چک لیست مدیریت پروژه + دانلود فایل PDF

چک لیست مدیریت پروژه یا To Do لیست مدیریت پروژه، فهرستی از مراحل لازم برای انجام یک پروژه است. طراحی و اجرای پروژه ها در کسب و کارها نیاز به مطالعات فراوان، ارزیابی گزینه های متعدد، پیش بینی مسائل و روندهای گوناگون و تعیین شاخص های عملکردی و ارزیابی معتبر دارد. مدیریت پروژه یکی از مهم ترین و کلیدی ترین بخش های هر کسب و کار است. بنابراین ایجاد نظم در روال طراحی، اجرا و ارزیابی یک پروژه می تواند موفقیت یا شکست آن پروژه را تضمین کند.

وجود لیستی از اقدامات مورد نیاز مدیریت پروژه به شما کمک می کند تا بدون فراموش کاری و جاانداختن مراحل مهم، صفر تا صد یک پروژه تجاری را با موفقیت به انجام برسانید. To Do لیست مدیریت پروژه شامل چند بخش اصلی و چندین بخش فرعی می شود که به تناسب پروژه شما می تواند تغییر کند. شما همچنین می توانید بخش های اختصاصی و جزئی تری را بر اساس پروژه خودتان به آن اضافه کنید. این بخش های اصلی عبارتند از:

  1. منابع مورد نیاز برای طراحی و اجرای پروژه
  2. افراد و بخش های درگیر در پروژه
  3. بخش های مختلف اجرایی
  4. بودجه و تامین مالی پروژه
  5. زمانبندی، سنجش پیشرفت و کیفیت و…

چطور باید از این لیست استفاده کنیم؟

چک لیست مدیریت پروژه نوعی برنامه ریزی برای شماست که پروژه خود را مرحله به مرحله تکمیل کنید. بنابراین حین طراحی، اجرا و ارزیابی پروژه بهتر است این فهرست را کنار دست خود داشته باشید. سپس هر کدام از موارد را که به طور کامل به پایان رساندید، جلوی آن یک علامت + یا تیک (✔️) بگذارید.

بخش های اصلی چک لیست مدیریت پروژه علوم و فنون تهران

  • منابع
  • مدیریت پروژه
  • بخش مالی
  • عملکردها
  • کیفیت

دانلود فایل چک لیست به صورت PDF

برای دانلود چک لیست مورد نظر، فقط کافیه فرم روبه رو را تکمیل کنید.

بلافاصله ببعد از پر کردن فرم به چک لیست دسترسی خواهید داشت

سایر چک لیست ها

دریافت مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص دوره ها و پکیج های آموزشی فرم زیر را پر کنید

ارتباط مستقیم

از طریق راه های زیر با ما در تماس باشید

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره رایگان، فرم زیر را پرکنید. مشاورین و کارشناسان ما در سریع ترین زمان پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

دوره مدیریت نیروی بازاریابی و فروش
روزها
ساعت‌
دقیقه