چک لیست 20 نکته محتوای خوب یا To Do لیست 20 نکته محتوای خوب، برای مدیران محتوا و تمام کسانی که در فرآیند تولید محتوا نقش آفرینی می کنند ضروری است. تولید محتوا بخش مهمی از دیجیتال مارکتینگ و رویه های اصلی بازاریابی در یک سازمان است. این بخش نقش مهمی در جذب افراد و مشتریان بالقوه و تبدیل آنها به مشتریان بالفعل دارد.
تیم محتوا که شامل بخش های مختلفی از قبیل محتوای متنی، محتوای بصری یا گرافیکی و محتوای ویدیویی هستند، با عملکرد خلاقانه و هماهنگ خود می توانند نقش پررنگی در موفقیت بازاریابی، تبلیغات و فروش یک سازمان داشته باشند. در حقیقت، بدون فعالیت این تیم هیچ کدام از این بخش ها نمی توانند کار خودشان را به درستی انجام دهند.
چطور باید از این لیست استفاده کنیم؟
در این لیست، توجه بر محتوای متنی داخل سایت سازمان بوده است که غالبا بر مبنای وردپرس درج می شود. شما می توانید این لیست را پرینت بگیرید و تک تک نکات آن را به هنگام محتواگذاری در سایت خودتان رعایت کنید.
بخش های اصلی چک لیست 20 نکته محتوای خوب علوم و فنون تهران
در این فهرست از عنوان، پاراگراف مقدماتی متن و توضیحات متا تا پیوندهای محتوا، نکات مهم در بهبود و درج محتوای مناسب در سایت ذکر شده است.