چک لیست آموزش اینترنتی + دانلود فایل PDF

چک لیست آموزش اینترنتی یا To Do لیست آموزش اینترنتی بازگو کننده مواردی است که به هنگام تصمیم برای گذراندن یک دوره آنلاین باید مد نظر بگیرید. این چک لیست موارد متعددی، از لوازم مورد نیاز برای شرکت در دوره های آنلاین تا محتوای دوره ها را مد نظر قرار می دهد. پیش از شروع یک دوره آموزشی اینترنتی لازم است تا علاوه بر فراهم کردن شرایط مناسب برای آموزش و لوازم مورد نیاز، دوره های مورد نظر خودتان را نیز به دقت انتخاب کنید. برای این کار توجه به مواردی همچون اعتبار آموزشی برگزارکننده دوره ضروری است.

امروزه آموزش از طریق اینترنت به جهت سادگی و هزینه کمتر از محبوبیت بیشتری برخوردار است. به خصوص در دوران شیوع ویروس کرونا که امکان فعالیت حضوری افراد بسیار کم شد، بر محبوبیت اینترنت به عنوان یک مرجع آموزشی افزوده شد. به همین خاطر بسیاری از نهادهای آموزشی و افراد آموزش دهنده، اقدام به ایجاد و یا توسعه دوره های آموزشی در بستر نرم افزارهای اینترنتی نمودند.

چطور باید از این لیست استفاده کنیم؟

این لیست به دو بخش لوازم و شرایط مورد نیاز برای آموزش آنلاین و خصوصیات دوره آموزشی اشاره دارد. بهتر است هنگام انتخاب یک دوره آموزشی تمام مواردی را که در اینجا قید شده، مد نظر بگیرید. همچنین تهیه لوازم مورد نیاز در بالا بردن سطح کیفی آموزش شما به شدت موثر است. ممکن است شرکت در برخی دوره ها از طرف برخی سازمان ها نیاز به تجهیزات و لوازم بیشتری نیز داشته باشد. در این صورت آنها را هم در این فهرست وارد کنید. با علامت گذاری مقابل هر کدام از این ردیف ها، مطمئن شوید که تمام نکات لازم را برای شروع دوره اینترنتی خودتان رعایت کرده اید.

بخش های اصلی چک لیست آموزش اینترنتی علوم و فنون تهران

  • الزامات
  • ارزیابی دوره آنلاین آموزشی
  • شروع دوره

دانلود فایل چک لیست به صورت PDF

برای دانلود چک لیست مورد نظر، فقط کافیه فرم روبه رو را تکمیل کنید.

بلافاصله ببعد از پر کردن فرم به چک لیست دسترسی خواهید داشت

سایر چک لیست ها

دریافت مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص دوره ها و پکیج های آموزشی فرم زیر را پر کنید

ارتباط مستقیم

از طریق راه های زیر با ما در تماس باشید

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره رایگان، فرم زیر را پرکنید. مشاورین و کارشناسان ما در سریع ترین زمان پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

دوره مدیریت نیروی بازاریابی و فروش
روزها
ساعت‌
دقیقه