• صفحه اصلی
  • جدیدترین دوره ها

    دوره های کوتاه مدت

    • دوره برنامه ریزی استراتژیک
    • دوره کاربردی اصول بازاریابی
    • دوره دیجیتال مارکتینگ
    • دوره پرسنال برندینگ
    • تدوین مدل کسب و کار
    • دوره حقوق کسب و کار

    دوره POST DBA

    • معرفی دوره Post DBA
    • ثبت نام اولیه دوره Post DBA

    دوره DBA

    • اهمیت دوره DBA
    • مخاطبان دوره DBA
    • محتوای دوره DBA
    • مشخصات دوره DBA
    • ثبت نام اولیه DBA

    دوره MBA

    • اهمیت دوره MBA
    • مخاطبان دوره MBA
    • محتوای دوره MBA
    • گرایش های MBA
    • مشخصات دوره MBA
    • ثبت نام اولیه MBA
  • لیست کل دوره ها
  • پکیج های آموزشی
  • دپارتمان ها
    • دپارتمان زبان
    • دپارتمان مدیریت ورزش
    • دپارتمان آینده نگری
  • هیئت علمی
  • اخبار
  • مقالات
  • درباره ما
  • |         
  • تماس با ما
  • EN
  • |         
  • FA
  1. کارگروه پایش رفتار تجاری فعالیت خود را آغاز کرد
  2. تعداد بانک‌ها چه آسیبی به اقتصاد کشور وارد می‌کند؟
  3. چه بر سر بورس آمده است؟
  4. چرا اقتصاد ایران به واردات متکی است؟
  5. مدیریت زمان، چالش زندگی در عصر جدید
  6. فریلنسری، شغلی جذاب و پردرآمد
  7. خوداشتغالی
  8. صفر تا صد مصاحبه‌های شغلی
Tehran Business SchoolTehran Business School
  • صفحه اصلی
  • جدیدترین دوره ها

    دوره های کوتاه مدت

    • دوره برنامه ریزی استراتژیک
    • دوره کاربردی اصول بازاریابی
    • دوره دیجیتال مارکتینگ
    • دوره پرسنال برندینگ
    • تدوین مدل کسب و کار
    • دوره حقوق کسب و کار

    دوره POST DBA

    • معرفی دوره Post DBA
    • ثبت نام اولیه دوره Post DBA

    دوره DBA

    • اهمیت دوره DBA
    • مخاطبان دوره DBA
    • محتوای دوره DBA
    • مشخصات دوره DBA
    • ثبت نام اولیه DBA

    دوره MBA

    • اهمیت دوره MBA
    • مخاطبان دوره MBA
    • محتوای دوره MBA
    • گرایش های MBA
    • مشخصات دوره MBA
    • ثبت نام اولیه MBA
  • لیست کل دوره ها
  • پکیج های آموزشی
  • دپارتمان ها
    • دپارتمان زبان
    • دپارتمان مدیریت ورزش
    • دپارتمان آینده نگری
  • هیئت علمی
  • اخبار
  • مقالات

دوره کاربردی بازاریابی مدرن

ثبت نام اولیه
  • کد دوره

  • ساعت آموزشی

  • گواهینامه

  • طول دوره

  • دانش پذیران

  • مدرس دوره

  • قیمت

  • توضیحات
  • محتوای دوره
  • اطلاعات دوره

توضیحات

بازاریابی مدرن و ارائه راهکارهایی در این زمینه می تواند برای افزایش فروش راهکاری مناسب باشد.

تبلیغات و بازاریابی و شناخت جامعه هدف یکی از بخش های اصلی و اساسی در افزایش فروش می باشد. هر چه بتوان در بازاریابی از روش ها و راهکارهای مدرن تری استفاده نمود بدون شک با توفیق بیشتری می توان مشتریان را به سمت کسب و کار خود سوق داد . روشهای مدرن بازاریابی می تواند بدون محدودیت زمان و مکانی شما را به طیف عظیمی از مشتریان آگاه برساند . توجه به این مسائل می تواند مطمئن ترین سودآوری ها را داشته باشند و مشتریان را به صورت تضمین شده افزایش دهد.

همچنان که به نظر می‌رسد بازاریابی در نیم قرن گذشته به دوران پختگی و بلوغ خود نزدیک شده باشد و مواردی جدید و نوظهور در این سیستم به چشم می‌خورد. در عین حال همچنان ابزار و روش‌های قدیمی در سیستم بازاریابی مشاهده می‌شود. می توان چالش جدید بازاریابی را  با استفاده همزمان از ابزار مدرن و نوظهور از بین برد . در این خصوص استراتژی‌ها و نکات مورد توجه بسیاری برای برطرف کردن این چالش وجود دارد.

امروزه با توجه به تمرکزی که بر پایداری منابع و صرفه جویی در زمان و سرمایه وجود دارد، بازاریابان به دنبال راه‏هایی هستند که دستیابی آن‏ها را به مشتریان بالقوه و مستعد خرید، ارزانتر و آسانتر سازد. از این رو گمان می رود که بازاریابی مدرن به مرور جای خود را در بین بازاریابان باز کند. اساس این رویکرد، جلب نظر مشتریان بالقوه است.

یعنی به جای اینکه به دنبال مشتری باشیم، در پی راحت تر دیده شدن و پیدا شدن باشیم تا مشتری به دنبال ما بیاید.

هدف

ارائه راهکارها برای ایجاد بازارهای مصرف داخلی و خارجی و رقابت در این بازارها

گواهینامه

ارائه گواهی نامه معتبر از موسسه آموزش عالی آزاد علوم و فنون تهران

مورد تأیید وزارت علوم

هزینه

هزینه شرکت در دوره مورد نظر مبلغ ۷۲۰,۰۰۰ تومان می باشد.

تاریخ و زمان برگزاری

۲۴ ساعت در۶ روز (جمعه ها از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰) شروع از ۸ بهمن ماه ۱۳۹۷

تلفن های مشاوره: ۲۲۰۵۷۲۵۱ و ۲۲۰۵۷۲۱۹

محتوای دوره

محتوای دوره

  • روش‌های بازاریابی و تبلیغات آنلاین (اینترنتی):

اصول و روش‌های اصلی بازاریابی، تبلیغات فروش در دنیای اینترنت چیست؟

  • روش‌های بازاریابی و تبلیغات موبایلی:

اصول و روش‌های اصلی بازاریابی، تبلیغات و فروش از طریق موبایل چیست؟

  • روش‌های بازاریابی ایمیلی:

اصول بازاریابی ایمیلی چیست؟ چگونه بازاریابی ایمیلی موفقی داشته باشیم؟

  • بازاریابی محتوا (content marketing):

چگونه مشتریان هدف‌مان را با ارائه مطالب مفید جذب خود کنیم؟

  • بازاریابی همهمه‌ای (buzz marketing):

چگونه توجه انبوهی از مشتریان را با روش‌های ساده و ارزان جلب کنیم؟

  • بازاریابی انگیزه‌آفرین (cause-related marketing):

چگونه انگیزۀ مشتریان برای خرید از شرکت‌مان، به جای خرید از شرکت‌های رقیب را افزایش دهیم؟

  • بازاریابی ارزش طول عمر مشتری (customer lifetime value marketing):

چگونه بیشترین سود و منفعت را از مشتریانی که جذب کرده‌ایم، ببریم؟

  • بازاریابی رابطه‌ای (affiliate marketing):

چگونه از سایر شرکت‌ها، و حتی افراد پیرامون‌مان، برای بازاریابی محصولات و خدمات شرکت‌مان استفاده کنیم؟

  • بازاریابی مبتنی بر رویدادها (events marketing):

چگونه با طراحی رویدادها و مناسبت‌های مختلف، فروش‌مان را افزایش دهیم؟

  • بازاریابی ویروسی (viral marketing) و دهان به دهان (word of mouth):

چگونه برندمان، محصولات‌مان و یا خدمات‌مان را سر زبان‌ها بیاندازیم و افراد را تشویق کنیم که به مبلغان ما تبدیل شوند؟

  • بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی (social media marketing):

چگونه از شبکه‌های اجتماعی برای بازاریابی و تبلیغات خود استفاده کنیم؟

  • بازاریابی مبتنی بر وفاداری (loyalty marketing):

چگونه وفاداری مشتریان‌مان را افزایش دهیم؟

  • بازاریابی از طریق تجربیات مشتری (customer experience marketing):

چگونه تجربیاتی لذت‌بخش برای مشتریان‌مان خلق کنیم؟

اطلاعات دوره

گواهینامه

ارائه گواهی نامه معتبر از موسسه آموزش عالی آزاد علوم و فنون تهران

مورد تأیید وزارت علوم

 

هزینه

هزینه شرکت در دوره مورد نظر مبلغ ۷۲۰,۰۰۰ تومان می باشد.

 

تاریخ و زمان برگزاری

۲۴ ساعت در۶ روز (جمعه ها از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰) شروع از ۸ بهمن ماه ۱۳۹۷

تلفن های مشاوره: ۲۲۰۵۷۲۵۱ و ۲۲۰۵۷۲۱۹

شبکه های اجتماعی

کسب و کار آسان است

موسسه آموزش عالی آزاد علوم و فنون تهران

تهران ، خیابان ولیعصر ، نرسیده به پارک وی ،روبروی صدا و سیما ، ابتدای خیابان گلستان (شهنواز) ، پلاک ۹۳     ۲۲۰۵۷۱۲۰-۰۲۱     info@tbs.ir

مشترک خبر نامه شوید

© 1398-2020 تمامی حقوق این وب سایت برای موسسه علوم و فنون تهران محفوظ است.