دوره مدیریت خدمات پس از فروش

دسته بندی ها: بازاریابی
لیست علاقه‌مندی‌ها اشتراک گذاری
اشتراک گذاری محصول
لینک صفحه
در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

درباره دوره

معرفی دوره مدیریت خدمات پس از فروش

خدمت به مشتری در مدیریت و کسب و کار آنچنان حائز اهمیت است که اندیشمند بزرگ مدیریت، پیتر دراکر، می گوید:

«همه کسب و کارها سازمان‌ هایی خدماتی هستند و برخی از این سازمان‌های خدماتی، کالاهایی را نیز تولید می‌کنند.»

با وجود این اهمیت غیر قابل انکار، هنوز درک دقیقی از مفهوم خدمات پس از فروش و اجزای آن و جوانب پیاده سازی عملی آن در بسیاری از کسب و کارها و صنایع ایرانی وجود ندارد. با توجه به هوشمندی مدیران ایرانی، در نگاه اول این امر غیر قابل باور به نظر می رسد. اما راز این موضوع در ذات خود خدمات نهفته است.

خدمات غیر مشهود، غیر محسوس، غیر قابل انبارش می باشند و عموماً همزمان تولید و آنی مصرف می شوند. از سوی دیگر کیفیت خروجی خدمت یا Service تابعی از فرآیند تولید آن نمی باشد. کیفیت خدمات یکسان که در یک مکان و یک زمان عرضه شده اند می تواند متفاوت باشد. این تفاوت بر اساس سلایق، نظرات، انتظارات، سوابق پیشین و رفتار فعلی خرید گیرندگان خدمت متفاوت است.

 

درباره دوره:

دوره مدیریت خدمات پس از فروش یک دوره ی کامل در قالب یک نقشه راه و یک میانبر واقعی برای صرفه جویی در وقت، انرژی و هزینه است. این دوره برای مدیران فروش یک دوره آموزشی بسیار کاربردی و ضروری محسوب می شود.

خدمات پس از فروش عبارت است از خدمتی که پس از فروش محصول در جهت کسب رضایت و اطمینان مشتری به تولید کننده ارائه می شود. به عنوان مثال، این خدمات برای یک خودروساز شامل انتقال خودرو به تعمیرگاه، تعمیرات با کیفیت، تهیه و توزیع قطعات یدکی می شود. همچنین مستندسازی، آموزش و تضمین خدمات برای مشتریان را در بر می گیرد. در این مثال، خدمات پس از فروش در راستای افزایش سهم بازار فروش خودرو صورت می گیرد. زیرا کلیه اموری که شرکت پس از فروش کالا به منظور جلب رضایت مشتریان و کمک به آنها برای دریافت بیشترین ارزش از محصولات یا خدماتی که خریداری کرده بودند، انجام می دهد به این نتیجه منجر می شود.

نمایش بیشتر

محتوای دوره

خدمات پس از فروش

  • مقدمه – هدف خدمات پس از فروش
    22:23
  • نقاط سودآوری در خدمات پس از فروش (1)
    29:17
  • نقاط سودآوری در خدمات پس از فروش (2) – جایگاه خدمات پس از فروش
    28:07
  • اجزا خدمات پس از فروش – مدیریت شبکه های خدماتی (1)
    23:29
  • مدیریت شبکه های خدماتی (2)
    18:35
  • حل مشکلات مشترک در خدمات مشتریان
    19:34
  • استراتژی های خدمات پس از فروش
    21:11
  • روش های قیمت گذاری خدمات – خلق ارزش برای مشتری
    20:25
  • مهارت های مورد نیاز در واحد خدمات پس از فروش
    19:13
  • شرح شغل مدیریت خدمات پس از فروش – هوش تجاری
    24:38
  • شاخص های کلیدی عملکرد
    21:18

Student Ratings & Reviews

هنوز بررسی نشده است
هنوز بررسی نشده است

دریافت مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص دوره ها و پکیج های آموزشی فرم زیر را پر کنید

ارتباط مستقیم

از طریق راه های زیر با ما در تماس باشید

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره رایگان، فرم زیر را پرکنید. مشاورین و کارشناسان ما در سریع ترین زمان پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

دوره مدیریت نیروی بازاریابی و فروش
روزها
ساعت‌
دقیقه