دکتر امین اسد اللهی در انجمن تحقیقات بازاریابی اروپا
  • عضو پیوسته گروه انجمن علمی بازاریابی ایران
  • عضویت دکتر امین اسداللهی در انجمن مشاوران مدیریت ایران
  • رییس کارگروه تخصصی بازاریابی انجمن مدیریت اجرایی ایران
  • عضو آزمایشگاه سیستماتیک بازاریابی ایتالیا
  • عضو کمیته فنی متناظر نظریه ها و پژوهش های اجتماعی بازار
  • معاونت تبلیغات و برند موسسه اعتباری توسعه (بانک توسعه)
  • مدیر پروژه، برنامه‌ریزی و تحقیقات بازار شرکت تجارت الکترونیک تات (وابسته به بانک آینده)
  • ثبت ایده نرم افزار پیشبرد فروش (Promotion Mix)، بانکداری خانگی و مدل اندازه گیری شخصیت برند در ایران از جشنواره ملی ایده های برتر ایران در سال
  • عضو انجمن صنفی مدیران اجرایی بنگاه های اقتصادی
  • عضو کمیته علمی اولین کفرانس ملی پژوهش های کاربردی در استان گلستان
  • عضو هیئت علمی دومین کنفرانس ملی تحقیقات بازاریابی در ایران
  • عضو هیئت علمی کنفرانس بین المللی ابزارها و تکنیک های مدیریت
  • عضو کمیته علمی اولین همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه
  • عضو کمیته علمی دومین کنفرانس ملی ایده های نوین در علوم مدیریت و اقتصاد
  • داور مقالات علمی کنفرانس بین المللی ابزارها و تکنیک های مدیریت
  • عضو کمیته علمی دومین کنفرانس ملی دستاوردهای نوین در علوم مدیریت و اقتصاد
  • سخنران ثابت بسیاری از سمینارهای علمی و اجرایی بازاریابی
  • استاد راهنما و مشاور بیش از ده ها پایان نامه دانشگاهی
  • مدیر برتر ایرانی در کتاب دایرکتوری مدیران، کارشناسان و فروشندگان برتر ایرانی، انتشارات امیران در سال ۱۳۹۵