تا با صداقت و با در نظر گرفتن جایگاه کسب و کار خود و دستاورد های خود میزان موفقیت در بازاریابی و فروش را بسنجید.
آیا دانش نوین بازاریابی و فروش در شرایط بحرانی خود را در بر دارید؟
توجه کنید در هر جایگاهی که هستید، داشتن مهارت بازاریابی و فروش شرایط شغلی و مالی شما را دگرگون خواهد کرد. در نتیجه پس از شرکت در دوره بازاریابی و فروش زندگی شما مثل قبل نیست.
تحصیلات آکادمیک:
دکترای علوم مدیریت از دانشگاه مونپلیه
بازاریابی همه جانبه، بین کانالی یا چندکانالی، استراتژی استفاده از کانال های تبلیغات و فروش متعدد برای دستیابی به مشتریان است. و بنابراین این دیدگاه در بازاریابی برای اجرای کمپین های گسترده و منسجم بازاریابی ضروری است. به علاوه، مدیریت نیروی فروش در کنار بازاریابی همه جانبه، نقش کلیدی در تقویت میزان فروش و سود هر سازمان دارد. بازاریابی همه جانبه و مدیریت نیروی فروش به شما این امکان را می دهد تا به طور یکپارچه و همه جانبه با مشتریان خود برای فروش و پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.
با هدف آشنایی با کانال های بازاریابی، کانال های بازاریابی دیجیتال، مزایا و معایب هر کدام.
ویژگی های بازار هدف و کانال های بازاریابی در دسترس برای آن.
با ویژگیهای یک فروشنده موفق آشنا شوید.
هدایت تیم فروش به کانال های بازاریابی متعدد.
در نهایت اندازه گیری عملکرد با توجه به ویژگی های کانال بازاریابی و فروش.
دوره جامع بازاریابی و فروش به روش نوین جهانی دقیقا برای شما طراحی شده است.
بلافاصله بعد از این دوره، شما 3 ماه پایان سال را با برنامه هدفمند و با بالاترین بهرهوری ممکن سپری میکنید.
485 دقیقه آموزش اختصاصی بازاریابی و فروش به صورت کاملا متمرکز و آنلاین
موسسه آموزش عالی علوم و فنون تهران در سال ۱۳۷۴ با هدف رشد و توسعه مهارتهای حرفهای به دانشپذیران در حوزههای گوناگون تاسیس گردیده است. بنابراین این موسسه، بنیانگذار و نخستین مجری دورههای مدیریت کسب و کار (MBA و DBA) در ایران با متدهای استاندارد آموزشیِ پیشرفته، و بر اساس آخرین سرفصلهای روز دنیاست.