دیده شدن (برندینگ) مسالهای است ک همهی صنایع به دنبال آن هستند. این همان اتفاقی است که اگر رقم بخورد کسب و کار شما را ازین رو به اون رو میکند و به ثروتهای کلان میرساند. برندسازی درست شامل تمام اقدامات نظیر تبلیغات، بازاریابی، مارکتتینگ، طراحی بسته بندی، شعار مخصوص به شرکت، کیفیت محصول،نحوه رسیدن به دست مشتری،قیمت کالا یا خدمات و همهی چیزهایی است که موجب میشود تا وقتی صحبت از موضوع کاری شما میشود اسم شما ناخودآگاهبعنوان اولین برند مورد اعتماد مردم در ذهنشان بیاید. البته برعکس آن هم صادق است. مجموعهای که تجربهی کاربری خوبی را در هر یک از مراحل تولید تا رسیدن به دست مشتری ارائه ندهد بعنوان یک برند بد مشهور میشود. عدهای از کسب و کارها هم که ناشناختهاند. مدیریت برند دری به سمت ثروتمندی و شهرت است.
مخاطبان این دوره چه کسانی هستند؟
- مدیران در هر ردهی سازمانی
- کارآفرینان،استارت اپ ها و صاحبان کسب و کار
- توسعه دهندگان مشاغل
- مدیران فروش، بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی
سرفصل دوره مدیریت برند
پس از پایان این دوره چه مهارت هایی بدست میآوریم؟
مدیریت برند به شما کمک میکند تا:
- بهترین روشهای موثر روز دنیا را پیاده کنید
- مخاطبان خود را بشناسید
- استراتژی درست را برای ماندگاری در ذهن مخاطبان خود بچینید.
مسالهی برندینگ امروزه بقدری اهمیت دارد که حتی به پرسنال برندینگ و … نیز طبقهبندی میشود. شما در هرجایگاهی که هستید با هر فعالیتی که میکنید هرچقدر هم که کیفیت بالایی را ارائه دهید تا زمانی که مشتریان و مخاطبان شما، شما را نبینند قطعا شمارا انتخاب نمیکنند و رقبای شمارا انتخاب میکنند.
موسسه علوم و فنون تهران با بیش از 27 سال سابقه بعنوان معتبرترین و اولین بیزینس اسکول ایران، برگزارکننده تمام دورههای علوم مدیریتی اعم از MBA ، DBA و POSTDBA ، مدیریت برندینگ، مدیریت فروش و… است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 90008000 تماس حاصل نمایید.
بدون دیدگاه