• صفحه اصلی
  • جدیدترین دوره ها

    دوره های کوتاه مدت

    • دوره برنامه ریزی استراتژیک
    • دوره کاربردی اصول بازاریابی
    • دوره دیجیتال مارکتینگ
    • دوره پرسنال برندینگ
    • تدوین مدل کسب و کار
    • دوره حقوق کسب و کار

    دوره POST DBA

    • معرفی دوره Post DBA
    • ثبت نام اولیه دوره Post DBA

    دوره DBA

    • اهمیت دوره DBA
    • مخاطبان دوره DBA
    • محتوای دوره DBA
    • مشخصات دوره DBA
    • ثبت نام اولیه DBA

    دوره MBA

    • اهمیت دوره MBA
    • مخاطبان دوره MBA
    • محتوای دوره MBA
    • گرایش های MBA
    • مشخصات دوره MBA
    • ثبت نام اولیه MBA
  • لیست کل دوره ها
  • پکیج های آموزشی
  • دپارتمان ها
    • دپارتمان زبان
    • دپارتمان مدیریت ورزش
    • دپارتمان آینده نگری
  • هیئت علمی
  • اخبار
  • مقالات
  • درباره ما
  • |         
  • تماس با ما
  • EN
  • |         
  • FA
  1. کرونا عامل رشد سریع فناوری
  2. تقدیر وزیر علوم از توسعه فعالیت‌های دانشگاه‌ها در حوزه ارتباط با جامعه و صنعت
  3. ۱۰ مردی که با کرونا ثروتمندتر شدند
  4. صدور ‌مجوز ‌پذیرش‌ سهام ‌برای 80‌شرکت‌ در ‌بورس
  5. مدیریت مالی، دغدغه‌ی صاحبان کسب و کار
  6. نکاتی ارزشمند از 5 کتاب مشهور
  7. مدیریت زمان، چالش زندگی در عصر جدید
  8. فریلنسری، شغلی جذاب و پردرآمد
Tehran Business SchoolTehran Business School
  • صفحه اصلی
  • جدیدترین دوره ها

    دوره های کوتاه مدت

    • دوره برنامه ریزی استراتژیک
    • دوره کاربردی اصول بازاریابی
    • دوره دیجیتال مارکتینگ
    • دوره پرسنال برندینگ
    • تدوین مدل کسب و کار
    • دوره حقوق کسب و کار

    دوره POST DBA

    • معرفی دوره Post DBA
    • ثبت نام اولیه دوره Post DBA

    دوره DBA

    • اهمیت دوره DBA
    • مخاطبان دوره DBA
    • محتوای دوره DBA
    • مشخصات دوره DBA
    • ثبت نام اولیه DBA

    دوره MBA

    • اهمیت دوره MBA
    • مخاطبان دوره MBA
    • محتوای دوره MBA
    • گرایش های MBA
    • مشخصات دوره MBA
    • ثبت نام اولیه MBA
  • لیست کل دوره ها
  • پکیج های آموزشی
  • دپارتمان ها
    • دپارتمان زبان
    • دپارتمان مدیریت ورزش
    • دپارتمان آینده نگری
  • هیئت علمی
  • اخبار
  • مقالات

دوره MBA

دوره MBA | موسسه علوم و فنون تهران

MBA course of Tehran Science and Technology Institute Strategic Business Management

Master of Business Administration

There are many benefits to taking an MBA course. According to statistics, MBA graduates have higher salaries than graduates of similar fields. Today’s organizations determine the salary and benefits of the workforce based on its value creation, and the high salaries of MBA graduates indicate that graduates of this field have the ability to create high value for their organization

?Why is taking an MBA course important

The Importance of the MBA Course

شرایط کنونی اقتصاد و بازار دنیا به گونه‌ای است که فعالیت و رقابت شرکت‌ها و سازمان‌ها در آن به مراتب سخت‌تر و شدیدتر شده است. کسب موفقیت و ماندگاری پایدار در چنین فضایی مستلزم بهره‌مندی سازمان‌ها و شرکت‌ها از نیروهای مدیریتی توانمندی است که از دانش تخصصی، مهارت کاربردی و نگرش کسب‌وکاری برخوردار باشند.

به نظر می‌رسد دوره MBA با توجه به گرایش‌های پیش‌بینی‌شده در آن بتواند به این نیاز حیاتی سازمان‌ها و افرادی که قصد فعالیت در سازمان‌های سرآمد را دارند پاسخ گوید. شایان‌ذکر است که در ۳۰ سال گذشته فارغ‌التحصیلان این دوره‌ها بالاترین میزان اشتغال و حقوق و مزایای دریافتی را به نسبت رشته‌های دیگر داشته‌اند، به‌نحوی‌که فارغ‌التحصیلان کارشناسی بسیاری از رشته‌ها ترجیح می‌دهند به‌جای ادامه تحصیل در رشته خود، در این رشته به تحصیلات عالیه خود ادامه دهند.

گذراندن دوره MBA مزایای زیادی برای فرد به همراه دارد. بر طبق آمارها فارغ‌التحصیلان دوره MBA حقوقی بسیار بیشتر از فارغ‌التحصیلان رشته‌های مشابه داشته‌اند. سازمان‌های امروزی بر اساس ارزش‌آفرینی نیروی کار، حقوق و مزایای وی را تعیین می‌کنند و بالا بودن حقوق فارغ‌التحصیلان دوره MBA دال بر این است که دانش‌آموختگان این رشته توانایی خلق ارزش بالایی برای سازمان خود دارند.

یکی دیگر از مزایای مهم دوره MBA ایجاد فرصت شبکه‌سازی برای شرکت‌کنندگان در این دوره است. شرکت‌کنندگان دوره MBA می‌توانند با برقراری ارتباط با مدیران موفق و باتجربه، که درصد مهمی از افراد تشکیل‌دهنده کلاس‌های Tehran Business School است، از فرصت‌های همکاری و کسب تجربه بسیاری برخوردار شوند.

یک مزیت مهم دیگر شرکت در دوره MBA کسب دانش و مهارت‌های نوین مدیریت و رهبری می‌باشد. در نگاه اول شاید این امر چندان مهم جلوه نکند، زیرا هدف هر دوره آموزشی کسب دانش و مهارت است، ولی به دلیل شرایط و زمینه خاص مخاطبان دوره MBA این مزیت در این رشته بسی مهم‌تر و سرنوشت‌سازتر از رشته‌های دیگر است. به این معنا که مدیران و کارکنان سازمان‌ها معمولاً بعد از مدتی به نوع خاصی از فعالیت‌ها و شیوه‌های تفکر عادت می‌کنند و این مانع بروز خلاقیت و دانش جدید در آن‌ها می‌شود. دوره MBA با شکستن این سد، کمک زیادی به فرد در زمینه تفکر نوآورانه و رویکردهای متحول کننده می‌کند.

اهمیت دوره MBA

مخاطبان دوره MBA | موسسه علوم و فنون تهران

مخاطبان دوره MBA چه کسانی هستند؟

مخاطبان دوره MBA

دو دسته از افراد مخاطب ویژه دوره‌ MBA هستند. به نحوی که این دوره‌ها در اصل به منظور ارتقا وضعیت حرفه‌ای این دو گروه طراحی شده است.

یکی مدیران اجرایی و کارمندان رده‌های مختلف سازمان‌ها که به رغم تجربه مفید کاری و مدیریتی خواهان اضافه کردن دانش روز مدیریت به فهرست شایستگی‌های خود هستند و دیگری فارغ‌التحصیلان کارشناسی رشته‌های مختلف مرتبط و نیمه‌مرتبط با MBA که خواهان فراگیری دانش کاربردی مدیریت به منظور فعالیت موفقیت‌آمیز در عرصه صنعت و کسب‌وکار هستند. هر چند در ظاهر کمی متناقض می‌نماید ولی علت مناسب بودن دوره‌ MBA برای این دو گروه، تاکید همزمان این دوره‌ها بر دانش و کاربرد می‌باشد به نحوی که مواد درسی و نحوه تدریس دوره MBA در Tehran Business School پاسخگوی نیاز هر دو گروه است.

در این راستا شرکت در این دوره‌ها به کلیه‌ی علاقه‌مندان این رشته و به ویژه افراد زیر پیشنهاد می‌گردد:

 

  • مدیران سطوح مختلف سازمان‌ها و شرکت‌ها
  • مدیران مشاغل و صاحبان کارگاه‌ها، کارخانه‌ها و بنگاه‌های صنعتی
  • کارشناسان و کارمندان سازمان‌ها و شرکت‌ها
  • دانشجویان و فارغ‌التحصیلان در رشته‌های مختلف

 

با شرکت در دوره‌های MBA و اخذ مدرک آن می‌توانید مطمئن به یافتن موقعیت شغلی مناسب و یا ارتقا و پیشرفت در شغل کنونی خود باشید.همچنین به عنوان صاحبان مشاغل یا فعالان اقتصادی با شرکت در این دوره‌ها و اخذ مدرک آن در مدیریت کلیه امور از پذیرش نیروی انسانی تا مدیریت فروش و کنترل منابع ورودی و خروجی و بهره‌وری سازمانی تحول ایجاد خواهید کرد.در صورتی که مدیر یک مجموعه دارای تحصیلات MBA باشد، کیفیت کلی آن برند افزایش خواهد یافت و این خود باعث هموار شدن راه آن شغل برای توسعه روزافزون می‌شود.

همچنین شایان ذکر است که بیشتر دانشپذیران فعلی و دانش‌آموختگان Tehran Business School از جمله کارآفرینان و مدیران عالی سازمان‌های بزرگ و صاحب‌نام کشور هستند که حضور در کنار آن‌ها در کلاس‌ها می‌تواند برای دانشپذیران تجربه‌ای ارزنده بوده و در کنار سرمایه دانشی، سرمایه اجتماعی شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها را نیز افزایش دهد.

مخاطبان دوره MBA

محتوای دوره MBA | موسسه علوم و فنون تهران

محتوای دوره MBA شامل چه عناوینی می‌شود؟

محتوای دوره MBA

دوره MBA در طول ۱ سال و در ۳ ترم برگزار می‌‌گردد که شامل ترم‌ها و دروس زیر می‌باشد:

  1. ترم دروس پایه
  2. ترم دروس اصلی
  3. ترم دروس تخصصی

دروس ترم اول

نام درسنام لاتین درسمدت زمان
اقتصاد برای مدیرانEconomics for Managers20 ساعت
برنامه ریزی استراتژیکStrategic Planning20 ساعت
مهارت‌های ارتباطی مدیران و فنون مذاکرهManagers’ Communication Skills and Negotiation Techniques20 ساعت
روش‌های تصمیم‌گیری برای مدیرانManagement Decision Making20 ساعت
Business EtiquetteBusiness Etiquette20 ساعت
تئوری سازمانOrganization Theory20 ساعت
رفتار سازمانیOrganizational Behavior20 ساعت

دروس ترم دوم

نام درسنام لاتین درسمدت زمان
اصول بازاریابیPrinciples of Marketing20 ساعت
تدوین طرح کسب و کارThe Business Plan20 ساعت
مدیریت مالی بنگاه‌هاFinancial Management20 ساعت
مدیریت منابع انسانیHuman Resources Management20 ساعت
دیجیتال مارکتینگDigital Marketing20 ساعت
حقوق کسب و کارBusiness Law20 ساعت
کارآفرینیEntrepreneurship20 ساعت

دروس تخصصی ترم سوم (گرایش‌ها)

دروه MBA گرایش بازاریابی

نام درسنام لاتین درسمدت زمان
استراتژی های بازاریابیMarketing Strategies20 ساعت
مدیریت فروشSales Management20 ساعت
تحقیقات بازاریابیMarketing Research20 ساعت
مدیریت تبلیغاتAdvertising management10 ساعت
مدیریت برندBrand Management10 ساعت

دروه MBA گرایش استراتژی

نام درسنام لاتین درسمدت زمان
تفکر استراتژیکStrategic Thinking20 ساعت
اجرای استراتژیStrategy Implementation16 ساعت
کنترل استراتژیکStrategic Control12 ساعت
مدیریت تحول سازمانیOrganizational Change Management20 ساعت
مدیریت استراتژیک بازارStrategic Market Management12 ساعت

دروه MBA گرایش مدیریت پروژه

نام درسنام لاتین درسمدت زمان
استاندارد دانش مدیریت پروژه PMBOKPMBOK20 ساعت
اصول مدیریت پیمان و قراردادهاContract Management20 ساعت
مهندسی ارزشValue Engineering20 ساعت
مدیریت پورتفوی پروژهManaging Project Portfolio10 ساعت
مدیریت ریسک پروژه‌هاProjects Risk Management10 ساعت

دروه MBA گرایش مالی(بورس و سهام)

نام درسنام لاتین درسمدت زمان
مدیریت سرمایه‌گذاریInvestment Management20 ساعت
مهندسی مالیFinancial Engineering20 ساعت
ارزش‌گذاری اوراق بهادار و بنگاه‌هاSecurities and Business Valuation20 ساعت
روش های تأمین سرمایهfunding methods10 ساعت
ارزیابی و مدیریت ریسکRisk Evaluation and Management10 ساعت

دروه MBA گرایش مدیریت عملیات

نام درسنام لاتین درسمدت زمان
مدیریت عملیاتOperations Management20 ساعت
مدیریت طراحی محصولManaging product design20 ساعت
سمینار در مدیریت عملیاتSeminar on Operations Management20 ساعت
سیستم های تولیدProduction Systems10 ساعت
مدیریت کیفیتQuality Management10 ساعت

دروه MBA گرایش سیستم‌های اطلاعاتی

نام درسنام لاتین درسمدت زمان
سیستم های اطلاعاتی مدیریت/td>Management Information Systems20 ساعت
مدیریت روابط با مشتریانCustomer Relationship Management20 ساعت
تجارت الکترونیکE-commerce20 ساعت
تحلیل و طراحی سیستمهای اطلاعاتیInformation Systems Analysis and Design10 ساعت
مدیریت تکنولوژی اطلاعات و ارتباطاتInformation and Communication Technology Management10 ساعت

دروه MBA گرایش مدیریت تکنولوژی

نام درسنام لاتین درسمدت زمان
مدیریت تکنولوژیTechnology Strategic Management20 ساعت
مدیریت استراتژیک تکنولوژیTechnology Strategic Management20 ساعت
مدیریت نوآوری و خلق تکنولوژیInnovation management and Technology Creation20 ساعت
مدیریت انتقال دانش و تکنولوژیManaging the Transfer of Knowledge and Technology10 ساعت
استراتژیهای توسعه تکنولوژی بنگاه هاFirms Technology Development Strategies10 ساعت

دروه MBA گرایش نفت،گاز و پتروشیمی

نام درسنام لاتین درسمدت زمان
مدیریت زنجیره تأمینSupply Chain Management20 ساعت
صنعت کلی نفت و گاز و پتروشیمیOil, Gas, and Petrochemistry Industries20 ساعت
تحلیل مالی و ریسک در نفت و گاز و پتروشیمیFinancial and Risk Analysis in Oil, Gas, and Petrochemistry20 ساعت
صنایع بالادستیUpstream Petroleum Industry10 ساعت
بازاریابی بین‌المللی پیشرفتهAdvanced International Marketing10 ساعت

دروه MBA گرایش مدیریت انرژی

نام درسنام لاتین درسمدت زمان
مدیریت انرژیEnergy Management20 ساعت
تجارت، بازاریابی و بازارهای جهانی انرژیTrade, Marketing and Global Energy Markets20 ساعت
مدیریت مالی و اقتصاد انرژیEnergy Finance and Economics20 ساعت
زنجیره تأمین انرژیEnergy Supply Chain Management10 ساعت
مذاکرات و قوانین و مسائل حقوقی انرژیNegotiations, Law, and Legal Issues in Energy10 ساعت

دروه MBA گرایش مدیریت عمومی

نام درسنام لاتین درسمدت زمان
روش‌های تحقیق در مدیریتResearch Methods in Management20 ساعت
مدیریت روابط با مشتریانCustomer Relationship Management20 ساعت
تجارت الکترونیکE-commerce20 ساعت
مدیریت زنجیره تأمینSupply Chain Management10 ساعت
ارزیابی و مدیریت ریسکRisk Analysis and Evaluation10 ساعت
محتوای دوره MBA

چه گرایش‌هایی در دوره MBA وجود دارند؟

گرایش های دوره MBA

Tehran Business School دوره‌های فشرده یک ساله MBA را در ۱۰ گرایش ذیل برگزار می‌کند که دانشجویان می‌توانند بر اساس علاقه و زمینه فعالیت خود هر یک از گرایش‌های زیر را که تمایل دارند انتخاب کنند:

گرایش های دوره MBA | موسسه علوم و فنون تهران

MBA بازاریابی

این دوره برای افزایش دانش و مهارت‌های لازم برای بازاریابی کالاها و خدمات طراحی شده است. با توجه به رقابت فشرده میان سازمان‌ها برای فروش محصولات و رکود اقتصادی جهانی، فارغ‌التحصیلان این دوره دارای مزیت رقابتی و اشتغال پذیری بالایی خواهند بود و با فراگیری جدیدترین روش‌ها و تکنیک‌های بازاریابی برای سازمان خود ارزش آفرینی خواهند کرد. همچنین در طراحی دروس دوره تلاش شده علاوه بر آموزش تکنیک‌ها و روش‌های بازاریابی، جامع‌نگری و دانش تئوریک لازم برای درک و به‌کارگیری تکنیک‌ها و روش‌ها نیز در داوطلب پرورش داده شود.

MBA استراتژی

مدیر استراتژیک همچون سکان‌داری است که با نگریستن به افق‌ها، کشتی سازمانی را به سوی اهداف عالی خود هدایت می‌کند. همچنین داشتن تفکر استراتژیک برای تمامی مدیران ضروری است زیرا تحقق استراتژی‌های اصلی سازمان در گروی این است که مدیران و کارکنان با درک آن استراتژی‌ها، برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را برای تحقق آن هدایت کنند. دانشجویان با گذراندن این دوره علاوه بر فراگیری مهارت‌های لازم و کاربردی برنامه‌ریزی و مدیریت استراتژیک، طرز تفکر استراتژیک خود را نیز تقویت می‌کنند تا در هر بخش یا شغلی که مشغول فعالیت هستند، به صورت اثربخش تر و کاراتر عمل کنند.

MBA مالی (بورس و سهام)

این دوره مناسب کسانی است که قصد دارند با توجه به شرایط خاص بازارهای مالی کشور، به طور هوشمندانه اقدام به فعالیت و سرمایه‌گذاری در بازارهای بورس و سهام کنند و یا مدیریت امور مالی سازمان‌ها را به عهده گرفته و در این زمینه به سازمان‌های گوناگون نیز مشاوره‌های تخصصی دهند. از این رو تمرکز اصلی این دوره بر کاربرد عملی دانش و روش‌های مدیریت مالی است تا فارغ‌التحصیلان این دوره بتوانند در حوزه کاری خود متخصص شده و رهبران مالی سازمان‌های خود شوند.

MBA گرایش آینده پژوهی

این صفحه در حال بروزرسانی می باشد.

MBA مدیریت عملیات

هر سازمانی، اعم از خدماتی، تولیدی، دولتی و خصوصی، برای انجام فعالیت‌ها و وظایف اساسی خود مجموعه‌ای از فرایندها را به انجام می‌رساند که هسته اصلی سازمان محسوب می‌شود. فرایندهای عملیاتی سازمان به عنوان قلب تپنده سازمان شناخته می‌شود. از این رو نحوه مدیریت عملیات یکی از عواملی است که سازمان‌های بهره‌ور و موفق را از سازمان‌های ضعیف و شکست‌خورده مجزا می‌کند. فارغ‌التحصیلان این دوره خواهند توانست عملیات سازمان خود را به منظور ایجاد و حفظ عملیات روان و با بهره‌وری بالا مدیریت کنند و مسائل مربوط به عملیات سازمان را درک کرده و راه‌حل‌های کاربردی برای آن پیشنهاد کنند.

MBA سیستم های اطلاعاتی

با افزایش پیچیدگی و ابهام در سازمان‌های امروزی سیستم‌های اطلاعاتی از اهمیت بالایی برخوردار گشته‌اند. علاوه بر این سازمان‌ها روزبه‌روز برای استفاده از تکنولوژی‌های ارتباطی و اطلاعاتی مشتاق تر می‌شوند و افرادی که دانش لازم در زمینه مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی را دارند ارزش بسیار زیادی برای سازمان‌ها پیداکرده‌اند. دانشجویان این دوره دانش و تکنیک‌های لازم برای تعریف ملزومات، آماده سازی، طراحی، پیاده‌سازی و ارزیابی سیستم های اطلاعاتی را به دست خواهند آورد و خواهند توانست برای برقراری کانال‌های ارتباطی مطمئن میان سازمان و مشتریان و تأمین‌کنندگان راه‌حل‌های بدیع و اثربخشی عرضه کنند.

MBA مدیریت پروژه

مدیریت پروژه امروزه خود تبدیل به یک دانش مستقل شده و در دانشگاه‌های معتبر جهان به عنوان یک رشته پرطرفدار تدریس می‌شود. طیف گسترده کاربرد مفاهیم و فنون مدیریت پروژه در سازمان‌های مختلف بر ارزش این رشته افزوده است. همچنین در عصر پیشرفت و تغییر، سازمان‌های پروژه محور که فاقد ساختار ثابت سازمان‌های سنتی هستند رو به افزیش‌اند که مدیریت این‌گونه سازمان‌ها و کار کردن در آن‌ها مستلزم دانش مخصوص به خود است. علاوه بر این بسیاری از فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف ترجیح می‌دهند به جای داشتن شغلی ثابت در سازمانی خاص به انجام پروژه‌های مختلف مربوط به رشته خود بپردازند که موفقیت در این امر با بهبود دانش مدیریت پروژه تسهیل خواهد شد. در این دوره مباحث اصلی دانش مدیریت پروژه طبق استاندارهای تعریف‌شده جهانی به دانشجویان آموزش داده خواهد شد.

MBA مدیریت تکنولوژی

تجربه کشورها و سازمان‌های مختلف نشان می‌دهد که وجود تکنولوژی‌های روز، به تنهایی تعیین‌کننده موفقیت سازمان‌های نخواهد شد بلکه اثربخشی تکنولوژی به سیستم اجتماعی سازمان و میزان هم‌راستایی و هماهنگی تکنولوژی با این سیستم و اهداف و استراتژی های سازمان بستگی دارد. به طور خلاصه مدیریت تکنولوژی اهمیتی به مراتب بیشتر از خود تکنولوژی دارد. از طرفی دیگر سازمان‌های امروزی برای عقب نماندن از قافله رقابت، چاره‌ای جز استفاده از تکنولوژی های پیشرفته ندارند. در اینجاست که مدیریت تکنولوژی اهمیتی دوچندان پیدا می‌کند. مدیریت تکنولوژی مستلزم دست و پنجه نرم کردن با چالش‌ها و مسائل مختلفی است که در این دوره‌ها دانش کاربردی مربوط به آن به دانشجویان آموخته خواهد شد.

MBA نفت، گاز و پتروشیمی

بسیاری از فارغ‌التحصیلان رشته‌های نفت، گاز و پتروشیمی تمایل دارند در همین صنایع ولی با دید و بینش مدیریتی مشغول به فعالیت شوند. بسیاری از شاغلین در این رشته‌ها نیز با افزودن دانش مدیریتی به تخصص خود می‌توانند ارتقاء شغلی و پیشرفت در سازمان خود را تسهیل کنند. همچنین فارغ‌التحصیلان مدیریتی که قصد کار کردن در این صنایع را دارند می‌توانند از این دوره‌ها سود ببرند زیرا در این دوره‌ها مهارت‌های مدیریتی مخصوص صنایع نفت، گاز و پتروشیمی به دانشجویان آموزش داده خواهد شد تا هر آنچه که فرا می‌آموزند را در کار خود به کار گیرند.

MBA مدیریت انرژی

هزینه‌های انرژی روزبه‌روز در حال افزیش است و سازمان‌های فعال در عرصه انرژی و به طور کلی سازمان‌های تولیدی از این نظر تحت فشار هزینه‌ای قرارگرفته‌اند، به طوری که مدیریت بهینه انرژی می‌تواند حاشیه سود آن‌ها را به نحو چشم‌گیری افزایش دهد. ذخیره انرژی‌های فسیلی و تجدید ناپذیر نیز در حال کاهش یافتن است و در آینده‌ی نه چندان دور توانایی بهره‌برداری از انرژی‌های پاک و تجدید پذیر تعیین‌کننده موفقیت و توسعه سازمان‌ها و به طور کلی کشورها خواهد شد. به طور کلی هدف مدیریت انرژی بهینه‌سازی مصرف، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، حفظ محیط ‌زیست و تضمین دسترسی دائم به انرژی می‌باشد که در این دوره دانش و مهارت‌های لازم برای رسیدن به این اهداف اساسی به دانشجویان آموزش داده خواهد شد.

MBA مدیریت عمومی

مدیریت در سطوح میانی و عالی سازمان مستلزم دید جامع و چند وظیفه ایست که تنها با کسب تخصص فنی در یک گرایش خاص مدیریتی حاصل نمی‌شود. مدیر عالی باید کل سازمان را در نظر داشته و فعالیت‌های بخش‌های پایین‌تر سازمان را درک کند تا بتواند کل سازمان را به پیش ببرد. هدف از برگزاری این دوره‌ها نیز پرورش مدیران اثربخش برای مشاغل استراتژیک سازمان است تا با دید چندبعدی خود بتوانند در انواع و اقسام سازمان‌ها به خدمت در سطوح عالی سازمان بپردازند.

لازم به ذکر است که برای پویایی و موثر بودن این دوره سرفصل‌ها و منابع دوره از دانشگاه‌ها و مراکز خارج از کشور انتخاب‌شده و سعی شده است با شرایط و واحدهای مصوب در ایران تطبیق داده شود.

گرایش های دوره MBA

مشخصات دوره MBA | موسسه علوم و فنون تهران

مدت زمان و روزهای برگزاری دوره MBA به چه صورت می‌باشد؟

مشخصات دوره MBA

دوره MBA در طول ۱ سال و در ۳ ترم شامل ترم دروس پایه، ترم دروس اصلی، ترم دروس تخصصی برگزار می‌شود.

دروس پایه شامل واحدهایی است که برای آموزش دانش عمومی مدیریت در دانش پذیر طراحی شده‌اند. در ترم های بعدی بر میزان تخصصی شدن واحدها افزوده می‌شود و دانشپذیران می‌توانند بر اساس علاقه خود هریک از گرایش‌های ارائه‌شده را انتخاب کنند و مشغول مطالعه و تحقیق در گرایش تخصصی خود شوند.

هر یک از دروس به مدت ۲۰ ساعت تدریس شده و ترم اول در ۱۴۰ ساعت شامل ۷ درس و ترم دوم و سوم هر کدام در ۱۲۰ ساعت شامل ۶ درس می‌باشند که در مجموع دوره یک ساله در ۳۸۰ ساعت شامل ۱۹ درس برگزار می‌گردد.

برای سهولت در امر تحصیل عزیزان شاغل، کلاس‌ها فقط روزهای پنج‌شنبه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می شود.

همچنین به منظور رعایت استاندارهای آموزشی، به تعداد کلاس ها افزوده شده است تا دانش پذیران حاضر در هر کلاس از تعداد استاندارد تجاوز ننمایند و خللی در تعامل استاد و دانشپذیر به وجود نیاید.

 

شرایط پذیرش

شرایط ورود به دوره تنها توان و قابلیت‌های بالقوه مدیریتی داوطلبان در نظر گرفته می‌شود.

بدیهی است که با توجه به محدودیت ظرفیت کلاس‌ها و دوره برای اولویت دادن در امر پذیرش نیاز به بررسی رزومه متقاضیان می‌باشد.

در بررسی رزومه داوطلب، امتیاز ویژه‌ای به عزیزانی که دارای سوابق مدیریتی مفید هستند تعلق خواهد گرفت زیرا هدف از این دوره ها تربیت دانش آموختگانی است که بتوانند در عرصه واقعی سازمان‌ها فعالیت کرده و تغییرات مفیدی در آنها به وجود بیاورند و سیستم‌های کسب و کار را به سمت تعالی هدایت کنند. البته آنچه که معیار اصلی انتخاب داوطلبان است میزان علاقه و انگیزه و همچنین توان بالقوه مدیریت آنهاست.

  • مدرک کارشناسی معتبر
  • بررسی رزومه متقاضی
  • موفقیت در مصاحبه ورودی
مشخصات دوره MBA

ثبت نام اولیه دوره MBA | موسسه علوم و فنون تهران

ثبت نام در دوره MBA به چه صورت می‌باشد؟

ٍثبت نام اولیه دوره MBA

متقاضیان شرکت در دوره MBA موسسه علوم و فنون تهران (Tehran Business School)  نخست می‌بایست فرم ثبت نام اولیه زیر را تکمیل نمایند.

پس از بررسی و تایید رزومه توسط کارشناسان مرکز، برای هماهنگی امور ثبت نام و انجام مصاحبه حد اکثر ظرف ۴۸ ساعت با متقاضی تماس گرفته خواهد شد.

متقاضیان گرامی همچنین می‌توانند برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۰۵۷۱۲۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

 

ثبت نام اولیه دوره MBA

با ما تماس بگیرید!

به منظور آگاهی از زمان و مکان برگزاری دوره، نحوه پرداخت هزینه ثبت نام و اطلاعات بیشتر در مورد دوره‌ها، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دریافت اطلاعات بیشتر

شبکه های اجتماعی

کسب و کار آسان است

موسسه آموزش عالی آزاد علوم و فنون تهران

تهران ، خیابان ولیعصر ، نرسیده به پارک وی ،روبروی صدا و سیما ، ابتدای خیابان گلستان (شهنواز) ، پلاک ۹۳     ۲۲۰۵۷۱۲۰-۰۲۱     info@tbs.ir

مشترک خبر نامه شوید

© 1398-2020 تمامی حقوق این وب سایت برای موسسه علوم و فنون تهران محفوظ است.